חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רגע לפני שמחפשים מדביר

מאת: אוריה בן מנחםהדברה12/10/20144160 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקיץ הגיע ואיתם המזיקים למינהם, זה יכול להיות תיקנים, עכברים, נמלים או מזיקים אחרים; אם אתם רוצים הדברת נמלים אז מומלץ לפנות למדביר מקצועי שיבצע את הדברת הנמלים בביתכם. נכון שהדברת נמלים אינה נחשבת להדברה העושה שימוש בחומרים כימיים בעלי סיכון גבוה, ואפילו ניתן להדביר באופן עצמאי. אך בכל זאת מדובר בחומרים כימיים שיש לדעת איך להשתמש בהם, שימוש לא נכון ואי הקפדה על אמצעי הזהירות עלולים להביא לאסון ואכן היו מקרים לאחרונה בחדשות הנוגעים לאסונות שנגרמו עקב הדברה רשלנית. כאשר אתם מזמינים הדברת נמלים או כל הדברה אחרת חשוב שתהיו בראש שקט, חשוב שתסמכו על המדביר שלא רק שיפתור את בעית הנמלים אלא גם יעשה זאת בצורה הנכונה, מבלי לסכן אתכם ובני ביתכם.

אז איך בעצם יודעים על איזה מדביר אפשר לסמוך?

המשרד לאיכות הסביבה עושה את כל העבודה לקלה, כל שעליכם לעשות זה להיכנס לאתר האינטרנט של המשרד לאיכות הסביבה ושם תוכלו למצוא את המערכת לחיפוש מדבירים. במערכת תוכלו לחפש את שמו של המדביר ולראות האם הוא מופיע ברשימת המדבירים המוסמכים של המשרד לאיכות הסביבה. אם המדביר מופיע ברשימה אז זוהי הוכחה שהוא עבר הדרכה בנושא של שימוש בחומרים רעילים עבור הדברה, אם שמו אינו מופיע ברישמה אז סביר להניח שזהו חובבן אשר אינו מיומן בשימוש בחומרים מסוכנים ואין לשכור את שירותיו בשום פנים ואופן, לא עבור הדברת נמלים ולא עבור שום הדברה אחרת.

לכל מדביר שהוסמך על ידי המשרד לאיכות הסביבה ישנו היתר בעל מספר, רגע לפני שאתם מזמינים מדביר הביתה יש לבקש ממנו את מספר ההיתר על מנת שתוכלו לוודא באתר האינטרנט של המשרד לאיכות הסביבה. שימו לב שלא כל ההיתרים זהים, לא כל היתר כולל הדברת מכרסמים והדברה באיוד אשר נחשבים למסוכנים יותר. שימו לב שיש לכם את פרטי המדביר כולל שם משפחה ותעודת זהות, ישנם מקרים שבהם תפגשו רק את העוזר שלו.  יש גם לוודא שהיתר ההדברה שיש למדביר הוא בתוקף.

לאחר שוידאתם שהמדביר הוא בעל היתר ניתן להתחיל בהדברת הנמלים. בגמר פעולת ההדברה יש לבקש מהמדביר העתק של "יומן סיכום ההדברה" – יומן זה חייב לכלול את שם המדביר המורשה ומספר ההיתר שלו, שם התכשיר שבו השתמשו והחומר הכימי הפעיל שבו וגם ריכוזו. יש לציין גם את סוג המזיק שכנגדו בוצעה ההדברה, במקרה שלנו זו הדברת נמלים . ולבסוף מבצע ההדברה, שמו וחתימתו.

יומן ההדברה הוא חובה עבור מדבירים מורשים ויש לו חשיבות רבה. חס וחלילה, במידע ויש חשש  להרעלה או פגיעה כלשהיא הקשורה לפעולת ההדברה ניתן להתאים את הטיפול לחומר שבו נעשה שימוש. בנוסף זה יכול לעזור לכם בביצוע מעקב עתידי למקרה שיהיה צורף לחזור על ההדברה.

 



תגיות המאמר: הדברת נמלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

תיקון מכונות ברד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריה בן מנחם

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153180 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

מאת: אוריה בן מנחםתעשייה22/06/151571 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים לכמות גדול בעלי מקצוע ביניהם אדריכלים, קבלנים, מעצבי פנים ואפילו אמנים אשר משתמשים במכונת חיתוך בלייזר לשימושים שונים ומגוונים.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152866 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אוריה בן מנחםעיצוב מוצר24/04/154765 צפיות
חיתוך לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה חותכים חומרים שונים, בהם יש שימוש נרחב בתחומים רבים כמו תעשייה, חקלאות, צבא, אמנות, רפואה ועוד. חיתוך לייזר המתבצע בחברות הנמצאות בצפון הארץ

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/1414354 צפיות
לעיתים אנחנו מתכננים אירוע במקום שבו אין חשמל ויש לנו צורך בגנרטור על מנת לנגן מוסיקה

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/146760 צפיות
אם אתם רוצים לצאת לפיקניק משפחתי באחד הפארקים או לערוך מסיבה בחוף הים, גנרטור יכול להיות רעיון נהדר.

מאת: אוריה בן מנחםבניין ואחזקה - כללי17/10/1412210 צפיות
אנשים רבים לא מבינים את החשיבות של ריהוט גן. חשוב מאוד להבין שבמזג האוויר הישראלי

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191751 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181256 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181378 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181385 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181360 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181276 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica