חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דפוס דיגיטלי – מחזירים את הצבע לחיים

מאת: studio-vipעיצוב גרפי05/12/20137692 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם מתפתח כמו שלנו שהזמן כל כך יקר עבורינו ואנחנו רוצים לקבל מוצרזמין איכותי ומהיר במחיר אטרקטיבי ביותר תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים,איכות וטיב ללא פשרות! התשובה לכך היא עולם הדפוס הדיגיטלי.

מהם יתרונות הדפוס הדיגיטלי?

הדפוס הדיגיטלי פועל בשיטה חדשנית ומהירה ע"י מכונות הדפסה דיגיטליות איכותיות במיוחד ומהירות הנותנות מענה לכל אתגר שנציב עבורן. כמו כן, ניתן לשלבהיום אינספור סוגי נייר, מדבקות על כל גווניהם, חומרי פוליאסטר ואפילופלסטיק בלתי קריע והתוצאה הדפוס הדיגיטלי – מחזיר את הצבע לחיים.יתרונותיו על דפוס האופסט הינה במהירות ההדפסה אין צורך להדפיס כמויותגדולות כאשר אנחנו צריכים מוצר ניסיוני או כמות הדפסה מינימלית, והיתרוןהגדול ביותר הוא הזמן ניתן לקבל את המוצר תוך שעות בודדות באיכות ללאפשרות. והיתרון הבולט שניתן להדפיס לפי יחידה כך שמגיעים לעלויות הדפסהזולות במיוחד ללא צורך להוציא סכומים גדולים על כמויות הדפסה.

הדפוס הדיגיטלי שולח את קובץ ההדפסה ישירות למדפסת כך שהדיוק בין הצבעיםמקבצי המקור להדפסה יוצרים תוצאה משולמת ללא צורך בכיול וכיוון המכונהמבעוד מועד. העובדה הזו יוצרת לנו יכולת להחלפת אינספור קבצים שוניםוהדפסתם בצורה מושלמת בהתאמה לקבצי המקור.

מה ניתן להדפיס בדפוס דיגיטלי?

כל מוצר דפוס שנרצה להדפיס אין זואגדה!                                                                              המוצרים המבוקשים ביותר כהיום הם בעיקר כרטיסי ביקור, על מגוון רחב שלניירות, מדבקות נייר ופוליאסטר, הזמנות לאירועים, פולדרים, פליירים ועודמגוון רחב של מוצרי דפוס וקידום מכירות. איכות המוצר מדהימה הצבעים יוצאיםבוהקים וחדים כך שכל מה שנרצה לעצב יקבל את החיות הנדרשת ויספק עבורנו אתתוצאות ההדפסה הטובות ביותר.

ללקוחותינו המרוצים ישאר לומר  דבר אחד שבאמצעות הדפוס הדיגיטלי – מחזירים את הצבע לחיים!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

studio v

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת studio-vip

מאת: studio-vipפרסום10/08/142828 צפיות
כיום קיימים מגוון רב של לוחות שנה כגון: לוח שנה מגנטי, לוח שנה שולחני, לוח קיר, לוח תורני למוסדות ואם אתם ממש רוצים להפתיע מישהו קרוב אליכם תשלחו לו לוח שנה בעיצוב אישי עם תמונות מרהיבות בכל חודש אין ספק שמישהו יסרב לקבל מתנה שכזו.

מאת: studio-vipמיתוג03/07/141971 צפיות
כל בעל עסק רוצה למנף את העסק שלו ולהגיע להצלחות מסחררות ומרחיקות לכת. ובאמת התשובה לכך היא השקעה בפרסום על כל גווניו. אבל אם נתבונן לעומק נבין שבעצם התשובה מונחת לנו בקצה האף הרכב הפרטי שלנו או רכב החברה התשובה – פרסום בתנועה!

מאת: studio-vipשיער29/04/141157 צפיות
עוד משכבר הימים העולם היה חובש פאות נוכריות. כולנו מכירים את הפאות המנופחות שהיו בעבר בקרב האצולה, או אצל גבירות מתקופות שונות, העולם קפץ מדרגה קדימה והביא עימו טרנד חדש ומושג בעולם הפאנות פאות הקאסטם – כתרגומו ייצור בהתאמה אישית.

מאת: studio-vipמיתוג23/12/131129 צפיות
פעמים רבות שאלנו את עצמנו האם העסק שלנו משווק מספיק? או האם אני השיווק שלנו משאירים מספיק דרכי תקשורת אלינו? התשובה הראויה ביותר לכך היא – הדפסת כרטיס ביקור איכותי, מקצועי שיהווה כרטיס ביקור עם כניסה חינם לעסק שלכם!

מאת: studio-vipעיצוב גרפי08/12/138335 צפיות
כדי ליצור חשיפה מקסימלית בתחום הדפוס עבור העסק שלך התשובה בהמתאימה לכך ביותר היא הדפסת פליירים עם תוכן וגרפיקה איכותית.

מאת: studio-vipמיתוג05/12/131239 צפיות
עולם הדפוס החל כבר בתקופת המאה ה- 15 והמצאתו שייכת ליוהאן גוטנברג. דפוס הינה טכנולוגית עתיקת יומין שמטרתה לייצר כמות עותקים זהים של חומר ויזואלי היוצאים מאותו מקור. בעבר היו מס' שיטות שונות של דפוס ביניהם דפוס הבלט, שיטת הדפסי העץ ולימים התפתח ענף הדפוס והגיע שליטת הדפסת האופסט, הדיגיטלי המשי ועוד.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213635 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162300 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162006 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162393 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161963 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica