חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור עורך דין לענייני משפחה?

מאת: טלדיני משפחה11/10/2014947 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עורך דין לענייני משפחה הוא אחת הדמויות החשובות שרצוי שתקחחלק בחיים שלכם. בניגוד למה שמקובל לחשוב, לא רק בעתות חירום לא נעימות כמוגירושין, אלא גם ובמיוחד בעתות שגרה. במאמר שלפניכם נסקור מעט מהם תפקידיוהשונים של עורך דין לענייני משפחה, ולאחר מכן נספק מספר עצות לבחירהמוצלחת ומומלצת של עורך דין שכזה.

עריכת הסכם גירושין

עורךדין משפחה מנסח או עורך הסכם גירושין כתוב. רצוי מאד שדווקא בימים בהם אתםאוהבים וחשים מחוברים זה לזו – תקחו עורך דין משותף שינסח הסכם ממון והסכםגירושין אם וכאשר תחליטו להיפרד. הסטטיסטיקות מראות מספר רב של משפחות שלאדמיינו שזה מה שיקרה להן, וכאשר זה קורה נכנסים לפעולה שני עורכי דין, ולאאחד, ומתחילים קונפליקטים קשים לגישור.

עריכת צוואה

גם בזה עוסק עורך דין לענייני משפחה. עריכת צוואה היא אחד מפעולותיו המרכזיות של עורך דין לענייני משפחה. זה מאפשר לאחים,המהווים הצאצאים של מוריש מסוים לדעת מה יהיה גורלם מבלי להיכנס למצב בו הםמופתעים לאחר מכן. יתרה מזאת, כאשר המוריש עוד בחיים ניתן ללבן איתוסוגיות מסויימות, וליצור צוואה ידועה ומוכרת לכל האחים.

איך לבחור עורך דין לענייני משפחה?

כאןזה המקום לומר שחשוב להיות חכם ולא פיקח. ההבדל בין השניים הוא שחכם יודעלהימנע מראש מצרות שהפיקח יודע כיצד לצאת מהן. המעשה החכם הוא לבחור בעורךהדין כבר כאשר אתם בעתות שלום בית. כך יהיה אדם אחד, שישמור ביושר עלהאינטרסים של כל אחד מכם בנפרד, ולטובת כולכם בייחד. רצוי לבחור באדם ישרושקול אשר יש לו ניסיון בדיני משפחה.

אם בכל זאת נקלעתם למצב של גירושין או מצב לא נעים אחר בו גיליתם שלא ירשתם דבר בצוואה, כמובן שזה הזמן לבחור עורך דין לענייני משפחה:כעת שאתם כבר במצב כזה, זה הדבר היחיד שאתם יכולים לעשות. במצב כזה חשובלבחור באדם שידוע כמי שניצח במשפטים דומים וטיפל במגוון רחב של תיקי משפחה.חשוב שכל התקשרות עם הצד שכנגד תיעשה אך ורק באמצעותו להבטחת כל שמגיע לכםעל פי חוק או מכוח בית משפט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182006 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181550 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211498 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211292 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201608 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182006 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181573 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181671 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica