חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין גירושין - שותף הסוד שלכם!

מאת: טלדיני משפחה11/10/2014932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא קל לעמוד בפני הידיעה שאתם עומדים להתגרש. קשהאפילו יותר להגיע לשלב שבו צריך לשכור עורך דין לענייני גירושין ולעבור אתתהליך הגירושין עצמו, שעשוי להיות סבוך ואף מכוער. בעיצומו של כל התהליךהזה, תתבקשו לחלוק את הפרטים האינטימיים ביותר עם עורך הדין שבו בחרתם ולכןכדאי שתתכוננו לכך מראש.

עורך דין לענייניגירושין אמור להיות אדם שבו אתם צריכים לבטוח. איך בוטחים באדם ומרגישיםחופשיים לספר לו פרטים אינטימיים, בידיעה שזה עתה הכרתם וההיכרות נעשתה עלרקע עסקי? זה לעולם לא קל, אך אישיותו של עורך הדין עשויה להקל על התהליך.

ישנםעורכי דין שמצליחים לנסוך אמון בלקוחותיהם ולשדר אווירה תומכת, כזו שקליותר לחלוק בה פרטים. ישנם לעומת זאת, עורכי דין שכבר שכחו עד כמה תהליךהגירושין קשה ללקוחותיהם ולכן הם אינם מצליחים לנסוך בהם אמון ולגרום להםלהיפתח.

על חשיבותה של דיסקרטיות

אחדהקריטריונים החשובים ביותר בבחירת עורך דין לענייני גירושין הוא קריטריוןהאמינות והדיסקרטיות, כך שתוכלו לחלוק עמו אינפורמציה חשובה ולהרגיש שמדוברבאיש סוד לכל דבר. לגבי השאלה מדוע זה כל כך חשוב עוד ניגע בהמשך, אך קודםננסה להבין אילו קריטריונים נוספים מרכיבים עורך דין איכותי.

קודםכל, יש את שאלת הניסיון: עורך דין מנוסה הוא עורך דין שנתקל בכל מיניתרחישים, גם פחות שגרתיים ולכן הוא ידע לפצח אותם ולספק מענה יעילובמהירות. שנית, עורך דין צריך להיות אדם מוסמך, שעמד בכל הקריטריוניםהנדרשים על מנת לעבוד בצורה מוסדרת. רק ללשכת עורכי הדין בישראל יש אתהסמכות להכשיר עורכי דין ולכן אל תתביישו לבקש אסמכתאות כדי לוודא שעורךהדין שלכם אכן פועל כחוק. הוסיפו לכל התמהיל את הפן הדיסקרטי ואת יחסיהאנוש - והרי לכם עורך דין מומלץ לענייני גירושין.

שיתוף פעולה עם עורך דין לענייני גירושין

כדי שעורך דין לענייני גירושין יוכל לבנות עבורכם אסטרטגיה מוצלחת, עליו להיות מודע לכל הפרטים הקטניםהמרכיבים את התמונה הגדולה. לכן, עליכם להיות מוכנים רגשית לחלוק עמו פרטיםאינטימיים, גם כאלה שלא שיתפתם בהם איש מרוב מבוכה.

גםפרטים שנראים לכם לכאורה כאישיים מדי ולא רלוונטיים, בפועל עשויים לשפוךאור חדש על התנהלות התיק ולכן לא כדאי לזלזל בהם. היו מוכנים מראש לכךשעורך הדין ישאל אתכם שאלות שונות ומפורטות מאוד לגבי חיי הנישואין והפרידהשלכם מבן הזוג. אלה שאלות שלאיש לא נעים לענות עליהן, אך הן הכרחיות לצורךניווט התיק. וודאו שבחרתם בעורך דין שתוכלו לסמוך עליו והיו מוכנים לשתףפעולה כדי לסיים עם תיק הגירושין מהר וחשוב מכך- בהצלחה..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182006 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181552 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211498 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211292 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201608 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182006 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181573 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181671 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica