חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לוחות שנה – הפרסום המשתלם ביותר עבורך!

מאת: studio-vipפרסום10/08/20142828 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מבעלי העסקים לפני בוא תקופת החגים או פתיחת השנה החדשה הבאה עלינולטובה שוברים את הראש איזה מתנות להעניק ללקוחותיהם ולפעמים הדבר כרוךבהוצאות מרובות.
התשובה הטובה ביותר השימושית והזולה ביותר היא לוחות שנה ממותגים ויומנים.

כיום קיימים מגוון רב של לוחות שנה כגון: לוח שנה מגנטי, לוח שנה שולחני, לוח קיר, לוח תורני למוסדות ואם אתם ממש רוצים להפתיע מישהו קרוב אליכם תשלחו לו לוח שנה בעיצוב אישי עם תמונות מרהיבות בכל חודש אין ספק שמישהו יסרב לקבל מתנה שכזו.

אז איך ניגשים לעבודה?
בוחרים בית דפוס המשתמש במוצרי דפוס איכותיים דבר שיבטיח את עמידות ואיכות המוצר.
בוחרים דגם של לוח שנה מהמגוון הגדול שמוצע לכם מעצבים את הלוגו של חברתכם עם כל דרכי התקשורת הנילווים והרלוונטיים עבור עיסוקכם.
לאחר שיקבלתם את לוח השנה כל מה שנשאר לכם הוא לשלוח אותו לפני כולם לקהל לקוחותיכם וליהנות מחשיפהפרסומית במשך כל השנה על שולחן החברה של לקוחותיכם או על מקרר ביתם כך אתםחוסכים עלויות גבוהות עבור מתנות ויחד נהנים מחשיפה פרסומית כל השנה מבלילסכן כספים מיותרים.

לוחות השנה מודפסים על ניירותכרומו איכותיים באיכות פרוצס מדהימה חלקם מודבקים על מגנט וחלק מוצמדיםבסיכות או בספירלה מתכת לגב קשיח מקרטון דופלקס דבר שנותן גימור מושלבאיכותי ללוח השנה שלכם.

לוחות שנה מדגם קיר הם המומלצים ביותר עבור חברות ביטוח, מוסדות או אפילו גני ילדים דברשבעזרת גרפיקה מרהיבה שובה עין ונותן ללוח שנה שלכם נוכחות בכל מקום.

נאחל לכולכם שנה טובה שגשוג ופרסום מוצלח ולא לשכוח לוחות שנה מזמינים ונהנים ממתנה ייחודית לפני כולם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

studio v

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת studio-vip

מאת: studio-vipמיתוג03/07/141971 צפיות
כל בעל עסק רוצה למנף את העסק שלו ולהגיע להצלחות מסחררות ומרחיקות לכת. ובאמת התשובה לכך היא השקעה בפרסום על כל גווניו. אבל אם נתבונן לעומק נבין שבעצם התשובה מונחת לנו בקצה האף הרכב הפרטי שלנו או רכב החברה התשובה – פרסום בתנועה!

מאת: studio-vipשיער29/04/141157 צפיות
עוד משכבר הימים העולם היה חובש פאות נוכריות. כולנו מכירים את הפאות המנופחות שהיו בעבר בקרב האצולה, או אצל גבירות מתקופות שונות, העולם קפץ מדרגה קדימה והביא עימו טרנד חדש ומושג בעולם הפאנות פאות הקאסטם – כתרגומו ייצור בהתאמה אישית.

מאת: studio-vipמיתוג23/12/131129 צפיות
פעמים רבות שאלנו את עצמנו האם העסק שלנו משווק מספיק? או האם אני השיווק שלנו משאירים מספיק דרכי תקשורת אלינו? התשובה הראויה ביותר לכך היא – הדפסת כרטיס ביקור איכותי, מקצועי שיהווה כרטיס ביקור עם כניסה חינם לעסק שלכם!

מאת: studio-vipעיצוב גרפי08/12/138335 צפיות
כדי ליצור חשיפה מקסימלית בתחום הדפוס עבור העסק שלך התשובה בהמתאימה לכך ביותר היא הדפסת פליירים עם תוכן וגרפיקה איכותית.

מאת: studio-vipעיצוב גרפי05/12/137693 צפיות
בעולם מתפתח כמו שלנו שהזמן כל כך יקר עבורינו ואנחנו רוצים לקבל מוצר זמין איכותי ומהיר במחיר אטרקטיבי ביותר תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים, איכות וטיב ללא פשרות! התשובה לכך היא עולם הדפוס הדיגיטלי.

מאת: studio-vipמיתוג05/12/131239 צפיות
עולם הדפוס החל כבר בתקופת המאה ה- 15 והמצאתו שייכת ליוהאן גוטנברג. דפוס הינה טכנולוגית עתיקת יומין שמטרתה לייצר כמות עותקים זהים של חומר ויזואלי היוצאים מאותו מקור. בעבר היו מס' שיטות שונות של דפוס ביניהם דפוס הבלט, שיטת הדפסי העץ ולימים התפתח ענף הדפוס והגיע שליטת הדפסת האופסט, הדיגיטלי המשי ועוד.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222829 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213679 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192466 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175339 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161960 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica