חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכיבה על אופניים למבוגרים

מאת: שפי שמחוןאופניים10/08/20143097 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכיבה על אופניים למבוגרים

אם גם אתם מבוגרים שמעולם לא הצליחו לרכוב על אופניים וזה מציק לכם, דעו כי אתם אינכם היחידים שמרגישים ככה. מבוגרים רבים אינם יודעים כיצד לרכוב על אופניים ומתביישים בכך ונמנעים לחוות את החוויה הזאת של רכיבה על אופניים בגיל מבוגר.

בבית הספר לרכיבה של שפי שמחון צוות מדריכים מיומן ומקצועי שיעשה את העבודה בשבילכם. אתם לא צריכים לרכוש אופניים או קסדה, כל שעליכם לעשות הוא להגיע לשיעורי הרכיבה שלנו שמתקיימים בפארק הירקון ובפארק הרצלייה וליהנות משיעור פרטי אחד על אחד עם מדריך מיומן שירכב על רולרבליידס לצדכם וייתן לכם תחושת ביטחון שתאפשר לכם לרכוב לבד על אופניים תוך זמן קצר.

המדריך יצור אתכם את הקשר הראשוני ויסביר לכם כיצד עובד שיווי המשקל באופניים וכיצד תוכלו אתם לשמור על שיווי המשקל ולרכוב לבד ללא עזרה ולא ליפול. תוך כדי הלימוד המדריך ירכב לצדכם בשבילי האופניים שבפארק וילמד אתכם כיצד לבצע פניות, לעלות עליות ולהאט בירידות. דבר נוסף וחשוב הוא כיצד להתנהג כאשר רוכב עובר מולכם וכמובן כיצד לעקוף רוכבים בצורה נכונה ובטוחה.

שיעורי הרכיבה על אופניים למבוגרים שלנו לא דורשים ידע מוקדם, ואנחנו מאמנים שכל אחד שרוצה יכול ללמוד לרכוב בלי כל קשר לגיל משקל או כל דבר אחר, מי שרוצה לומד ונהנה. תלמידים מבוגרים רבים שלנו הצטרפו לקהילת רוכבים בישראל וחלקם הגיעו לרכיבה מקצועית כמו שטח וכביש וחלקם רוכבים להנאתם בפארקים ובקבוצות רכיבה בכל הארץ. בואו גם אתם להגשים חלום וללמוד לרכוב על אופניים בגיל מבוגר ואל תוותרו לעצמכם.

לפרטים נוספים כנסו לאתר שלנו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שפי שמחון מדריך רכיבה על אופניים

לכניסה לאתר לחץ כאן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שפי שמחון

מאת: שפי שמחוןאופניים04/03/121152 צפיות
הרבה ילדים נתקלים בפחד כאשר הם מנסים ללמוד דברים חדשים ובמיוחד כשהם מרגישים שזה לא הולך להם או שהם ממש לא מצליחים לעשות את זה. עד היום נהגנו לשים את האחריות של לימוד אופניים על כתפי ההורים. מה עושים? שולחים את הילדים למדריך רכיבה על אופניים שיעשה את העבודה

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213889 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182349 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182014 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152477 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152135 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152244 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151900 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica