חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משאבות חום – הבחירה הנכונה

מאת: שני אוחנהעסקים - כללי21/11/2014983 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תפקידן של משאבות חום הוא לשמש כהסקה או לאפשר חימום מים, והן יכולות לתפקד כמערכת חימום יחידה וגם בשילוב מערכת חימום קיימת. בנוסף, הן מיועדות גם לחימום מים ויכולות לספק כמויות מים ללא הגבלה בכל עת.

עולם החימום טרום עידן המשאבות נחשב בזבזני משום שהתבסס על מוצרים אשר פעלו על דלקים כמו סולר, נפט וכו' שעלותם בעבר הייתה נמוכה, אך היום יקרים מאוד. בנוסף, היום אנו מודעים לנזקים הסביבתיים אשר נגרמים עקב שימוש במוצרים אלו, צריכת האנרגיה מעלה את יצור החשמל אשר הפקתו כרוכה בשרפת דלק וכתוצאה מזה נוצר גז החממה המשפיע על זיהום האוויר ועל זיהום מקורות המים שלנו. לאור עובדות אלו נוצר שילוב של עלויות כלכליות גבוהות של שימוש מצד אחד ואיתן גם ההשפעות השליליות על הסביבה וכך הפכו כל אותם המוצרים ללא אטרקטיביים כלל.

חוסכים באנרגיה וגם בעלויות

עם התפתחות הטכנולוגיה נוצרה האפשרות של שימוש במדחס אשר שואב אנרגיות חום מן האוויר ומעביר אותן תהליך, מנצל אותן ועושה בהן שימוש חוזר, וכך למעשה אינו צורך כמעט אנרגיות חדשות ועלות ההפעלה שלו נמוכה. לכן צ'ילרים ומשאבות חום מוגדרים כמוצר ירוק משום שהן בעלי הטכנולוגיה ייחודית שהיא החסכונית ביותר בעולם כיום, והן הפופולריות ביותר בשוק.

בנוסף, מדובר במערכת קלה להפעלה הנדלקת בלחיצת כפתור בדומה למזגנים, המתאימה לכל סוגי האוכלוסייה ומאפשרות שימוש נוח לאורך זמן. כמו כן, היא אמינה ועמידה כמעט ללא תקלות אשר עובדת ללא הגבלה ובצורה שקטה מאוד.

למי זה מתאים?

יתרונותיהן הרבים הפכו אותן לאידאליות עבור מרכזים גדולים כמו מוסדות, בתי חולים, בתי מלון ועוד, אשר חייבים אספקת מים חמים וחימום באופן רציף לשם שימוש מיידי וללא המתנה, בין אם מדובר במקלחות או ברכות. אך לא רק, גם בבית פרטי קיימת העדפה למשאבות חום איכותיות לשימושים רבים לפי הצורך, ובכך לספק חום אחיד ובצורה מאוזנת ללא אוויר יבש או רעש.

קיימים דגמים רבים אשר לכל אחד יש יכולת חימום בעצמות שונות והמשאבה המתאימה תבחר על פי גודל החלל שאליו היא מיועדת, כלומר משאבה שתתאים לשוק הפרטי כלומר בווילות או בבתים פרטיים לא תתאים לשוק התעשייתי והמוסדי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שני אוחנה

מאת: שני אוחנהבניין ואחזקה - כללי21/11/14878 צפיות
הסבירות לרעידות אדמה באזור של מדינת ישראל היא גבוהה עקב מיקומינו בין שני לוחות טקטוניים הנקראים גם 'השבר הסורי אפריקני', לכן יש צורך לבצע חיזוק מבנים ולהיות מוכנים וערוכים לסיטואציה שעלולה להיות מסוכנת ואף קטלנית.

מאת: שני אוחנהייעוץ עסקי21/11/141152 צפיות
הקמת עסק היא פעולה הדורשת תכנון מקדים והכנת תכנית עסקית אשר תאפשר לנו ללמוד את השוק ולנהל את עצמנו נכון מבחינת כלכלית. כדאי לקבל ייעוץ עסקי ממומחים בנושא על מנת לגבש את התכנית אשר תתאים לכם באופן מושלם ותאפשר לכם להתרומם, לקבל החלטות עסקיות נכונות והמשך להתפתח ולגדול.

מאת: שני אוחנהתעשייה07/11/14928 צפיות
העברת מפעלים היא פעולה אשר רק חברות אשר מיומנות לכך, עם הציוד הנדרש יכולות לבצע, תוך שמירה על תכנון מוקדם, לוח זמנים מסודר והתחשבות בצרכי המפעל. לפני כל העברה יש לבצע יערכות מבחינת היקף הציוד והיקף הצוות אשר דרושים לביצועה.

מאת: שני אוחנהאדריכלות07/11/141102 צפיות
ישנם שיקולים רבים בקנית דירות חדשות, הראשונה מבניהם היא כמובן המחיר. המחיר מהווה שיקול מרכזי לגבי אזור המגורים וסוג הבית. כמו כן, שיקול מרכזי נוסף הוא המצב המשפחתי שלכם, כלומר מספר הנפשות עכשיו ואף בעתיד. בנוסף, קיימים שיקולים אינדיבידואלים כמו מיקום העבודה, מערכות החינוך, דרכי הגישה ועוד.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142553 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142527 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאת: שני אוחנהיבוא ויצוא22/10/142387 צפיות
כל אחד ואחת חייבים להיות בעל מספר כלי עבודה בסיסיים וידע מתאים על מנת להיות ערוכים לכל תקלה אשר תהיה בבית. אסור לחכות לרגעי האמת על מנת לגלות שאין לכם את הציוד הדרוש על מנת להתמודד עם הבעיה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231802 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222704 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221839 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221899 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222062 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221929 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221538 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica