חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל הסודות ליצירת חשיפה לעסק שלך בתקשורת סדנא לעצמאים ועסקים קטנים 24.11-1.12.14

כל הסודות ליצירת חשיפה לעסק שלך בתקשורת ותיתן לך כלים מעשיים לביצוע ולהשגת פרסום ממש כמו שעושים יחצנים לחברות הגדולות! הסדנא בת 2 מפגשים בני 3 שעות כל אחד, בהם נלמד את הנושאים המרכזיים בתחום השיווק, המיתוג ויחסי הציבור לעבודה עצמאית יום אחרי הסדנא. במהלך המפגשים יינתנו כלי עבודה מעשיים אשר יסייעו לכל בעל עסק בשיווק, מיתוג ויח"צ לפרסום העסק בצורה אפקטיבית, יעילה ופשוטה.


למי הסדנא הזו מיועדת


לכל עצמאי, בעל עסק קטן או בינוני אשר מעוניין לקבל טיפים לעבודה מול התקשורת והמדיה וכיצד להגדיל בכלים פשוטים ורבים מהם חינמיים לבסס את הנוכחות  התקשורתית שלו לחשוף את העסק ללקוחות חדשים ולשמר את הלקוחות הקיימים.

מה תקבלו בסדנא ?מפגש ראשון

• מהם יחסי ציבור? מה ההבדל בין יחסי ציבור, שיווק ופרסום ואיך לשלב בניהם.
• מהו מיתוג? ולמה הוא חשוב כצעד ראשון בעסק?
• מיתוג ככלי ליחסי ציבור נכונים ועקרון החזרתיות והטמעת המסר. • אינטרנט המדיה השיווקית יח"צנית הבולטת ביותר.
• מיתוג ושיווק בפייסבוק.***הנחייה לעבודה על דף הפייסבוק.

מפגש שני

• איך יוצרים באז באמצעות יחסי ציבור באינטרנט?
• איך פועל עולם התקשורת ואיך אני יכול למנף אותו לטובת העסק שלי?
• מהי הודעה לעיתונות, איך כותבים אותה? *מי העיתונאי שמתאים לעסק שלי? איך מאתרים אותו?
איפה ניתן לפרסם הודעות לעיתונות באינטרנט?
שימוש בדיוור קבוע, ניוזלטר כיצד לבנות אותו נכון?
איך לייצור חשיפה של העסק לאורך זמן ובצורה קבועה?

בונוסים לנרשמים לסדנת נובמבר 2014
רשימת כלים לעבודה עצמאית
הודעה לעיתונות מוכנה לשליחה
רשימה של 100 מערכות עיתונים וכלי תקשורת כולל טלפונים ואי מיילים
רשימת אינדקסים פופולאריים לקידום האתרהנחה של 200 ₪ לבניית דף פייסבוק מקצועי

כמה ?

490 ₪ כולל מע"מדמי הרשמה יושמו מראש עם ההרשמה ,90₪ ישולמו באמצעות Pay palכרטיס אשראי .היתרה תשולם ביום הסדנא.איפה ?רחוב וינגייט 21 הרצליה פיתוחימי שני24 .11 .14 | 1.12.14בין השעות 17:00-20:00שימו לב ! מספר המקומות בסדנא מצומצם בשל הצורך לתת מענה אישי לכל עסק ומשתתף.


להרשמה ופרטים נוספים :052-6788827 או מלאו את הפרטים כאן

מנחה לילה בן הרושבעלת ניסיון עשיר ביחסי ציבור ושיווק אינטרנטי של מעל 10 שנים , מייחצ"נת פסטיבלים גדוליםבינהם פסטיבל זורבה , ומלווה עסקים פרטייים ביחסי ציבור ושיווק לעסק.


המלצות לקוחות
לכל נשות העסקים, רוצה להמליץ בחום רב על לילה בן הרוש שמלווה עסקים בתחום יחסי ציבור ושיווק באינטרנט. לילה בנתה עבורי תוכנית מדויקת ומצוינת,קלה וברורהוממשיכה ללוות את העסק שלי בכל שאלה או צורך השעה. עבודתה חוסכת הרבה בלבולי מוח וכספיים מיותרים, והיא מקצועית ויסודית.איילת BRONXY GIRL


סדנת יח"צ שעברתי אצל לילה נתנה לי הרבה כלים והבנה נכונה לגבי יחסי ציבור בכלל ולשימוש נכון לעסק שלנו בפרט. הגישה של לילה, הפתיחות והשקיפות לכל האמצעים שעומדים ברשותנו ליחצן נכון את העסק פשוט עובדים ומוכיחים.
ולפני הכל ומעל לכל – הבן אדם!! לילה מקסימה אדיבה עם סובלנות וסבלנות ונמשיך לפרגן ולהמליץ גם בעתיד.
מוטי ינקו – פריים טיים סטודיו לצילום אירועים


"לעבוד עם לילה זה מעבר לעבודה,זה מסע שאני עברתי יחד איתה כדי להפוך להיות מקצועית בתחום שלי. היא שידרגה לי את העסק בהמון! יש ללילה נסיון כל כך עשיר וידע רחב, וחוץ מעבודת היח''צ והפרסום הטובה שהיא עושה. היא תמיד גיבתה אותי כשאני לא הספקתי לפרסם, או שכחתי. ודאגה לכך שתיהיה לי נוכחות חזקה ברשת. והכיהכי חשוב זה כל הטיפים שהיא נתנה לי.אנשים אומרים י הרבה - "נעמה, את בכלמקום. רואים אותך כל הזמן. הפכת להיות סלב".והרבה מזה בזכות לילה." נעמההנגבי


"הייתי בסדנא של לילה הינו קבוצה קטנה ואהבתי את האינטימיות ובכך גם את היחס האישי לכל עסק ועסק. קיבלתי תובנות רבות מלילה והתחלתי ליישם אותם מיד עם תום הסדנא, ואני כבר אחרי חודש וחצי אחרי וכבר יש תוצאות יפות! בנוסף לתובנות, קיבלתי כלים רבים ומיקוד- מה שהיה חסר לי לפני הסדנא. מומלץ ביותר לכל מי שמרגיש מפוזר בעסק שלו ובעל רצון לעשות סדר מבחינה שיווקית ולקבל טיפים לגבי התקשורת ובכלל בעולם היחצנות". בברכה, שלומית שטיינברג יועצת פנג שוואי
לילה יקרה, ברצוני להודות לך על שזכיתי להשתתף בסדנת יחסי ציבור שערכת. ולמה זכיתי? קודם כל כי את אשה מקצועית, נדיבה ואכפתית מאין כמוה. יש בך רגישות וקבלה לכל אחד ומאד היה חשוב לך שניקח ממך מידע ונעוף איתו גבוה למעלה. נתת שפע של טיפים ותובנות שאספת, מהניסיון הרב שצברת, והענקת אותם באהבה בצורה מותאמת לכל אחד מהמשתתפים. נתת לנו כלים מעשיים המאפשרים לנו לצאת לדרך לבד ולנהל את השיווק של העסק בצורה יעילה יותר. תודה על שנתת לנו לראות שהכל אפשרי ע"י אמונה והתמדה! עינת מזרחי- מרכז העצמה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, בעלת רקע אקדמאי בפסיכולוגיה ויוצרת בתחומי ציור,צילום כתיבה.
כותבת במעריב-nrg ומסקרת סדנאות ופסטיבלים מעולם המודעות והצמיחה האישית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילה בן הרוש

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי10/10/21526 צפיות
כנס מארג מתקיים הסתיו הקרוב בפעם השישית בכפר הנופש של קיבוץ כפר רופין . במהלך שלושת ימי הכנס מתרכזים טובי מנחי הטנטרה של מארג בהובלת סוג'יי ומורן מייסדי מארג. בסופשבוע קסום מציע הכנס מגוון רחב של סדנאות בתחומי הטנטרה ומיניות המועברים על ידי מנחים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום, תוך כדי שמירה על בריאות המשתתפים והחלת התו הירוק על כל באי הכנס.

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213676 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213638 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211335 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204827 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי25/10/191288 צפיות
תכנסות נשים ,תהליך עומק בן שלושה ימים בכפר מצוקי דרגות המשקיף לנופי ים המלח. סופשבוע של טקסים ומופעים, מגוון רחב של סדנאות ב-5 מרחבי מעל לל 50מנחות ואמניות מעולות ועוד הפתעות! 3ימים ו-2 לילות, במרחב נשי ייחודי, קסום ומאפשר. מרחב של ריפוי והעצמה, תנועה ויצירה, התבוננות ומודעות, בריאות ובריאה, פעילות ומנוחה...

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי24/02/192305 צפיות
הזדמנות להפגש , לחוות, להיות למדוט, לרקוד, לנוע לנשום, לגעת בלב… סופשבוע מלא בסדנאות ואנשים בריקודים ומפגשים בהנחיית מנחים מובילים מצוות “מארג” וכמובן עם סוג’יי ומורן במשך 3 ימים נצעד יחד בנבכיה של הטנטרה והתרפיה נכיר עוד את עצמנו, נלמד את פעימות הלב ,סופשבוע שכולו חוויה טנטרית רכה ומלאת קסם בואו לחגוג את החיים – למצוא בית לאהבה

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211335 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211182 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211035 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211208 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201058 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201054 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20924 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica