חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לפינוק אמיתי – אל תוותרו על קייטרינג חלבי

 

לפגישת הטעימות הביאו אתכם אנשים קרובים שאתם סומכים על טעמם ושיקוליהם (שאלו מראש על ההגבלה במספר המוזמנים לטעימות). ארוחה חלבית מאפשרת הכנת קפה תוך שימוש בחלב, בשמנת לקפה ובשאר חומרי גלם חלביים, במקום בתחליפים. והרי אין כמו הדבר האמיתי. אז באירוע הבא שלכם, לפינוק אמיתי – אל תוותרו על קייטרינג חלבי. ומכאן שהם צריכים להציע תפריט עם מגוון רחב של אוכל טעים, יחד עם גישה שהיא מקצועית, וגמישה עם הדרישות שלכם, לצרכים ולתקציב ללא מתח.

שאלות לדזרט

ימים ספורים לפני החגיגה, נסו לוודא ככל שניתן את מספר המוזמנים שמתכוונים להגיע, ועדכנו בכך את צוות הקייטרינג ואת חברת השכרת הציוד לבל יפתחו שולחנות ומנות לחינם. המארחים נמצאים בדילמה רצינית ולא פשוטה אבל דילמה זו היא דילמה חיובית שניתן לפתור לאט לאט. הרי, בסך הכל, החברה שאותה ששכרתם תנסה להוציא יותר ממה שאתם עשוי להזדקק אך עליכם להיות נחושים ובטוחים בבחירתכם. זה הזמן לחשוב על אפשרויות אחרות ומקוריות לתפריט באירוע שלכם וזה הזמן אולי לצאת מהקופסא ולחשוב קצת אחרת – האם אתם באמת חייבים בשר באירוע שלכם ? ניתן לאתר שפים כאלו על ידי שימוש בכמה שיטות. ראשית, פשוט לחפש בגוגל את הביטוי קייטרינג חלבי. הרטבים בקייטרינג כזה הם בדרך כלל על בסיס שמנת או שמן זית.

איך בוחרים קייטרינג חלבי?

בחרו את החברה המתאימה לכם ולאורחים שלכם ביותר. הדרך הטובה ביותר למצוא קייטרינג חלבי היא באמצעות האינטרנט. לצד הלחמים ניתן להגיש ממרח עגבניות מיובשות, רוטב פסטו וממרח זיתים שחורים. חומרי הגלם הנפוצים להכנת לחם הם: חיטה, שעורה, שיפון, תירס, אורז ודגנים אחרים. אם בכל אירוע אחר כאשר מגיעים לסוף האוכל יש תחושת אכזבה קלה מטעמם של הקינוחים מכיוון שטעם הפרווה בולט בהם, הרי שבקייטרינג חלבי הקינוח יהיה בלי טעמי לוואי, מושקע ומלא טעם טוב. קייטרינג חלבי יכול במקרים רבים להיות אם כך עסוק רק בהכנת האוכל ובהגשתו ולהשכיר חברה אחרת שתהיה אחראית לכל השאר. באופן כזה ישנם סוגים רבים של קייטרינג חלבי, החל מכאלה שמתמחים בבישול מהמטבח האיטלקי על טהרת הפסטות והקישים וכלה בכאלה שמתמחים בבישול צמחוני עם דגש על בריאות ושילוב ירקות ודגנים.

באדיבות,

קייטרינג מסקרפונה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קייטרינג מסקרפונה

מאת: קייטרינג מסקרפונהעסקי מזון08/02/151488 צפיות
בר מצווה היא אירוע חשוב בחייו של כל נער מתבגר. טקס בר המצווה הכולל את העלייה לתורה והמנהגים השונים הנלווים אליו, לא נשכחים לאחר שנים רבות ומשמשים כסמל להתבגרותו של כל נער יהודי שומר מצוות.

מאת: קייטרינג מסקרפונהמתכונים ואוכל - כללי31/01/151224 צפיות
בעת קביעת התפריט הביאו בחשבון גם את סוגיית הכשרות, אם היא רלוונטית, וזכרו שלקינוחים על בסיס חלב יש תחליפים, ולא בהכרח צמחיים (חלב קוקוס, בסיס פירותי). האם אתם זקוקים שחברת קייטרינג חלבי תביא גם בר או שתדעו האם החברה היא מפיקה עבורכם אירוע גדול או קטן, פורמלי או לא פורמלי, בפנים או בחוץ, לא משנה מה אתם מתכננים – זכרו רק להבטיח שחברת ההסעדה מעניינת אתכם ויכולה למעשה לטפל באירוע שבחרתם.

מאת: קייטרינג מסקרפונהקייטרינג11/01/151177 צפיות
התאמה לקהל היעד- ניתן להתאים את המגשים להעדפותיהם של קהל היעד המגיע אל האירוע. תוכלו להזמין מגש המותאם לטבעונים, מגש המותאם לצמחוניים, מגש עם קינוחים ללא סוכר, מגשים עם אוכל דיאטטי, מגשים עם אוכל כשר ולהגדיר אותם ככאלו בעת הנחתם על שולחן המזנון, דבר אשר יבטיח כי כל אחד מהאורחים יוכל לבחור את המאכלים מהמגש המתאים לו. מגשים לאירוח בחתונות הם מעין 'שליחים ההולכים לפני המחנה'.

מאת: קייטרינג מסקרפונהקייטרינג10/01/151206 צפיות
מגשי אירוח כיום נמכרים על ידי חברות הקייטרינג מוכנים עם האוכל מעוצב ופרוס עליהם לראווה, לא סתם אומרים שאוכלים גם עם העיניים. עיצוב מוכר- כאשר מתכננים אירוע הדברים החשובים ביותר הוא הויזואליות שלו וטיב האוכל המוגש בו.

מאת: קייטרינג מסקרפונהקייטרינג10/01/151124 צפיות
מגשי אירוח כיום נמכרים על ידי חברות הקייטרינג מוכנים עם האוכל מעוצב ופרוס עליהם לראווה, לא סתם אומרים שאוכלים גם עם העיניים. עיצוב מוכר- כאשר מתכננים אירוע הדברים החשובים ביותר הוא הויזואליות שלו וטיב האוכל המוגש בו.

מאת: קייטרינג מסקרפונהקייטרינג07/01/151126 צפיות
דוגמאות לשילוב גבינות בקינוחים: גלידות, עוגות, פחזניות, עוגיות, מאפים וכדומה. אנשים יכולים לגשת אל מגשי אירוח שעליהם מונחת התקרובת ולהתכבד כאוות נפשם בזמנם החופשי.

מאת: קייטרינג מסקרפונהעסקי מזון24/11/141176 צפיות
לכל חברת קייטרינג מגשי אירוח בסגנון אוכל שונה מהאחרת, וכל שנותר לכם הוא לבחור את חברת הקייטרינג המתמחה בסגנון בו אתם מעוניינים. כיום יש מספר גדול של אפשרויות למתנות מעוררות ומגרות חושים, ואפילו בטווח מחירים הגיוני, יש את האופציה היצירתית של הדפסת תמונה מיוחדת, יש את האפשרות המפנקת של ארוחת בוקר במסעדה איכותית, והרעיון המומלץ שלי הוא אינטגרציה בין פינוק וטוויסט יצירתי - לדוגמת פלטת פירות אקזוטית או דברים בסגנון של כריכי גורמה, כך שיוצא שמי שאתם אוהבים ניהנה מהמראה, מהריח וכמובן מטעם נהדר.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205277 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205196 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205500 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205590 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195902 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196107 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183092 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica