חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחשוב לעסק

מאת: אווה מוגילבסקיחומרה01/09/20142021 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים, מכשור ממוחשב הוא חלק בלתי נפרד ממערך ניהול קשרי לקוחות. בתי עסק רבים שמים דגש רב על הציוד הממוחשב בו הם עושים שימוש, זאת על מנת להבטיח כי אכן יעניקו את השירות המיטבי לכל לקוח. ישנם מספר היבטים חשובים שצריך לקחת בחשבון בכל הקשור לניהול חכם ויעיל של קשרי לקוחות, את היבטים אלו נסקור במאמר זה לעומק.


ניהול קשרי לקוחות


זוהי יחידה בתוך תחום הניהול, אשר למעשה שמה דגש על מספר היבטים, והם:
•    שימור לקוחות קיימים – על ידי הענקת הטבות מסוימות
•    צירוף לקוחות חדשים – על ידי פרסום או מכירה ובחינת אטרקטיביות השירות המוצע ללקוח.
•    בקרה שוטפת על איכות שירות הלקוחות – ההיבט היומיומי. כולל גם בחינה של איכות העובדים המעניקים את השירות.
ניהול קשרי לקוחות הוא שלב אחד מעל תחום שירות הלקוחות, שכן בעוד שהכוונה בשירות לקוחות הוא השירות המוצע בשטח, ניהול קשרי לקוחות הוא התחום המפקח על שירות הלקוחות שניתן.


בין ניהול לטכנולוגיה


אז מדוע למעשה חשוב כל כך הנושא הטכנולוגי לתחום קשרי לקוחות? – מבט מהיר על סביבת העבודה שהתבססה בשנים האחרונות חושף לפנינו סביבה עבודה טכנולוגית, מתקדמת, כזו השמה דגש רב על תהליכי עבודה יעילים. סביבת עבודה חכמה, במיוחד בתחום השירות, נמדדת ביכולת של עסק מסוים להעניק שירות מקצועי בזמן המהיר ביותר ולשם כך מוצרי מחשוב נועדו, על מנת להקל על חיינו ולקצר את הזמן של תהליכים, אשר בעבר היו עושים אותם בזמן ממושך.


ומה בפועל?


בפועל אנו יכולים לראות כיצד פתרונות מחשוב לעסקים מקלים על העבודה גם בכל הקשור לניהול. בכדי שהוא יתבצע בצורה מקצועית ויעילה, וימלא אחר כל ההיבטים הנדרשים, אשר צוינו כבר, נדרשת סביבה טכנולוגית חכמה, הכוללת בין היתר תוכנות ניהול ידע וניהול נתונים המציגות תמונה עדכנית של – מצב הלקוחות הקיימים, השוואה של נתונים משנים קודמות מול שנה נוכחית, ניתוח פריון העסק וכדומה. מדובר בעיקר בעבודה מנהלית ואדמיניסטרטיבית, אשר יכולה להתבצע אך ורק בעזרת סביבה טכנולוגית הכוללת מכשור חכם ומתוחכם.


לסיכום


גם הפעם נוכחנו לדעת שהסביבה העסקית בה אנו חיים אינה נפרדת מהעולם הטכנולוגי אשר סובב אותנו. תהליכי עבודה חשובים לא יכולים להתקיים בלי הציוד הממוחשב הדרוש, ואכן אפשר לראות את התוצאות בשטח. גם תחום ניהול קשרי לקוחות מושפע מהמהפכות הטכנולוגיות אשר מתרחשות בכל עת. חידושים טכנולוגים משפיעים על טיב העבודה וטיב השירות המוענק ללקוחות. בתי עסק רבים, אשר מנהלים מערך ניהול קשר לקוחות יוכלו להעיד כיצד ציוד ממוחשב חכם מקל על העבודה היומיומית השוטפת וכי החשיבות היא לאין שיעור. פנו היום למומחה והתייעצו עימו לגבי הצרכים השונים שיש לעסק אשר בבעלותכם והצטיידו במכשור והציוד הממוחשב הדרוש לבית העסק שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אווה מוגילבסקי

מאת: אווה מוגילבסקיעסקים - כללי30/09/14975 צפיות
מדינת ישראל היא בהחלט מקום חם לאורך חודשים רבים במהלך השנה והובלה בקירור היא מצרך מבוקש בכל הנוגע לשימור מוצרים ברמה איכותית וגבוהה שצריך לשנע ממקום אחד לאחר.

מאת: אווה מוגילבסקיתעשייה29/09/14897 צפיות
התקנה של מגדל קירור במפעלים השונים היא פעולה הכרחית בשל מזג האוויר החם בארץ.

מאת: אווה מוגילבסקיבניין ואחזקה - כללי31/08/141151 צפיות
במידה ואתם משפצים את הדירה וזקוקים לשירותי פינוי פסולת באמצעות משאית רמסע, היום ניתן לראות חברות רבות העוסקות בתחום. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא טיפים לבחירת החברה בעידן האינטרנט.

מאת: אווה מוגילבסקיבניין ואחזקה - כללי31/08/141305 צפיות
פעמים רבות מופיעות בבתים פרטיים או בבניינים משותפים בעיות ביוב. בעיות אלו נגרמות על ידי סתימות מלכלוך המצטבר בצינורות. הסתימות גורמות לריח רע ולכלוך מיותר.

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/142634 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, אתם בודאי שואלים את עצמכם איך תצליחו להשאיר רושם עז בקרב האורחים שלכם. אחד המאפיינים החשובים ביותר בחתונות הוא בחירת די ג'יי לחתונה שיהיה מתאים לקהל, מלהיב ואיכותי.

מאת: אווה מוגילבסקיטיפול בעור27/08/14997 צפיות
פיגמנטציה היא תופעה בה מופיעים כתמים על העור- אותם כתמים אינם מזיקים לבריאות אך לא ממש תורמים לשיפור המראה החיצוני. אין מי שאוהב לראות כתמים על פניו, ולכן היום ישנה שיטה להעלמת הכתמים- כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187152 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173388 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163799 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164096 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162099 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161834 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161786 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica