חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי פיגמנטציה בפנים

מאת: אווה מוגילבסקיטיפול בעור27/08/2014997 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי פיגמנטציה?


פיגמנטציה היא תופעה בה מופיעים כתמים על העור. אמנם אותם כתמים אינם מזיקים לבריאות, אבל אף אחד לא ממש אוהב לראות אותם על העור. ניתן לומר כי פיגמנטציה בפנים מופיעה כתוצאה מחשיפה לקרני השמש וככל שזמן החשיפה לשמש מתגבר הכתמים יכולים להופיע. אמנם יש מי שמכנה את הכתמים הללו כתמי גיל, אבל מדובר בכתמים שיכולים להופיע גם בגילאים צעירים יותר.


אילו סוגי פיגמנטציה קיימים?


•    כתמי שמש בפנים: כתמי שמש המופיעים בפנים נחשבים לנפוצים. הסיבה להופעתם של הכתמים היא בשל חשיפה מרובה לשמש הגורמת לייצור פיגמנט בשם מלנין. יחד עם זאת, אם אותו פיגמנט מיוצר בצורה מוגברת הוא גורם להופעת כתמים בפנים. פיגמנטציה בפנים מסוג זה נחשבת לקלה וניתן לטפל בה באמצעות שימוש במוצרים קוסמטיים.
•    כתמי גיל: כתמי גיל הם כתמים שהצליחו לגדול ולהתרבות ככל שעברו השנים. כתמי גיל כשמם כן הם, כתמים נפוצים בגילאים מבוגרים יותר. אותם כתמים נמצאים בשכבות העור העמוקות אך כיום ניתן לטפל בהם באמצעות טיפולי לייזר.
•    כתמים כתוצאה מהריון: כתמים המופיעים כתוצאה מהריון הם כתמי פיגמנטציה בפנים או באזורים שונים המופיעים כתוצאה משימוש בגלולות נגד הריון. ישנם מקרים בהם שימוש בתרופות הכוללות הורמונים גורמות להופעת הכתמים.


טיפול בפנים- השוואת מחירים


היום כאשר ישנם מכונים רבים המטפלים בכתמים בפנים חשוב מאד לבצע השוואת מחירים על מנת לבחור את המכון המתאים ביותר. לצורך כך חשוב מאד לבצע סקר ולכלול בו מרפאות שונות המבצעות את ההליך.
כשזה מגיע לבריאות, לא כדאי לשחק משחקים! כדאי לבצע השוואת מחירים בין המכונים השונים על מנת לבחור את המכון המתאים ביותר הכולל את הצוות הרפואי העושה שימוש בשיטות טיפול מתקדמות. השימוש הנרחב בלייזר הביא לפתיחתם של מכונים רבים, אך לא כל מכון הוא המקצועי והמשתלם ביותר. מכאן יש לא למהר אלא לבחון את המכונים השונים בקפידה ורק אז להחליט איזה מכון לבחור. אחת האפשרויות לבחון את המכונים השונים היא באמצעות כניסה לאתרי האינטרנט שלהם לצורך השוואת מחירים. היום לכל מכון שמכבד את עצמו יש אתר אינטרנט ובו ניתן לראות את המחירים השונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אווה מוגילבסקי

מאת: אווה מוגילבסקיעסקים - כללי30/09/14976 צפיות
מדינת ישראל היא בהחלט מקום חם לאורך חודשים רבים במהלך השנה והובלה בקירור היא מצרך מבוקש בכל הנוגע לשימור מוצרים ברמה איכותית וגבוהה שצריך לשנע ממקום אחד לאחר.

מאת: אווה מוגילבסקיתעשייה29/09/14898 צפיות
התקנה של מגדל קירור במפעלים השונים היא פעולה הכרחית בשל מזג האוויר החם בארץ.

מאת: אווה מוגילבסקיחומרה01/09/142022 צפיות
עסק המעניק שירות מסוים, שם בראש סולם החשיבות את מוקד שירות הלקוחות שהוא מספק, כיוון שללא לקוחות אין למעשה כל טעם בעבודה. היבט חשוב בעולם העסקי הוא ניהול קשרי לקוחות. מושג זה כולל בתוכו את כל ההיבטים והפעולות היוצרים שירות לקוחות מיטבי.

מאת: אווה מוגילבסקיבניין ואחזקה - כללי31/08/141153 צפיות
במידה ואתם משפצים את הדירה וזקוקים לשירותי פינוי פסולת באמצעות משאית רמסע, היום ניתן לראות חברות רבות העוסקות בתחום. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא טיפים לבחירת החברה בעידן האינטרנט.

מאת: אווה מוגילבסקיבניין ואחזקה - כללי31/08/141307 צפיות
פעמים רבות מופיעות בבתים פרטיים או בבניינים משותפים בעיות ביוב. בעיות אלו נגרמות על ידי סתימות מלכלוך המצטבר בצינורות. הסתימות גורמות לריח רע ולכלוך מיותר.

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/142638 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, אתם בודאי שואלים את עצמכם איך תצליחו להשאיר רושם עז בקרב האורחים שלכם. אחד המאפיינים החשובים ביותר בחתונות הוא בחירת די ג'יי לחתונה שיהיה מתאים לקהל, מלהיב ואיכותי.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187529 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152327 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151627 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica