חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל התפילות נענות - קורס בניסים

מאת: אפרת שר-שלוםרוחניות - כללי28/08/20141042 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כל התפילות נענות

מחלה היא החלטה. היא אינה דבר שקורה לך, לגמרי בלי שרצית בו. הריפוי יגיע כשהאמת תתפוס את מקום המלחמה. אפרת שר שלום על תפילות שנענות

"מחלה היא החלטה. היא אינה דבר שקורה לך, לגמרי בלי שרצית בו, שמחליש אותך וגורם לך סבל. הריפוי יבזיק בשכלך הפתוח ברגע שהשלווה והאמת יקומו לתפוס את מקום המלחמה ודמיונות השווא". (קורס בניסים, שיעור 136)

כל התפילות נענות. כך אומרים לנו כתבי קודש. בקש ויינתן לך. שאל ותיענה. מדוע אם כך אנחנו חווים כישלון בבקשות התפילה שלנו?

ישנם שני סוגים של תפילות. תפילות שפוגעות בנו, ותפילות שמרפאות אותנו. אם נבקש בקשה שתשרת את האגו, בקשה שמקורה בפחד או פגיעה באדם כלשהו, נענית תפילה זו על ידי האגו שלנו, ותוצאתה היא פגיעה עצמית. בקשות ותפילות מיועדות לשכינה, בת קולו של האלוהים. היא המרפאה. אליה נפנה את בקשות הריפוי. עוד טרם שאלנו והמענה היה, טרם בקשנו היתה תשובה. השכינה נענית אלינו ואל מבוקשנו עוד לפני שזכרנו להתפלל.

לעתים קרובות אנחנו מפנים לשכינה תפילות שנועדו לשרת את טובתנו ונדמה שהם בתואם איתה ועם האהבה. כמו הבקשה לריפוי. כאשר נדמה לנו כי בקשות אלו לא נענות נחווה אכזבה. האמונה שלנו תקטן ואולי אף נחדל מלבקש.

האם נוכל לומר בוודאות שתפילתנו לא נענתה? לא, משום שאם הריפוי לא התרחש פרוש הדבר שלא רצינו בו. חלק בנו מסרב לו. מחשבה אחת של פחד מספיקה כדי שנמנע מעצמנו את הריפוי. אנחנו מקבלים את ההססנות שלנו בחזרה. לא נוכל לשמר את הפחד ולזכות בריפוי. אנחנו חושבים שאנחנו רוצים בריפוי. אנחנו רוצים שמחלה זו תיעלם. שהפצע ההוא יגליד. שלא יכאב. שהסימפטום ייעלם. אבל מן הריפוי עצמו אנחנו פוחדים.

אי אפשר לרצות בריפוי ולפחוד ממנו

כדאי שנבחן מחדש מה צריך ריפוי. כי ריפוי הוא תוצאה של שינוי המחשבה. וכדי שתהיה תוצאה לריפוי עלינו לרפא קודם את שכלנו.

כל מחלה היא מחלה נפשית. מאחורי כל מחלה יש סיבה והיא נמצאת במערכת החשיבה שלנו. לכן את המחשבה יש לשנות ולא את התוצאה הגופנית. נניח שאנחנו רוצים ריפוי למחלה גופנית מאחר ואנחנו חוששים לנזק גופני. אבל עדיין אין אנו מוכנים לוותר על מחשבת התקיפה העצמית שהובילה אל המחלה. אנחנו רוצים לשמר את מחשבות האשמה, ויחד עם זאת אנחנו רוצים ריפוי גופני. אנחנו נאחזים במחשבות שפיטה, האשמה עצמית, ברצון נסתר למות ורוצים שאלוהים יציל אותנו וייתן לנו לחיות. שתי מחשבות אלו סותרות זו את זו ומציבות אותנו במצב של פחד מן הריפוי. ואיך ייתכן הריפוי? אי אפשר לרצות קצת ריפוי וקצת מחלה. אי אפשר לרצות בריפוי ולפחוד ממנו. אי אפשר לרצות בשפיות ולפחוד מפניה. המחלה הולכת יד ביד עם המחשבות שהובילו אליה. עלינו להחליט. אם אנחנו רוצים בריפוי עלינו לוותר על מחשבות התקיפה שיצרו אותה.

הריפוי יתרחש כהרף עין כאשר נקבל אותו בשמחה ובאופן שלם. לכן התנאים לריפוי חייבים להיות המוכנות שלנו לקבלו בשלמות.

השכינה שאליה מופנות התפילות

שלנו, שומעת את הפחד שלנו מן התוצאה. ולפיכך היא אינה יכולה להיענות. המענה שלה אינו יכול להיות הגברת הפחד. היא לא תעשה משהו שמנוגד לרצוננו. במקרים אלו לא ייתכן שיהיה ריפוי למרות שהנסיבות מתאפשרות. משהו בתוכנו פוחד מהופעת הריפוי כפי שביקשנו אותו ולכן אין הוא מתאפשר. השכינה לא תאפשר ריפוי שתוצאתו תגרום לנו בהלה. ריפוי בכפיה אינו משרת אותנו ואנחנו לא רוצים בו. היא לא תוכל לסלק את מקור סימני המחלה ללא הסכמתנו. היא לא תוכל להיענות לבקשה שלנו לעזרה בעוד אין אנו רוצים בה. לפחוד מן הריפוי, אינו הזמנה לריפוי. ההסכמה לוותר על מחשבות תקיפה חייבת להיות שלנו. השכינה לא תכריח אותנו לוותר על הפחד. היא רק תציע לנו לעשות זאת.

הבקשה לעזרה מבטיחה מענה מפי השכינה. אולי לא נשמע את המענה שלה כי עדיין איננו מוכנים, אבל התשובה שלה תחכה לרגע הנכון לנו. כל התפילות נענות. כל התשובות לכל השאלות ששאלנו עדיין ממתינות לנו. ולכשנהיה מוכנים לשמוע נדע שהן היו שם תמיד. ממתינות לרגע שנהיה מוכנים לקבלן.

כל התפילות נענות. קיבלנו בדיוק את אשר ביקשנו. ביקשנו לאחוז בפחד וקיבלנו מחלה. ביקשנו ריפוי וגם הוא יגיע. כל התפילות נענות.

למידע מלא על קורס בניסים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת שר-שלום

מאת: אפרת שר-שלוםרוחניות - כללי11/09/13896 צפיות
מאמר מרתק מאת אפרת שר-שלום, ראשת קהילת קורס בניסים ומורה רוחנית למעלה מ-25 שנה, בנושא מערכות יחסים ומפגשים עם אנשים. על הקשר המופלא בין ההתנהלות וההתנהגות שלנו במערכות יחסים לבין מערכת היחסים שלנו עם עצמינו. מאמר נוקב ובהיר.

מאת: אפרת שר-שלוםרוחניות - כללי14/03/131454 צפיות
קורס בניסים" כמו כל דרך רוחנית מוביל אותנו להתעוררות. לחוויה אוניברסאלית של אחווה. של איחוד עם הבריאה. של הארה. "קורס בניסים" הוא עוד דרך. אחת מני רבות. הוא מתאים למי שאוהבים את השפה בה הוא נכתב. ייחודיותו היא בכך שהוא מפרש לנו את המציאות באופן שונה ממה שאנחנו מכירים. "קורס בניסים" אומר לנו שלאלוהים מגיעים יחדיו. אי אפשר לחוות אחווה לבד

מאת: אפרת שר-שלוםרוחניות - כללי23/09/121041 צפיות
"קורס בניסים" הוא קורס רוחני ומעשי. הקורס נוגע בנפש האדם, ביצירת הנפש ומציאות חיינו, בידיעה וחוויה עמוקה של מהותינו הרוחנית. הקורס מתאים לכל אדם המבקש שינוי בכל תחום, ומאפשר צמיחה, ריפוי ואהבה. זוהי הזדמנות ייחודית ללמוד את הקורס בהנחיית אפרת שר-שלום, מורה רוחנית ומנחה נפלאה שלימדה אלפי תלמידים והכשירה עשרות מורים לקורס במהלך יותר מ20 שנה.

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191187 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103076 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182139 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181836 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181414 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162313 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica