חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יואב ברוק - שיאן ואלוף ישראל בשחייה

יואב ברוק יואב ברוק הוא שיאן ואלוף ישראל בשחייה. ברוק ייצג את ישראל בשלוש אולימפיאדות, בשלוש אליפויות עולם ובשש אליפויות אירופה. קבע שיאים ישראליים במשחים רבים והחזיק בהם שנים רבות. הקים וניהל את "איסתא ספורט" ובאמצעותה פרץ ופיתח את שוק תיירות הספורט וההופעות בישראל. התחלותברוק, יליד אשקלון, החל להתאמן בשחייה באגודה של הפועל בני-שמעון כבר בהיותו ילד. בגיל 17 השתתף במכביה ה-13 וקבע את השיא הישראלי הראשון שלו לבוגרים במשחה ל-100 מטר חופשי. באותה מכביה הוא זכה בשתי מדליות כסף ומדליית ארד, ובזכות קפיצתו המהירה למים זכתה גם קבוצות השליחים הישראלית במדליית הכסף. שנה לאחר מכן, באליפות ישראל בשחייה, הוא קבע שיאים ישראליים חדשים נוספים: במשחה ל-50 מטר חופשי ו-100 מטר חופשי. כל זאת לפני שסיים את לימודי התיכון שלו. ברוק השלים את לימודיו בלאס ווגאס כשהוא ממשיך באימוניו בהדרכתו של דיוויד מארש. קריירה מקצועיתיואב ברוק הצטרף אל מאמנו, דיוויד מארש, כשזה עבר לאמן באוניברסיטה של אובורן, אלבמה. שם למד ברוק לתואר ראשון בתקשורת. הנסיעה לאלבמה, שהייתה ביזמתו הוא, הביאה אותו לפריצת דרך משמעותית בשחייה, על אף חוסר האמון הישראלי שהופגן כלפיו; ברוק מספר שקודם נסיעתו לארה"ב הוא קיבל מכתב מהיחידה לספורט הישגי בישראל, בו נכתב שהם לא צופים לו הישגים כלשהם. את המכתב הזה הוא תלה בתאו האישי שבאוניברסיטה, והוא המריץ אותו להמשיך להתאמן. כחבר בנבחרת השחייה של האוניברסיטה הוא זכה ב-18 תארים של "אול אמריקה" (All-America), הניתנים להישגים יוצאי דופן של ספורטאים במכללות בארצות הברית. בזמן לימודיו הוא קבע שבעה שיאים אוניברסיטאיים והפך את נבחרת האוניברסיטה לאחת מהטובות ביותר בארה"ב, והוא טיפס בהתמדה בדירוג העולמי למשחים קצרים בסגנון חופשי. בשנת 2001 קבעה האוניברסיטה את שמו על קיר התהילה שלה. ברוק ייצג את מדינת ישראל בשלושה משחקים אולימפיים: ברצלונה (1992), אטלנטה (1996), סידני (2000); באליפויות עולם: פרת' (1991, אוסטרליה), רומא (איטליה, 1994), בגטבורג (שבדיה, 1997) שם גם היה הנציג הישראלי היחיד; ובשש אליפויות אירופה: אתונה (1991), שפילד (1993), ווינה (1995), סביליה (1997), איסנטבול (1999), הלסינקי (2000). בתחרויות אלה ברוק קבע 17 שיאים שחלקם לא נשברו שנים רבות. הוא זכה להיות הנציג הישראלי הראשון בגמר של אליפות העולם בשחייה (ברומא, 1994), והביא את ישראל להשתתף בגמר האולימפי (אטלנטה, 1996). בשנת 2013 מונה ברוק ליו"ר הספורט של המכביה ה-19 – 24 שנים אחרי קביעת השיא שלו במכביה ה-13. הוא פרש משחייה תחרותית בגיל 28 והשלים תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת תל-אביב. בשנת 2000, לקראת האולימפיאדה האחרונה שלו, הקים את איסתא ספורט, חברת בת של איסתא ליינס, ושימש כמנכ"ל החברה. איסתא ספורט הציעה לשוק הישראלי חבילות נופש לאירועי ספורט ומוסיקה ברחבי העולם, תחום שהיה נגיש עד אז לעשירים בלבד. באולימפיאדה של אתונה ושל בייג'ינג ובאליפות העולם בשחייה בשנת 2009 היה ברוק הפרשן לתחרויות שחייה של הערוץ הראשון. נכון להיוםכיום ברוק מכהן כנשיאה של איסתא ספורט, מרצה מבוקש בתחום המצוינות בחברות וארגונים ברחבי הארץ, מתמקד במיזמים חדשים נוספים ומקשר בין שחיינים מקומיים מוכשרים ובין מכללות בחו"ל בהן הם יוכלו לפרוח. ברוק עדיין אוהב לשחות ועם השנים הוסיף לעצמו תחביב חדש – גולף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליסיה א

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204887 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205447 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172868 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173429 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173886 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173691 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163117 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica