חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חורף חם עם משאבות חום

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/2014910 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימי החורף כאשר בחוץ קר ואתם רוצים להתחמם בבית בצורה נוחה מבלי להגיע לעלויות גבוהות, הדליקו את החימום התת רצפתי הפועל באמצעות משאבות חום ותיהנו מחימום נעים לאורך זמן. הרצפות שומרות על החום זמן ממושך משום שהחום מועבר לכל החדרים על ידי צינורות תת קרקעיים בהם עוברים מים חמים אשר מחממים את האוויר. המשאבות מספקות חימום נעים ולא מייבש כשל מזגנים, באמצעות יכולת ניווט האוויר האופטימלית וכך הוא מועבר בצורה יחסית בין כל החללים בבית.

 

משאבות החום הן פתרון ירוק משום שהן אוגרות את החום שקיים בימים, בעיקר בימים החמים, לטובת שעות קרות יותר כמו בשעות הערב והלילה וכך למעשה נוצר מצב שבו מתקיימת חסכון באנרגיה אודות לאגירת חום השמש וניצולו. בימים קרים במיוחד או כאשר יש צורך להעלות את רמת החימום, ניתן לחזק את החימום על ידי שילוב של מספר גופי חימום שונים יחדיו.

 

יתרונות חימום תת רצפתי של משאבות חום

 

לחימום תת רצפתי יש יתרונות רבים פרט ליכולות החימום שלו, הראשונה היא התחזוקה של המוצר. המשאבות נמצאות מתחת לרצפה ובעקבות מיקומם זה מומלץ לבצע את הטמעתן תוך בניית המבנה ולהתקין את הצינורות בתחתית כל חדר עוד בשלב הבנייה. הרצפה מתפקדת כאן למעשה כגוף חימום לכל דבר אשר מעבירה את החום ומווסתת אותו לחללי הבית.

 

המראה זהו יתרון נוסף שלהן, הן אינן תופסות מקום, אינן בולטות ולמעשה לא רואים אותן כלל, ההתקנה מתבצעת כאשר האריחים המשמשים כרצפה מעליהן בין אם מדובר בשיש, קרמיקה או פרקט. גוף המוצר לא נמצא על הקירות ולא הורס את העיצוב לבית ובגלל שאינו תלוי ואינו מונח על הרצפה הוא לא תופס אבק ואין צורך לנקותו או לשמור על חזותו משום שמשפיע על מראה הבית. להיפך, המשאבות חום צ'ילרים אשר נמצאות מתחת לרצפה מוגנות שם ולכן הסבירות שלהם להינזק או להתקלקל היא נמוכה משמעותית.

 

החיסרון שלהן הוא שהן מתאימות בעיקר לשטחים גדולים. הן אידאליות עבור משטחים נרחבים אשר זקוקים לחימום מקיף וכך ייהנו גם מהיעילות בביצועים וגם מהאסתטיקה שהן משרות. חסרון נוסף הוא עניין ההתקנה, ההתקנה היא יקרה יחסית ובמידה והמבנה כבר בנוי תהליך הטמעתן תהיה מורכבת מאוד, אך עם זאת אמנם ההתקנה היא יקרה אבל מדובר בהוצאה חד פעמית בלבד. לאחר מכן, תיהנו משנים של חימום נוח ונעים, לא מייבש ולא יקר עם מוצר איכותי ועמיד לשנים רבות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברטה חני

מאת: ברטה חנישייט11/12/142631 צפיות
תשכחו מכל מה שהכרתם על חגיגות וארועים עד היום, בריזה מציעה לכם את שירותיה של השכרת יאכטות וכך לציין את הארוע שלכם או להפתיע את הקרובים לכם ביותר באווירה מיוחדת, מקורית ואינטימית שאף אחד לא ישכח. מתאים לאירועים פרטיים או עסקיים, תוך בחירתם של יעדים שונים,אורך השייט והזמן ביום לפי האווירה הרצוייה ולפי המטרה.

מאת: ברטה חניעסקים - כללי07/11/141214 צפיות
כל עבודה לגובה דורשת מאיתנו עזרה של ציוד על מנת לאפשר הגעה ונגישות. כאן תמצאו טיפים לבחירת הסולם המושלם עבורך, הערכת היקף העבודה, התאמה לסביבת העבודה וכמובן התאמת הסולם לכך. סולמות אלומיניום הם המומלצים ביותר ומספקים את היציבות המקסימלית ומאפשרים עבודה נוחה ולא מסורבלת.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14910 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה11/08/141217 צפיות
בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בשימוש במוצרים אשר נחשבים 'ירוקים', כלומר, הם ניזונים מהאנרגיה הקיימת באוויר וממחזרים אותה לשימוש נוסף אשר מפחית את השימוש בהפקת אנרגיות חדשות. משאבות חום וקולטי שמש הם רק חלק מהמוצרים הקיימים היום בשוק הפועלים מתוך עיקרון דומה של החיסכון בחשמל מתוך הבנה כי התברכנו בארץ חמה ושמשית וניתן להפיק אנרגיה חינמית לחלוטין ממנה. נוכחנו לדעת כי ההשפעה של ההתנהגות יכולה להזין או להיטב עם איכות הסביבה וקידום הנושא יכול לשמור על העולם לנו ולדורות הבאים.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143393 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: ברטה חנירכב08/07/131626 צפיות
ציוד מכני הנדסי הנו שם כולל לכלי עבודה כבדים אשר משמשים לעבודות הנדסיות שונות בתחום הבניה, התעשייה והחקלאות. ציוד זה נקרא גם בשמו המקוצר צמ"ה/צ.מ.ה ומכונה ע"י משרד התחבורה בשם מכונה ניידת.

מאת: ברטה חניאורטופדיה ופיזותרפיה30/05/131052 צפיות
כסאות גלגלים משמשים את רובנו בשלב מתקדם של החיים ולצערנו בשלבים מוקדמים יותר. ישנם מס' סוגים של כסאות גלגלים למשל ממונעים. חשוב לקבל מידע מפרוט על הכסא וחשוב שיתאימו לנו את הכסא הנכון עבורנו הן מבחינת הפעילות והן בחנינת הגיל.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22962 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211204 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211141 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175150 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica