חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת נמלים לטווח ארוך

מאת: אוריה בן מנחםהדברה05/10/20144869 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבור רובנו הנמלים מהוות מטרד כאשר הן נכנסות למרחב הביתי ומתחילות לשוטט בבית; כאשר זה קורה אנו מחפשים שירות של הדברת נמלים. אף אחד לא אוהב שנמלים מתחפרות לו בצנצנת הסוכר או מטפסות על צנצנת הדבש ועושות שיירה צבאית מהגינה למטבח דרך הסלון. הנמלים בונות קינים אשר לעיתים מכילים אלפי נמלים; הקינים ממוקמים בסדקי קירות, בעציצים ואדניות, בגינה ואפילו יוצאות מחריצים בין המרצפות אם הן אינן אטומות היטב. אם דברים כאלה מתרחשים בבית שלכם אז כנראה שהגיע הזמן לעשות הדברת נמלים.

כאשר מדברים על הדברת נמלים יש לשים דגש על הדברת נמלים לטווח הרחוק. מדביר שלא מטפל באופן ייסודי בבעיית הנמלים לא פותר לכם שוב דובר. זה בדיוק כמו ריסוס אחד מקוטלי החרקים הביתיים על הנמלים, אמנם זה יחסל אותם באופן מיידי אך לא יפתור את הבעייה. בשביל לעשות הדברת נמלים רצינית יש צורך בהשמדת קיני הנמלים. אחרת, גם אם תרססו שיירה שלמה של נמלים בקוטל חרקים וגם אם תרססו ישירות על הקן זה לא ישמיד אותו באופן מוחלט. מייד בתום הריסוס הנמלים ששרדו יחלו במלאכת השיקום של הקן. אם רוצים הדברת נמלים אמיתית יש להשמיד את הקן באופן מוחלט.

אם רוצים לפתור את בעיית הנמלים בבית יש לעשות הדברת נמלים בצורה משולבת – קודם כל ריסוס ואח"כ שימוש בפיתיון. הפיתיון הוא רעל אשר הנמלים נושאות איתן אל הקן, הוא אינו הורג אותן מייד. הנמלים חושבות שמדובר באוכל ונושאות את הפיתיון אל הקן שם הן חולקות אותו עם חברותיהן הנמלות. בעזרת הפיתיון הנמלה הצמה משמשת כסוכן המפיץ את חומר הדברת הנמלים וחודר אל מעמקי הקן. הפיתיון בטוח לשימוש וניתן להשתמש בו במטבח ובמקומות שבדרך כלל זה בעייתי לרסס בהם.

לפני שהמדביר מגיע יש לסרוק את הבית והגינה ולנסות להתחקות אחר קיני הנמלים, חשוב להראות למדביר את הקינים במידה ותמצאו, כמו כן יש לסרוק את הבית שוב ביחד עם המדביר ולהתחקות אחר הנמלים ומזיקים אחרים שיכולים להימצא בבית. המדביר הוא בעל ניסיון בתחום ויודע בדיוק מה ואיפה לחפש.

המוצרים המשמשים היום להדברת נמלים הם בעלי רעילות נמוכה לבני אדם ואפילו ידידותיים לסביבה וניתן לחזור לדירה לאחר שעתיים בלבד. חשוב שתבחרו במדביר בעל רישיון שיודע מה הוא עושה. יש להיזהר ממדבירים חובבניים שעושים שימוש בלתי אחראי בחומרי הדברה מסוכנים. המדביר חייב ליידע אתכם מהו סוג הרעל בו הוא משתמש, זהו אמצעי זהירות על כל צרה שלא תבוא. בגמר הדברת הנמלים על המדביר לתת לכם תעודת אחריות ולציין בכתב את חומר ההדברה אשר נעשה בו שימוש. יש לוודא שמדובר בחומרים המאושרים לשימוש על ידי המשרד לאיכות הסביבה.

 



תגיות המאמר: הדברת נמלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

תיקון מכונות ברד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריה בן מנחם

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153163 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

מאת: אוריה בן מנחםתעשייה22/06/151564 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים לכמות גדול בעלי מקצוע ביניהם אדריכלים, קבלנים, מעצבי פנים ואפילו אמנים אשר משתמשים במכונת חיתוך בלייזר לשימושים שונים ומגוונים.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152859 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אוריה בן מנחםעיצוב מוצר24/04/154757 צפיות
חיתוך לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה חותכים חומרים שונים, בהם יש שימוש נרחב בתחומים רבים כמו תעשייה, חקלאות, צבא, אמנות, רפואה ועוד. חיתוך לייזר המתבצע בחברות הנמצאות בצפון הארץ

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/1414345 צפיות
לעיתים אנחנו מתכננים אירוע במקום שבו אין חשמל ויש לנו צורך בגנרטור על מנת לנגן מוסיקה

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/146752 צפיות
אם אתם רוצים לצאת לפיקניק משפחתי באחד הפארקים או לערוך מסיבה בחוף הים, גנרטור יכול להיות רעיון נהדר.

מאת: אוריה בן מנחםבניין ואחזקה - כללי17/10/1412204 צפיות
אנשים רבים לא מבינים את החשיבות של ריהוט גן. חשוב מאוד להבין שבמזג האוויר הישראלי

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181643 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181370 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181268 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica