חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארגון ימי כיף לחברות בטבע

מאת: על חבליםאירועים עסקיים06/12/20091481 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארועים עסקיים יכולים להוות דרך עבור העובדים להתגבש ולהכיר באווירה אחרת. ניתן לארגן ימי כיף לחברות בטבע אשר יכללו מגוון פעילויות שונות שיאפשרו למשתתפים להתקרב. עריכתו של יום כיף לחברות בטבע יוכל לאפשר למשתתפים באירוע לשבור את השגרה הרגילה ולשנות אווירה. הפנייה אל חברה המתמחה בהפקתם של אירועים עסקיים וימי כיף לחברות בטבע תוכל לסייע לארגונו והפקתו של אירוע תוך דאגה לכל פרטיו.

ימי כיף לחברות המתקיימים בטבע יכולים לכלול מגוון פעילויות שונות. במסגרת הארוע יוכלו המשתתפים להתנסות בפעילויות מענף ה-Outdoor Training אשר מציע פעילויות אתגריות בטבע המסייעות לפיתוח הפוטנציאל האישי של המתנסים בהן. הפעילויות השונות במסגרת ימי כיף לקבוצות יוכלו לסייע למשתתפים לגלות את יכולותיהם האישיות ואת היכולות הצוותיות. בנוסף יכולים המשתתפים ללמוד בעזרת הפעילויות על נקודות החוזק ונקודות התורפה שלהם ושל חבריהם לעבודה. בעזרת הפעילויות השונות יוכלו המשתתפים לאתגר את עצמם ולפעול יחד עם חבריהם על מנת להצליח באתגר.

ימי כיף לקבוצות יכולים לכלול פעילויות אשר תוכננו מתוך תפיסה פסיכולוגית –ארגונית, אלה יוכלו להעניק למתנסים בהן ערך מוסף. הפעילויות השונות ידמו עבור המשתתפים מצבים קושי שונים. הפעילויות השונות יאתגרו את המשתתפים ויגרמו להם להתאמץ על מנת להצליח באתגר. המאמץ הקבוצתי להצליח במשימה יוכל לסייע לגיבוש ולקרבה בין המשתתפים. יום כיף לחברות בטבע אשר יכלול פעילויות שונות, יוכל לסייע למשתתפים להכיר באווירה אחרת ולהתגבש, עובדה שתוכל לסייע להם גם בעבודתם ביחד בהמשך. 

על חבלים הינה חברה המתמחה בארגון והפקת אירועים בטבע. החברה מיומנת בארגון ארועים עסקיים בטבע וימי גיבוש לקבוצות הכוללים פעילויות אתגר שונות מענף ה-Outdoor Training. פעילויות השטח שמארגנת החברה מתוכננות בשיתוף עם אנשי מנהל, ארגון ומדעי ההתנהגות. יום גיבוש שיאורגן בידי צוות החברה יסייע לגבש את העובדים ביום חוויתי בעל ערך מוסף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת על חבלים

מאת: על חבליםהפקות אירועים25/10/10984 צפיות
כיתה מגובשת היא השלב הראשון בדרך להצלחה בלימודי השנה הקרובה. מחקרים כבר הוכיחו בעבר שהלמידה משתפרת בכיתות מגובשות, ולכן ניתן לבצע הפקת אירועים לילדים בכיתה במסגרת יום גיבוש או אפילו לכבוד יום הולדת לילדים.

מאת: על חבליםהפקות אירועים17/10/10858 צפיות
רבים נוהגים לחשוב שהפקת יום כיף במסגרת ימי הולדת היא נחלתם של ילדים בלבד, ואולם קיימות גם פעילויות המתאימות גם למבוגרים ובעצם לכל גיל אפשרי. פעילויות כאלה מאפשרות לעשות את ההבדל בין אירוע סביר ליום הולדת מהנה של ממש.

מאת: על חבליםבר ובת מצווה29/09/101074 צפיות
אם אתם מעוניינים לערוך לילדיכם בר-מצווה של פעם חיים, מדוע שלא תחשבו עבורו על טיול לילדים מדליק שיכול להתאים בול לאירוע חשוב כזו? טיולי בר מצווה הם הדרך שלכם להראות לילד עד כמה הוא חשוב לכם ועד כמה ברצונכם לערוך עבורו את האירוע הכי מדליק של אחת השנים החשובות ביותר בחייו. כאשר מציעים לכם לעשות טיול לילדים אתם בוודאי חושבים על משהו יקר בחו"ל. אולם ניתן לעשות טיול בארץ, לחסוך עלויות ולהוסיף חוויות לכם – וגם לילד ולחבריו.

מאת: על חבליםהפקות אירועים26/09/10973 צפיות
בין מגוון האפשרויות השכיחות כיום עבור ימי הולדת לילדים וכן אירועים לבר המצווה כמו פיקניק או ארוחה במסעדה, ישנן כיום מגוון של פעילויות אחרות הנחשבות מקוריות יותר ואף לעיתים מהנות יותר. ניתן להיתלות בין שמיים וארץ דרך צניחה חופשית, לטפס על סלעים דרך טיולי סנפלינג למיניהם, ועוד.

מאת: על חבליםבר ובת מצווה04/08/101159 צפיות
שלוש עשרה שנה חיכיתם לרגע הזה. הנה הוא עולה לתורה. הדודות זורקות סוכריות, את האימא בוכה. הסבא והסבתא לחוצים מהקראת הדרשה. החברים ממתינים עם עיניים גדולות. והנה זה נגמר. עכשיו מתחיל האקשן האמיתי: אירועים לבר מצווה הם הדבר החשוב ביותר במסגרת חגיגות יום ההולדת השלוש עשרה. אתם כבר מנוסים בארגון אירועים לילדים אבל מה עושים עכשיו? לוקחים את סבתא ונוסעים לחו"ל? יורדים לאילת לבקר בבית מלון? אולי מארגנים יום של כיף עם החבר'ה מבית הספר? איך אומרים הילדים – זה כבר ממש פאסה. הגיע הזמן למצוא משהו חדש, מדליק,

מאת: על חבליםימי הולדת03/08/10928 צפיות
יש לילד יום הולדת ואתם משתגעים מה לעשות? לא יודעים איך לחגוג לילד את יום ההולדת ולהפוך את החגיגה לאירוע הכי מדליק של השנה? בא לכם לגוון ולהפוך את יום ההולדת לחוויה בלתי-נשכחת? כפי שאתם בוודאי יודעים, אתם לא לבד. הורים רבים רוצים לצאת מן השגרה ולנסות משהו אחר עבור הילדים שלהם. אירועים לילדים יכולים להיות כאב ראש אחד גדול, אבל במקום כאב ראש – הנאה אחת אדירה. אז מה עושים?

מאת: על חבליםהפקת אירועים01/08/101292 צפיות
הילד או-טו-טו בן 13 ואתם רוצים להתחיל לחשוב על אירועים לבר מצווה כדי לציין את המאורע. העלייה לתורה, האולם, הסוכריות וההזמנות – הכול כבר מוכן. אבל על דבר אחד אתם שוברים את הראש: איך להפוך את בר המצווה לאירוע מרגש שיחקק בזיכרונו של הילד כל ימי חייו? אם בא לכם לחשוב על משהו אחר, המשלב הנאה וספורט, אתגר וכיף גדול, למה שלא תחשבו על טיולי בר מצווה לילדכם ולחבריו?

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213808 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195969 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171829 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/161997 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162093 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162418 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162368 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica