חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל התשובות לשאלה איך אפשר להעלים סימני מתיחה

מאת: sharondan80טיפול בעור24/10/20141841 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין ספק שאחת מהתופעות שפחות נעים להתמודד איתן אלה הם סימני המתיחה שעלולים להופיע על העור שלנו באזורים שונים. זה לא משנה אם אתם רואים את סימני המתיחה ברגליים, בירכיים או בבטן, כי בוודאי מה שמעניין אתכם לדעת זה איך להעלים סימני מתיחה, כי מי רוצה להשלים עם תופעה כזו? חשוב שתדעו שיש היום מספר דרכים שבהן אפשר לבחור, כי השאלה איך אפשר להעלים את סימני המתיחה היא לא שאלה שמטרידה רק אתכם באופן אישי אלא גם הרבה מאוד אנשים אחרים. משמעות הדברים היא שמושקעים לא מעט מאמצים ואנרגיות כדי למצוא פתרונות למצב הזה, ואכן הטכנולוגיה של ימינו יכולה להציע לא מעט אפשרויות.

קרמים ומשחות

על השאלה איך להעלים סימני מתיחה עונים בדרך כלל המומחים בתחום שכדאי לנסות תחילה קרמים עשירים. יש היום סוגים שונים של קרמים שמיועדים בדיוק למטרה הזאת, ולמרות שהם לא יוכלו להעלים את סימני המתיחה באופן מלא, הם כן יוכלו לשפר את המצב כך שכדאי לנסות את זה. עם זאת, אתם לא יכולים לצפות לכך שהשינוי יהיה מיידי ולכן בהחלט צריך להבין שההתמדה כאן משפיעה מאוד על התוצאה הסופית. במידה ותראו שאין כל שיפור תמשיכו בוודאי לשאול את עצמכם איך אפשר להעלים סימני מתיחה, ובהחלט אפשר יהיה לעבור לטיפולים משמעותיים יותר מקרמים ומשחות.

טיפולים מודרניים לסימני מתיחה

כששואלים איך להעלים סימני מתיחה ניתן לראות שגם שימוש בטכניקות כמו גלי רדיו יכול לעזור או טיפול בלייזר, ואתם תראו שכאן התוצאות תהיינה כבר הרבה יותר מהירות. בדרך כלל שעושים טיפולים כאלה אומנם משלמים הרבה יותר, אך השינוי שרואים ומרגישים בגוף הוא מהותי ואפשר ליהנות ממנו. חשוב לדעת שאם אתם עוד לא יודעים איך אפשר וכדאי להעלים סימני מתיחה, מומלץ יהיה לפנות אל קוסמטיקאיות מומחיות שעוסקות בתחום הזה כי הן יכולות להציע לכם מספר טיפולים שונים. מבין כל הטיפולים האלה בוודאי תמצאו כמה אופציות שתוכלנה להתאים לכם גם מבחינת המחיר וגם מבחינת התוצאות ולכן זה כדאי.

חשוב מאוד להבין כי בקוסמטיקה רפואית אין טיפולים חד פעמיים כמו בסידור גבות או העלמת נקודות שחורות. ריפוי של העור מחייב תהליך. הריפוי חייב להיות הדרגתי כדי לא לזעזע את העור יתר על המידה. טיפול דרסתי יוביל להחמרת הנזק ולא למיגורו. זכרי, לגוף אין חלקי חילוף, שמרי עליו והתייחסי אליו בצורה הראויה והנכונה.

כנסי לכאן כדיי לקרוא עוד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18943 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161305 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610943 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161636 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161985 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187536 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172296 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162062 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152328 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151831 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151627 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica