חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרופות טבעיות לטיפול בבעיית אין אונות

מאת: יוני ברקבריאות גברים22/10/20143401 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בגלל בורות וביישנות, רוב רובם של גברים אלו פונים בתחילה אל הרפואה האלטרנטיבית, ובוחרים לנסות דיאטות שונות ותכשירים טבעיים לפני שהם פונים אל רופא המשפחה, ומבקשים מרשם עבור תרופת ויאגרה שתעניק להם את המזור המיוחל.

בחוגי הרפואה האלטרנטיבית והתזונה הנכונה תוכלו למצוא את ההמלצות הבאות:

מקס מן - תוסף תזונה המגביר את החשק המיני, מחזק את כח הגברא ומשפר את חיי המין של הגבר. מדובר על קרם טבעי, שמשך זמן השפעתו הינו עד ארבע שעות ולא ידוע על תופעות לוואי הנגרמות כתוצאה מהשימוש בתכשיר. משחת מקס מן מאושרת לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי והיא ניתנת לרכישה ללא צורך במרשם רופא.

דבש זלוע – דבש המופק מצמח הזלוע וידוע כמעורר פעילות במערכת הדם ובכך אמור לפעול על הגוף בדומה לתרופת הויאגרה, הרחבת כלי הדם באיזור איבר המין הגברי ובכך לאפשר זרימת דם בעת עוררות מינית. מחייב שימוש קבוע ולאורך זמן של הדבש בכדי שיוכל להיות אפקטיבי.

ליבי פאואר – תערובות צמחית המגבירה את כח הגברא ומסייעת במקרה של שפיכה מוקדמת.

שורש צמח המאקה – אבקה המופקת משורש הצמח המגיע אלינו מפרו, שם ידוע בסגולותיו לשיפור התפקוד המיני והגברת החשק המיני אצל גברים.

דרכים טבעיות לשיפור זרימת הדם בגוף

כפי שהזכרתי קודם לכן, תרופת ויאגרה הנמכרת בבתי המרקחת מסייעת בהרחבת כלי הדם באזור איבר המין, ובכך מאפשרת זרימת דם ביתר קלות אל איבר המין, בדיוק כפי שהטבע עושה כבר מאות בשנים:

כמוסה המיוצרת מצמח ג'ינקו בילובה יכולה לסייע במצבי אין אונות על ידי שיפור משמעותי של זרימת הדם בגוף, ולא ידוע על תופעות לוואי כלשהן הנגרמות עקב השימוש בכמוסות אלו.

ארגינין חומצת אמינו המשפרת את זרימת הדם בגוף. לחומצה יש יעילות מסוימת, אך איננה יעילה כתרופות המסחריות.

קונבנציונלי או אלטרנטיבי

בבד בבד עם התפתחות הרפואה הקונבנציונלית שהביאה לנו את תרופות הויאגרה, תרים ותרופות נוספות המרחיבות את כלי הדם, ישנה חזרה למקורות של טיפול בבעיות גופניות בכלל ובעיות אין אונות בפרט באמצעות תזונה נכונה וצריכה של שורשים וצמחים הידועים בעבר כאפקטיביים בטיפול בבעיות אין אונות.

גברים המעוניינים לטפל בבעיותיהם ללא הכנסתם של חומרים לא טבעיים לגופם, יכולים לשנות את התזונה שלהם לאורך תקופה ובכך להשיג את אותו האפקט של התרופות המוכרות.

הכי חשוב, שתדעו להנות ולשמר את חיי המין שלכם תמיד!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני ברק

מאמרים נוספים בנושא בריאות גברים

מאת: אבי דוידיבריאות גברים10/07/161534 צפיות
המלצה על מוצרי אלטמן האיכותיים להכנת מערכת החיסון ושאר מערכות הגוף לקראת וירוסים של חורף.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142830 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/143577 צפיות
האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך? האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה את עצמי.. כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149279 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: davidi aharonovichבריאות גברים10/03/148256 צפיות
שאיבת שומן היא ניתוח שעוברים רבים ומטרתו להסיר גדלי שומן עקשניים שאינם מוסרים באופן סטנדרטי בעזרת פעילות גופנית או דיאטה.

מאת: eli levyבריאות גברים27/11/138781 צפיות
במקרים בהם הגידול הסרטני בבלוטת הערמונית מחייב כריתה, יש צורך בניתוח, שאם לא כן עלול הסרטן להתפשט לאברים הסמוכים ולרקמות הסמוכות. כריתה מגבירה את סיכויי ההחלמה במקרים של סרטן מתקדם, ומסייעת במניעת התפשטות גרורתית

מאת: גיל סייטדבריאות גברים28/05/132230 צפיות
כאבים באשכים נגרמים ממספר סיבות. זהו מצב לא נעים והוא עלול לקרות לכל גבר. במקרים רבים, כאבים באשכים נגרמים מסיבות שאינן אמורות לעורר דאגה, אך מצד שני, הם יכולים לבשר על תהליך בריאותי המתרחש בגוף. כשהכאב חוזר על עצמו ובעוצמה, מומלץ לגשת בדחיפות לרופא מטפל לאבחון. אבחנה מוקדמת של מחלה, עשויה לחסוך מהגבר סבל מיותר, למנוע סיבוך פתאומי, או התדרדרות מסוכנת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica