חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משאבות ביוב למרתפים

איך ניתן לפתור סתימות בביוב?


הפתרון הינו פשוט. יש להתקין משאבת ביוב במרתף. כדאי להתקינה במרתף מכיוון שזה הפתרון הכי טוב והכי אופטימלי עקב העובדה שבמרתף לא רואים אותה, ובמרתף איננה מפריעה להדיירים או לאורחים. בנוסף, מכיוון שרחוקה משאר הבניין או הבית הפרטי, המשאבה לא מפריעה מבחינת הרעשים כאשר היא עובדת.


משאבת ביוב


התפקיד של משאבות הביוב הוא הפרדה בין חומרים ברמת סמיכות ומוצקות שונות ולהעבירם למקום אחר כך שלא ייווצרו סתימות והצפות. ישנן משאבות ביוב רגילות או משאבות ביוב טבולות. שני הסוגים שונים מבחינת החומרים מהם מורכבות, הספק החשמל שצורכות ועוד, לכן יש צורך לפנות לאדם מוסמך שידע להבחין באיזה סוג יש להשתמש.


פנייה לחברות מתמחות


לפני שממהרים להתקין משאבת ביוב במרתף יש לבדוק איזו משאבה מתאימה לנו ולאיזו חברה יש לפנות. יש לבצע סקר שוק לגבי החברות המציעות את שירותיהן בנושא זה כדי לוודא שהחברה שנבחר מקצועית ואמינה.


תחזוק המשאבה


אין לצפות שמשאבה תעבוד שנים רבות בלי שנבדוק אותה. לכן, יש להזמין אחת לתקופה את החברה שהתקינה את המשאבה כדי שתבדוק את תקינותה. במידה ויש תקלה, החברה תתקן זאת במהרה לפני שיהיה נזק נוסף. תפקיד המשאבה חשוב ולכן יש לשמור על תקינותה לאורך זמן. כאשר המשאבה תקינה אנחנו יכולים להיות רגועים.


משאבות נוספות למרתף


בנוסף למשאבות ביוב למרתף קיימות משאבות לניקוז. פעמים רבות יש הצפות או הצטברות של מים עקב גשמים חזקים או נזילות. תפקיד משאבות אלו הוא לנקז את המים האלו ולהעבירם למקום אחר. משאבות אלו שומרות על המרתף מעובש ולחות וכמו כן שומרות שלא תהיה הצפה בשאר חלקי הבית. יש לוודא גם כי משאבות אלו איכותיות וטובות. אין להתפשר על האיכות מכיוון שתפקידן כה חשוב.


היכן ניתן לרכוש את המשאבות


כיום, כל חברת אינסטלציה מחזיקה משאבות שונות. ניתן אף להזמין משאבות מהאינטרנט, אך להתקנה יש לפנות לחברות מקצועיות. כך נוודא שההתקנה התבצעה כראוי וכמו כן נקבל אחריות על ההתקנה עצמה.
תפקיד משאבות הביוב חשוב מאוד לשמירה על תקינות הבית או הבניין. יש לפנות לחברה מקצועית שתתקין את המשאבות ולדאוג שהמשאבה תקינה אחת לתקופת זמן. כך נוודא שסביבתנו יבשה ונקייה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אווה מוגילבסקי

מאת: אווה מוגילבסקיעסקים - כללי30/09/14976 צפיות
מדינת ישראל היא בהחלט מקום חם לאורך חודשים רבים במהלך השנה והובלה בקירור היא מצרך מבוקש בכל הנוגע לשימור מוצרים ברמה איכותית וגבוהה שצריך לשנע ממקום אחד לאחר.

מאת: אווה מוגילבסקיתעשייה29/09/14898 צפיות
התקנה של מגדל קירור במפעלים השונים היא פעולה הכרחית בשל מזג האוויר החם בארץ.

מאת: אווה מוגילבסקיחומרה01/09/142022 צפיות
עסק המעניק שירות מסוים, שם בראש סולם החשיבות את מוקד שירות הלקוחות שהוא מספק, כיוון שללא לקוחות אין למעשה כל טעם בעבודה. היבט חשוב בעולם העסקי הוא ניהול קשרי לקוחות. מושג זה כולל בתוכו את כל ההיבטים והפעולות היוצרים שירות לקוחות מיטבי.

מאת: אווה מוגילבסקיבניין ואחזקה - כללי31/08/141153 צפיות
במידה ואתם משפצים את הדירה וזקוקים לשירותי פינוי פסולת באמצעות משאית רמסע, היום ניתן לראות חברות רבות העוסקות בתחום. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא טיפים לבחירת החברה בעידן האינטרנט.

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/142638 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, אתם בודאי שואלים את עצמכם איך תצליחו להשאיר רושם עז בקרב האורחים שלכם. אחד המאפיינים החשובים ביותר בחתונות הוא בחירת די ג'יי לחתונה שיהיה מתאים לקהל, מלהיב ואיכותי.

מאת: אווה מוגילבסקיטיפול בעור27/08/14998 צפיות
פיגמנטציה היא תופעה בה מופיעים כתמים על העור- אותם כתמים אינם מזיקים לבריאות אך לא ממש תורמים לשיפור המראה החיצוני. אין מי שאוהב לראות כתמים על פניו, ולכן היום ישנה שיטה להעלמת הכתמים- כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222809 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223118 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211332 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica