חפש מאמרים:
שלום אורח
12.11.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג שווה ערך כסף

מאת: מיתוג עסקימיתוג29/09/20141710 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מיתוג העסק הוא לא רק "נחמד לעין" אלא הוא מהלך עסקי ממדרגה ראשונה ששווה לך לא מעט כסף.

האם היית הולך לפגישת עסקים לבוש ברישול עם בגדים מרוטים? ברור שלא. הרי הסיכוי שלך לסגור עסקה בצורה כזו הוא נמוך משמעותית. אם כך גם את העסק שלך אסור לך לשלוח ככה להיפגש עם לקוחות פוטנציאליים.

זו בדיוק הסיבה שעסק או חברה צריכים מיתוג.

הפגישות של קהל הצרכנים הפוטנציאלי עם העסק שלך מתרחשות במגוון מקומות. הן יכולות להיות פגישות פרונטליות איתך, הן יכולות להיות ביקור אקראי או מתוכנן בבית העסק שלך והן יכולות להיות פגישות עם מוצר שהעסק שלך משווק, עם אתר אינטרנט שמציג את החברה או עם כרטיס ביקור שהתגלגל לידיים של לקוח פוטנציאלי בעקבות המלצה.

בכל פגישה כזו חשוב שהעסק שלך ייראה במיטבו ויעביר את המסרים שחשוב לך לומר ללקוחות פוטנציאליים. אז נכון, חלק גדול מהמסרים האלו הם התוכן בשיחת המכירה או הטקסט שכתוב באתר. אבל חלק מאוד גדול מהמסרים האלו הוא מסר ויזואלי.

אם העסק שלך עבר תהליך מיתוג מקצועי הוא אמור להעביר את המסרים השיווקיים האלו בכל מפגש.
תהליך של מיתוג מתחיל בראש ובראשונה מהגדרת הערכים של המותג, כלומר מה אנחנו רוצים שהמותג יישדר לכל מי שרואה אותו? האם הוא אמור להיות מותג יוקרתי שיישדר אמינות וביטחון או אולי מותג אופנתי שיישדר שובבות ואורבניות. אנחנו חייבים להבין למי המותג שלנו פונה, מי הוא קהל היעד שלו? מה מאפיין אותו ומה מניע אותו לפעולה?

את קשת הערכים המותגיים שבנינו אנחנו מתרגמים בתהליך העבודה לשפה גראפית ולפעמים בשלב מקדים גם לשם ולסלוגן, שהם חלק בלתי נפרד מהאמירה של השיווקית של המותג.

בסופו של דבר תהליך המיתוג אמור להוביל אותנו ליצירת מראה אחיד בכל תוצר שיווקי של החברה, העסק או המותר ויבטיח "להגיד" לצרכנים את כל אותם מסרים שחשוב לנו להעביר אליהם. אם נצליח בזה, תהליך מיתוג העסק הצליח והוא יסייע להגדיל משמעותית את הפניות של לקוחות רלוונטים וימנף שיווקית את העסק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיתוג עסקי

מאת: מיתוג עסקיחינוך ולימודים - כללי16/04/14657 צפיות
פעם היה מדרג ברור בתחום החינוך מהטוב לפחות טוב - תיכון, כפר נוער, פנימייה. זו היתה התפישה בנוגע לרמת החינוך שיקבלו הילדים על פי סוג המקום שאליו יירשמו.רק שהמאה ה-21 מוכיחה שחינוך הוא לא שטנץ ושהמדרג הזה כבר אינו תקף.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/19217 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/173833 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/161699 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/161947 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/161434 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/161297 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/161248 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica