חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיבוי שפתיים באמצעות מילוי

במרבית המקרים, אנשים יגידו לכם שהעיניים הוא האיבר הראשון שבו הם מתבוננים כאשר הם מנסים להעריך את המראה של האדם העומד מולם, וכנראה שהם אומרים את האמת. יחד עם זאת, בשנים האחרונות החלה מגמה שהעלתה את המודעות גם לאיבר נוסף בפנינו, שמציג יכולת גבוהה לשפר את האסתטיקה של הפנים, פרט לעיניים. אלו הן כמובן השפתיים שבמקרים רבים יכולים להשפיע בצורה מהותית ומשמעותית על מראה הפנים, ואף להפוך מאפיין מרכזי במראה שלנו.

להפוך את השפתיים לאיבר בולט ואסתטי

העניין הוא שמרביתנו נולדים עם שפתיים "סטנדרטיות" וזה אומר שפתיים שהן לא עבות ולא דקות, וחלקנו נולדים עם שפתיים דקות לחלוטין, שפתיים חסרות נוכחות. את כל זה אפשר לשנות באמצעות טיפול עיבוי שפתיים הנחשב לטיפול יעיל מאוד ופשוט מאוד. העיבוי מתבצע באמצעות חומר, בדרך כלל בוטוקס, המוזרק אל תוך השפתיים בצורה כזאת המעניקה להן נפח רב יותר על פי קווי מתאר קבועים מראש.

יצירת תכנית עיבוי

התהליך של עיבוי שפתיים הוא לא תהליך סתמי שבמהלכו פשוט מזריקים כמות מוגדרת של חומר בצורה אחידה, אלא תהליך המתחיל בתכנון מראה השפתיים הסופי הרצוי לנו. תכנון זה כולל פרמטרים כמו קווי המתאר של השפתיים, מידת העיבוי של כל שפה ואופן העיבוי. אופן העיבוי מתייחס לאזור בשפתיים בו יתרחש העיבוי. ניתן לעבות את השפתיים באופן אחיד, וניתן ליצור עיבוי מדורג המעניק לשפתיים מראה ייחודי יותר. כל אלה צריכים להיקבע במפגש משותף בין המטפל למטופל לפני שמתחילים את הטיפול עצמו, ורק לאחר מכן אפשר להתחיל בעבודה על השפתיים.

ביצוע העיבוי על ידי איש מקצוע

את העיבוי עצמו מבצעים בחדר טיפולים ייעודי כאשר המטופל שוכב על מיטת הטיפולים, וקווי המתאר משורטטים על שפתיו על מנת להנחות את המטפל בתוך התהליך. או אז מתחיל המטפל לבצע הזרקה של חומרי מילוי באמצעות זריקות קטנות ומרובות המחדירות את החומר אל מתחת לפני העור. מספר ההזרקות והכמות הכוללת של החומר שיוזרק, נקבעים בהתאם לתכנית העיבוי שנקבעה מראש בין המטפל והמטופל. מומלץ לבצע את הטיפול אצל איש מקצוע המתמחה בטיפול של עיבוי שפתיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אודי ביג

כתיבת מאמרים מקצועית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אודי ביג

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163541 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

מאת: אודי ביגבניין ואחזקה - כללי06/08/152206 צפיות
מהן הסיבות הנפוצות הדורשות תיקון מיני בר קיימות מספר תקלות או נזקים עיקריים הדורשים לתקן את המיני בר. תקלות אלה מתרחשות לפעמים כתוצאה מבלאי טבעי, אך לפעמים מתוך טיפול לקוי במכשיר ותחזוקה נמוכה שלו. מבין התקלות הנפוצות אפשר למצוא נזילה ממכשיר המיני בר. הנזילה יכולה לנבוע ממטהר המים, מהקולר או ממקום אחר במכשיר. תקלה נפוצה נוספת היא בר מים שלא מקרר מספיק את המים או לא מחמם מספיק את המים.

מאת: אודי ביגשיפוצים06/08/151314 צפיות
סדר בבית הוא סדר בראש: סדר בבית הוא שקט נפשי. את זה כל סבתא מלומדת מבית ספר החיים תוכל לומר לכם. ואכן החיים והמציאות מלמדים אותנו שבית מסודר והקפדה על ארגון הבית כאורח חיים הינם מתכון בטוח לארגון המחשבות, וארגונם של החיים בכלל.

מאת: אודי ביגתחבורה ורכב - כללי06/08/151365 צפיות
יש צירופי מלים שלא נעים לנו לשמוע ואחד מהם הוא מכון בדיקת רכב. מכונים לביצוע בדיקת רכב וכים ממוניטין שהוא מוטל בספק וזה בעיקר על רקע ניסיון העבר שבו מכונים לבדיקת רכבים היו הרבה פחות מקצועיים לעומת היום. אם לסבר את האוזן הרי שחשוב להבין שהתחום של מכוני בדיקת רכב התפתח מאד בשנים האחרונות ולצד מכשור וציוד מתקדם התפתחות מגמות של סטנדרטיזציה בתחום, שבעטיה יש כללים אחידים ונורמות שירות מוסכמות.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152090 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152027 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגהדברה06/08/151255 צפיות
עונת הקיץ מתקרבת ואתה יש לבצע כמה וכמה פעולות מקדימות כדי להבטיח לעצמנו קיץ נעים ככל שניתן. חלק מהפעולות הללו נוכל לבצע בעצמנו כמו למשל ניקוי המזגן והפילטרים שלו, ואחרות כמו זיפות הגג יאלצו אותנו לקרוא לבעל מקצוע. ישנן פעולות נוספות שחשוב לבצע לקראת עונת הקיץ ואחת מהן היא כמובן ריסוס הבית. ריסוס בקרבת הבית ובתוכו הוא פעולה חשוב למדי שיש לבצע כדי למנוע הופעה של תיקנים, עכבישים ושאר מזיקים באזור הבית.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185555 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184123 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184245 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173006 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica