חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משלוחי פרחים

מאת: משה אלוןמדעי הטבע - כללי26/08/20143568 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש דרך אחת להגיד לאנשים שאתם אוהבים אותם, דרך אחת לאחל להם מזל טוב, דרך אחת לאחל להם אף חג שמח. ומה אתם יודעים? זוהי בדיוק אותה הדרך.

משלוחי פרחים ליום האהבה


זר של פרחים הוא הדרך הטובה ביותר להפגין בפני קרוביכם את האהבה והחיבה אותה אתם רוכשים כלפיהם, ולכן פרחים הם הדבר הכי נמכר כבר עשרות שנים אם לא יותר. משלוחי פרחים יוצאים בכל יום מכל מקום ברחבי הארץ אל כל מקום אחר, מאחר ומדובר בדרך הנוחה ואולי גם אחת הדרכים הכי פחות יקרות להוכיח לחבריכם ולאנשים הקרובים אליהם שאתם איתם בכל דבר שקורה להם בחייהם. כך למשל, אחד האירועים לכבודם שולחים זרי פרחים הם ימי אהבה. אנו בישראל נהנים משני ימי אהבה ולא רק אחד כמו בשאר העולם, מאחר ואנו חוגגים גם את חג האהבה העברי, ט"ו באב, וגם את חג האהבה הלועזי, הולנטיינ'ז דיי. חג האהבה הוא אולי החג בו חנויות הפרחים עובדות בצורה החזקה ביותר, ולכן חשוב שלא תישארו מאחור ותשלחו גם אתם זר של פרחים לאהובכם.

חגים וימי הולדת

ימים נוספים בהם זרי פרחים יוצאים שוב ושוב הם ימי החגים, ובעיקר כשמדובר בחגים המרכזיים דוגמת ראש השנה או פסח. אלו הם חגים בהם כל אחד מעוניין לאחל חג שמח למשפחתו המורחבת, ואם אתם לא הולכים לבקר אותם, סביר להניח שתשלחו אליהם משלוחי פרחים. כמובן שמשלוחים אלה לא חייבים לצאת באופן גורף. לכל אחד יש חברים או משפחה אליהם הוא מרגיש צורך לשלוח זרים ועציצים שונים, כשבין היתר מדובר באירועים דוגמת ימי הולדת, לידה, או כל אירוע אחר אליו לא יכולתם להגיע ובחרתם להביע את השתתפותכם בשמחה על ידי משלוח של זר פרחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153385 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152725 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153922 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151893 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154212 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142523 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא מדעי הטבע - כללי

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/196017 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: עידן אברהמימדעי הטבע - כללי24/11/19145120 צפיות
מריחואנה עשויה מקנאביס, שהוא צמח דביק ועשיר, ועל מנת להשתמש בו בסיגריה מגולגלת או במכשיר אידוי - וופורייזר, יש צורך להשתמש באמצעי כלשהו על מנת לגרוס אותו. גריינדר (המכשיר, לא האפליקציה) הוא בדיוק הכלי למטרה הזו, והופך את השימוש לקנאביס לקל ב-ה-ר-ב-ה.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי30/10/1918714 צפיות
- כמה מספרים עקביים צריך כדי להוכיח שיש חייזרים... טלסקופים סורקים את השמיים בכל רגע, בתקווה למצוא סימן לאינטליגנציה, למציאת גל רדיו שאיננו אקראי. בינתיים, במעבדת הגנטיקה משתמשים במיקרוסקופים כדי לפצח את המכונה הביולוגית הנקראת: "חיים".

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי29/10/196205 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים.

מאת: ניב אבןמדעי הטבע - כללי07/12/157419 צפיות
בחנו היטב את שנות הניסיון של המשרד. ככל שיהיה יותר ניסיון לעורכים שבמשרד זה כך השירות שתקבלו יהיה מקצועי יותר מכיוון שישנם תהליכים של רישום שנמשכים שנים רבות ואתם לא ממש רוצים לקבל שירות מאדם שטרם הספיק לחוות תהליכים אלו מתחילתם ועד לסופם על מנת להכירם בצורה הטובה ביותר.

מאת: אוריה חןמדעי הטבע - כללי24/07/157433 צפיות
מי לא רוצה עגבניות אורגניות וטריות ללא חומרי הדברה מהחצר בבית? כך תלמדו איך לגדל צמח עגבנייה מוצלח אצלכם בבית בכמה צעדים פשוטים. למה אתם מחכים?

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157292 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica