חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגשי אירוח-או איך לארח בבית מבלי לטרוח?

לכל חברת קייטרינג מגשי אירוח בסגנון אוכל שונה מהאחרת, וכל שנותר לכם הוא לבחור את חברת הקייטרינג המתמחה בסגנון בו אתם מעוניינים. כיום יש מספר גדול של אפשרויות למתנות מעוררות ומגרות חושים, ואפילו בטווח מחירים הגיוני, יש את האופציה היצירתית של הדפסת תמונה מיוחדת, יש את האפשרות המפנקת של ארוחת בוקר במסעדה איכותית, והרעיון המומלץ שלי הוא אינטגרציה בין פינוק וטוויסט יצירתי - לדוגמת פלטת פירות אקזוטית או דברים בסגנון של כריכי גורמה, כך שיוצא שמי שאתם אוהבים ניהנה מהמראה, מהריח וכמובן מטעם נהדר.

מה כל כך מיוחד במגשי אירוח?

אין ספק כי מגשי אירוח הם אופציה בעבור כל אחד אשר עורך חגיגה בבית לדאוג לאורחים שלו, כך שלא יצטרכו לחפש אחר האוכל  שלהם - הוא ימצא  אותם. לא סתם אומרים שאוכל מקרב בין אנשים ושהצבא צועד על קיבתו. עם הטרנד ההולך ומתפשט של הפקת אירועי בוטיק, כך תפס תאוצה גם הקונספט של אוכל קטן מצוין, שלמעשה דוגל במנות איכותיות, מרגשות, צבעוניות וטעימות - שבבסיסן חומרי גלם מעולים והחשיבה על נוחות באכילה והתאמת האוכל להמשך האירוע. המגשים מתאימים הן לארוחה והן לכיבוד קל. יתרון נוסף במתכונת הסעדה פשוטה זו הוא העדר צורך בשימוש במלצרים, מה שמוזיל באופן משמעותי את עלות השירות. ספקים של שירותי הסעדה (בעיקר חלביים, אף שניתן בהחלט להעשיר את התפריט במזונות בשריים) ישמחו להציע לכם מגוון אפשרויות להרכבת תפריט .

יותר ומפתה יותר מהגשת אוכל פרטנית על ידי מלצר. אז במה לבחור? ולמה דווקא לבחור במגש אירוח? כל זאת ועוד, במאמר הפתוח לפניכם. כריכים קטנים - אין כמו מגש מפנק של עשרות כריכים קטנים (בשריים או חלביים), לפי הזמנתכם האישית. נציגי המסעדה ישמחו לייעץ לכם לגבי כמות הכריכים המומלצת לכל אירוע. בכל פעם שהזמנו מגשי אירוח עם כריכים - הופתענו מחדש! כדאי לקנות מגשי אירוח המגיעים באריזה ידידותית לסביבה ונוחה לשימוש, יש צורך רק להוריד את המכסה והמגש מוכן להגשה. מגשי אירוח הם פתרון קולינארי לכל אירוע, קבלת פנים, מסיבה, ישיבה, מפגש חברים. הם מאפשרים אכילה מהירה, ללא צורך בתשתית או בלוגיסטיקה מורכבת. אף לא בשולחנות ערוכים. מדובר במתכונת הסעדה אפקטיבית ביותר.

בתיאבון!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קייטרינג מסקרפונה

מאת: קייטרינג מסקרפונהעסקי מזון08/02/151489 צפיות
בר מצווה היא אירוע חשוב בחייו של כל נער מתבגר. טקס בר המצווה הכולל את העלייה לתורה והמנהגים השונים הנלווים אליו, לא נשכחים לאחר שנים רבות ומשמשים כסמל להתבגרותו של כל נער יהודי שומר מצוות.

מאת: קייטרינג מסקרפונהמתכונים ואוכל - כללי31/01/151225 צפיות
בעת קביעת התפריט הביאו בחשבון גם את סוגיית הכשרות, אם היא רלוונטית, וזכרו שלקינוחים על בסיס חלב יש תחליפים, ולא בהכרח צמחיים (חלב קוקוס, בסיס פירותי). האם אתם זקוקים שחברת קייטרינג חלבי תביא גם בר או שתדעו האם החברה היא מפיקה עבורכם אירוע גדול או קטן, פורמלי או לא פורמלי, בפנים או בחוץ, לא משנה מה אתם מתכננים – זכרו רק להבטיח שחברת ההסעדה מעניינת אתכם ויכולה למעשה לטפל באירוע שבחרתם.

מאת: קייטרינג מסקרפונהמתכונים ואוכל - כללי26/01/151087 צפיות
ימים ספורים לפני החגיגה, נסו לוודא ככל שניתן את מספר המוזמנים שמתכוונים להגיע, ועדכנו בכך את צוות הקייטרינג ואת חברת השכרת הציוד לבל יפתחו שולחנות ומנות לחינם.

מאת: קייטרינג מסקרפונהקייטרינג11/01/151178 צפיות
התאמה לקהל היעד- ניתן להתאים את המגשים להעדפותיהם של קהל היעד המגיע אל האירוע. תוכלו להזמין מגש המותאם לטבעונים, מגש המותאם לצמחוניים, מגש עם קינוחים ללא סוכר, מגשים עם אוכל דיאטטי, מגשים עם אוכל כשר ולהגדיר אותם ככאלו בעת הנחתם על שולחן המזנון, דבר אשר יבטיח כי כל אחד מהאורחים יוכל לבחור את המאכלים מהמגש המתאים לו. מגשים לאירוח בחתונות הם מעין 'שליחים ההולכים לפני המחנה'.

מאת: קייטרינג מסקרפונהקייטרינג10/01/151207 צפיות
מגשי אירוח כיום נמכרים על ידי חברות הקייטרינג מוכנים עם האוכל מעוצב ופרוס עליהם לראווה, לא סתם אומרים שאוכלים גם עם העיניים. עיצוב מוכר- כאשר מתכננים אירוע הדברים החשובים ביותר הוא הויזואליות שלו וטיב האוכל המוגש בו.

מאת: קייטרינג מסקרפונהקייטרינג10/01/151124 צפיות
מגשי אירוח כיום נמכרים על ידי חברות הקייטרינג מוכנים עם האוכל מעוצב ופרוס עליהם לראווה, לא סתם אומרים שאוכלים גם עם העיניים. עיצוב מוכר- כאשר מתכננים אירוע הדברים החשובים ביותר הוא הויזואליות שלו וטיב האוכל המוגש בו.

מאת: קייטרינג מסקרפונהקייטרינג07/01/151126 צפיות
דוגמאות לשילוב גבינות בקינוחים: גלידות, עוגות, פחזניות, עוגיות, מאפים וכדומה. אנשים יכולים לגשת אל מגשי אירוח שעליהם מונחת התקרובת ולהתכבד כאוות נפשם בזמנם החופשי.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213659 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214062 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205525 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810513 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183354 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173514 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica