חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוץ מקלטים

מאת: sharondan80שיפוצים22/09/2014733 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעוניינים בחברת מיגון לשיפוץ מקלטים?

מאז תום מלחמת המפרץ, ישראל ערוכה יותר ויותר עם השנים למלחמות העלולות לפרוץ בה, במיוחד במלחמות והמבצעים שנערכו בשנים האחרונות. לכן, ראינו את העבודה הרבה על בנייתם של מרחבים מוגנים בכל רחבי הארץ, וכן שיפורים ותיקונים במרחבים מוגנים קיימים. כמו כן, יצא חוק בשנת 1992 המחייב בניית ממד בכל דירה או בית פרטי שייבנה.

את המקלטים אנו מכירים בעיקר במקומות עבודה, בבניינים וכן כמקלטים שכונתיים. לעתים עם הזמן שעובר צריך לבדוק את תקינותם, ולעתים עקב ליקויים רבים שנוצרים, יש לתקנם ולשפרם על מנת שיתאימו לשמש כמרחב מוגן בשעת חירום.

לשם כך, תוכלו לשפץ את המקלט בעזרת החברות הרבות המתמחות בפתרונות מיגון. חברות אלו מתמחות בבניית ממדים, שיפוץ מקלטים וכן מבצעת בדיקות על מנת לבדוק את תקינותו של המרחב המוגן שלכם ומתקנת את ליקוייו בהתאם.


שיפוץ מקלטים: מתי וכיצד?

לעתים אנו חושבים כי בעיית רטיבות שנוצרת אינה קשורה להיותה תקינה כמרחב מוגן בשעת אזעקה, אך כנראה שאנו טועים. כל לקות שתימצא במרחב מוגן, תמנע ממנו לשמש כמרחב מוגן עד שנבצע את התיקונים הראויים ונעמוד בתקנים של פיקוד העורף ושאר הגופים התומכים.

אם ניקח מצב בו יש לשפץ מקלט בשל בעיות רטיבות, הסיבה לכך היא שהמים חודרים למבנים אשר גורמים לבעיות קורוזיה חמורות הפוגעות במתכת, פתחי האוורור, דלתות וכל דבר אחר. לכן, על מנת שנוכל להיות בטוחים ומוגנים במקלט, נצטרך לשפצו.

לעתים נרצה לשפץ את המקלט שלנו לאו דווקא בגלל בעיות וליקויים שנוצרו, אלא בנוסף להם. מקלטים עם הזמן נראים ישנים ולא נעימים לשהייה, ולכן שיפוצם יאפשר את השהייה הנעימה, במיוחד כאשר מדובר באזורים בהם נצטרך לבלות שם את רוב היום, כמו למשל בשכונות בדרום, גני ילדים ומקומות עבודה אשר יכולים לעבוד מהמקלט.

כיום שיפוץ מקלטים נעשה על ידי חברות מיגון רבות המשתפות פעולה עם גופים ממשלתיים, זאת לאור הדרישה לשיקומם. בין הגופים ניתן לראות את פיקוד העורף ומשרד הביטחון. ישנן חברות המתמחות בשיפוץ מקלטים בעיקר בסקטור הציבורי, אך אין בעיה למצוא חברות אשר עובדות עם המגזר הפרטי.

 



תגיות המאמר: שיפוץ מקלטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18942 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161303 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610933 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161634 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162470 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161982 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232624 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223290 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212871 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201399 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica