חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי אתרי אינטרנט

מאת: איתי גוטמןבניית אתרים14/11/20141681 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם סוגים רבים של אתרים, לפני הזמנת אתר אינטרנט חשוב להבין מהו הסוג המתאים לך. נתאר פה את סוגי האתרים הנפוצים באינטרנט:

אתר תדמית

אתר תדמית משמש ככרטיס ביקור לעסק באינטרנט. אתר תדמית יהיה מורכב לרוב ממספר עמודי תוכן פשוטים אשר יציגו את העסק / מוצר בצורה ברורה ומעניינת, לעיתים אתר זה יכיל גלריית תמונות ו/או גלריית סרטים המציגה את המוצר. אתר תדמית יכיל דרכים ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף כגון טופס יצירת קשר.

אתר תוכן

אתר תוכן כשמו הוא אתר המכיל תכנים רבים בנושא/ים מסוימים. אתרי תוכן מתעדכנים לעיתים קרובות בדרך כלל ומושכים את הגולשים אליהם באמצעות המידע השימושי או המעניין שבהם. בניגוד לאתר תדמית בו המטרה הסופית לרוב היא לגרום לגולש ליצור קשר או לקנות מוצר כאן המטרה היא להחזיר את הגולש לאתר פעם נוספת. לאתרי תוכן משמעות רבה לאיכות הטקסטים ותדירות העדכונים באתר.

evo פיתחה מערכת ייחודית לניהול תכנים אשר מאפשרת לבעל האתר לערוך את אתר התדמית/התוכן שלו בלי ידע בתכנות.

עמוד נחיתה

עמוד נחיתה הינו עמוד HTML בודד שלרוב יכיל מידע מתומצת מאוד, אל עמודי הנחיתה הגולש יגיע לאחר שילחץ על באנר/פרסומת באתר אחר או דרך מנוע החיפוש. מטרתו של עמוד נחיתה היא הנעת הגולש לביצוע פעולה מסוימת כגון הרשמה/יצירת קשר/קנייה. עמוד נחיתה צריך להיבנות בחכמה תוך חשיבה על קהל היעד כדי להבטיח שהגולש לא יסגור אותו ברגע שהוא יופיע על המסך.

חנות וירטואלית

חנות וירטואלית או במילים אחרות אתר מסחר אלקטרוני משמש לקנייה ו/או למכירה של מוצרים באינטרנט. האתר משמש כחנות רגילה אך עם היתרונות רבים. ראשית, אתם לא מוגבלים רק ללקוחות שגרים קרוב לחנות. באמצעות חנות וירטואלית תוכלו למכור את המוצרים שלכם בכל הארץ או בכל העולם. היתרון נוסף הוא החיסכון בעלויות, אין צורך להשכיר חנות, אין צורך בעובדי החנות ועוד.

כיום חלק גדול מהרכישות של מוצרים בעולם מתבצעות באמצעות האינטרנט ובשנים הקרובות כמות הרכישות באינטרנט צפויה לעלות עוד באופן משמעותי.

מערכות אינטרנטיות

מערכות אינטרנטיות הן תכנות הנמצאות על שרת ולא על מחשב קצה ולכן ניתן לגשת אליהם מכל מקום ללא צורך בהתקנה. הסוג הנפוץ ביותר של המערכות האינטרנטיות הוא מערכות לניהול מידע כגון מערכת לניהול תוכן, מערכת לניהול משתמשים, מערכת לניהול משימות בארגון וכו'. כיום ניתן לייעל עסקים רבים באמצעות פיתוח תוכנה באינטרנט אשר תאפשר ניהול של תהליכים בעסק ובכך לחסוך זמן וכסף. אנו בevo מתמחים בבניית מערכות אינטרנטיות, לקריאה נוספת לחץ כאן.

רוצה לקבל מידע נוסף על אחד מסוגי האתרים המתוארים כאן? רוצה לקבל מידע על סוג אתר שלא מופיע בעמוד זה? קבע עוד היום פגישת יעוץ בחינם.

evo.co.il  - בניית אתרים, מערכות מידע אינטרנטיות, קידום אתרים ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

www.evo.co.il

בניית אתרים, הקמת מערכות מידע, קידום אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתי גוטמן

מאת: איתי גוטמןקידום אתרים13/11/14915 צפיות
Search Engine Optimization או בקיצור SEO הוא אוסף פעולות הנדרשות על מנת לקדם את אתרך במנועי החיפוש. SEO נקרא גם קידום אתרים אורגני. חלק גדול ועיקרי מהגולשים מגיעים לאתרים בנושא שבו הם מתעניינים באמצעות מנועי החיפוש, מרבית הגולשים לא בודקים את תוצאות החיפוש שאינם בעמודים הראשונים לכן SEO הפך להיות אחד המרכיבים החשובים בהפיכת אתר אינטרנט למצליח

מאת: איתי גוטמןבניית אתרים13/11/14965 צפיות
בניית אתרים - הוא עסק מורכב המאמר יסביר מהם השלבים בבניית אתר אינטרנט. המאמר מסביר בקצרה על תהליך הקמת אתר אינטרנט החל משלב אפיון האתר ועד לשלב העלתו לאינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213600 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194077 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174875 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172711 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172278 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162129 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica