חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משאבות חום חוסכות אנרגיה

מאת: ברטה חניתעשייה11/08/20141217 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות גבר השימוש במשאבות חום והבנת התיעול שלהן למוסדות, לתעשייה ואפילו לבתים פרטיים. כל אחד יכול לנצל את היתרונות שלהן ולהפוך את תהליך החימום של המבנה והמים ליעיל וחסכוני.

 

לאחרונה, עם המהפכה האקולוגית המתרחשת למען השמירה על כדור הארץ אנו נתקלים בביטוי חסכון אנרגיה לא מעט. מה זה אומר בכלל אנרגיה ואיך אנו יכולים לשלוט בזה?

כידוע אנו כמדינה מודרנית ומפותחת טכנולוגית הנחשבת לאחת מהמובילות בשימוש במוצרים חשמליים חדישים והצורכות חשמל רב. המדד עבורנו בכמות הצריכה הוא כמובן חשבון החשמל שמגיע במקביל לעליית המחירים התכופה, אך עבור הסביבה המדד מתבטא בכמות צריכת אנרגיה. כאשר אנו צורכים כמות חשמל גדולה יותר, גם תפוקת החשמל צריכה לעלות בהתאם.

 

הדבר מורגש בעיקר בחודשי החורף עם הפעלת תנורי החימום, משאבות חום ושאר אמצעי החימום הביתי השונים, כאשר בכל פעם מחדש ישנה הבהלה בעקבות הגעת חשבון החשמל מחשש שיהיה מפלצתי במיוחד. במקביל גם חברת החשמל חוזרת ומבקשת להוריד את צריכת החשמל בשעות העומס ולהפעיל מכשירים חיוניים בלבד, או לנסות לפצל אותה בכל אורך שעות היממה. הדבר קורה בעקבות עומס בשימוש וכאשר הדרישה עולה מעבר ליכולת התפוקה ישנה בעיה ומתחילות הפסקות החשמל. נוצר מצב כי על פי הנתונים של חברת החשמל אנו נמצאים תמיד במחסור, כלומר הביקוש תמיד גדול מההיצע.

 

משאבות חום חוסכות באנרגיה וגם בכסף

 

אך לא מדובר רק בהפחתת השימוש במוצרים חשמלים, אלא גם בהתייעלות של כל הבית לעניין. השימוש במכשירי חשמל יעילים אנרגטית בעל תו תקן המורה על כמות האנרגיה ולפי הנחיות של משרד התשתיות, יתרמו לשימור מקורות האנרגיה וגם יחסכו בעלות ההוצאות. דוגמא מצוינת לכך הם השימוש במשאבות חום צ'ילרים, אשר באמצעות תהליך פנימי של קליטת הקור, דחיסתו ובסופו של דבר הפקת אוויר חם המתאים גם לחימום החדר וגם לחימום המים. דוגמא נוספות אלו למכשירים טובים אנרגטית הם קולטי השמש, אשר יספגו במהלך השעות החמות, אשר קיימות בארצנו גם בקיץ וגם בחורף, את קרני השמש ויאפשרו לנו לשמור את האנרגיה ולהשתמש בה.

 

כמו כן, הדוגמאות הן רבות, אך לא מדובר רק במכשירים נכונים, אלא גם התנהגות נכונה בבית תאפשר חסכון באנרגיה. פתיחת חלונות לאוורור, הגפת תריסים בשעות הצהריים וכך למונע התחממות יצר כאשר לא נמצאים בבית ולהקפיד על סגירת אורות ביציאה מהחדר ולהעדיף תמיר את התאורה הטבעית, הם רק חלק מהדברים שאנחנו יכולים לעשות. השימוש הנכון במשאבים של הטבע, אשר הם הבריאים ביותר לנו ולסביבה והם ניתנים בחינם, הם הרווח וההצלחה שלנו מכל הבחינות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברטה חני

מאת: ברטה חנישייט11/12/142631 צפיות
תשכחו מכל מה שהכרתם על חגיגות וארועים עד היום, בריזה מציעה לכם את שירותיה של השכרת יאכטות וכך לציין את הארוע שלכם או להפתיע את הקרובים לכם ביותר באווירה מיוחדת, מקורית ואינטימית שאף אחד לא ישכח. מתאים לאירועים פרטיים או עסקיים, תוך בחירתם של יעדים שונים,אורך השייט והזמן ביום לפי האווירה הרצוייה ולפי המטרה.

מאת: ברטה חניעסקים - כללי07/11/141214 צפיות
כל עבודה לגובה דורשת מאיתנו עזרה של ציוד על מנת לאפשר הגעה ונגישות. כאן תמצאו טיפים לבחירת הסולם המושלם עבורך, הערכת היקף העבודה, התאמה לסביבת העבודה וכמובן התאמת הסולם לכך. סולמות אלומיניום הם המומלצים ביותר ומספקים את היציבות המקסימלית ומאפשרים עבודה נוחה ולא מסורבלת.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14910 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14912 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143393 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: ברטה חנירכב08/07/131627 צפיות
ציוד מכני הנדסי הנו שם כולל לכלי עבודה כבדים אשר משמשים לעבודות הנדסיות שונות בתחום הבניה, התעשייה והחקלאות. ציוד זה נקרא גם בשמו המקוצר צמ"ה/צ.מ.ה ומכונה ע"י משרד התחבורה בשם מכונה ניידת.

מאת: ברטה חניאורטופדיה ופיזותרפיה30/05/131052 צפיות
כסאות גלגלים משמשים את רובנו בשלב מתקדם של החיים ולצערנו בשלבים מוקדמים יותר. ישנם מס' סוגים של כסאות גלגלים למשל ממונעים. חשוב לקבל מידע מפרוט על הכסא וחשוב שיתאימו לנו את הכסא הנכון עבורנו הן מבחינת הפעילות והן בחנינת הגיל.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22963 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211204 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211141 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175154 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica