חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגשי אירוח- עם עיצוב מגוון

 

מגשי אירוח כיום נמכרים על ידי חברות הקייטרינג מוכנים עם האוכל מעוצב ופרוס עליהם לראווה, לא סתם אומרים שאוכלים גם עם העיניים. עיצוב מוכר- כאשר מתכננים אירוע הדברים החשובים ביותר הוא הויזואליות שלו וטיב האוכל המוגש בו. ולא רק באירועים, גם כאשר אנו מארחים לארוחת חג או מארגנים ארוחת ערב גדולה עם מספר זוגות חברים, נצטרך לעתים להיעזר במגשי האירוח של חברות הקייטרינג הפזורות ברחבי הארץ. ניתן להזמין ולקבל מגשים לאירוח עם מגוון עשיר של מאכלים או מבחר מצומצם.

מגשי אירוח

חשוב לציין, כי סוג מגשי אירוח המזון והרכבו, כמו גם המגוון שלו ואיכות מרכיביו נגזרים הן מאופי האירוע וחשיבותו והן מאפשרות המזמין לממן את עלותו. אם קהל המוזמנים שלכם מורכב ברובו מילדים ובני נוער, מגשי אירוח עמוסים בממתקים ובחטיפים המעוצבים בשלל צורות אטרקטיביות יעשו את העבודה היטב ויעלו את ההתלהבות לפסגות.

עיצוב מגשי אירוח

כשאנחנו רואים מולנו מגשי אירוח קטנים, אנחנו לא ממש אוכלים אלא טועמים, דוגמים. לא נעים לנו לחסל את כל תכולת המגש- צריך להשאיר משהו גם לאחרים- לכן אנחנו מתכבדים במשורה, אוחזים בשתי אצבעות את מנת הפינגר-פוד, מכניסים לפה ובטרם מספיקים ללעוס, כבר בולעים. כלל המגשים הנמנים על הקטגוריה מגשי אירוח מעוצבים בצורה כזו שיכולים להיות מוצבים בגאון בשולחנות האירוח. כאן מסתמן עוד יתרון ברור בנושא הכלים להגשה. אותו קייטרינג כשר שבחרתם יעניק לכם את מגשי האירוח בצורה כזו שהאורחים לא יהיו זקוקים לצלחות

מעבר לוויסות הטמפרטורה, מגשי אירוח איכותיים מציעים פיתרון הגשה יוקרתי, שכן העיצוב לוקח בחשבון את צורת ההגשה הסופית של המנה. יש לבדוק כי הטעמים מסתדרים ומתאימים אחד לשני. נוסף על כך, מומלץ לבקש מהקייטרינג המספק את המגשים לשמור על עיצוב סולידי של כל סוגי המגשים, על מנת שלא ליצור מראה מבולגן ולא נעים על שולחנות ההגשה. כאשר מדובר באירוע חשוב לנו זהו יתרון חשוב בהחלט אשר יגרום לאירוע להיזכר לאורך זמן אצל האורחים שלנו. הרי כולנו יודעים שמה שעושה את ההבדל זה שירותי ההסעדה. אנו עומדים לרשותכם ולפי העדפותיכם, ניתן להזמין ולקבל מחברה המציעה שירותי הסעדה מגשים עמוסים בכל טוב.

באדיבות,

קייטרינג מסקרפונה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קייטרינג מסקרפונה

מאת: קייטרינג מסקרפונהעסקי מזון08/02/151488 צפיות
בר מצווה היא אירוע חשוב בחייו של כל נער מתבגר. טקס בר המצווה הכולל את העלייה לתורה והמנהגים השונים הנלווים אליו, לא נשכחים לאחר שנים רבות ומשמשים כסמל להתבגרותו של כל נער יהודי שומר מצוות.

מאת: קייטרינג מסקרפונהמתכונים ואוכל - כללי31/01/151223 צפיות
בעת קביעת התפריט הביאו בחשבון גם את סוגיית הכשרות, אם היא רלוונטית, וזכרו שלקינוחים על בסיס חלב יש תחליפים, ולא בהכרח צמחיים (חלב קוקוס, בסיס פירותי). האם אתם זקוקים שחברת קייטרינג חלבי תביא גם בר או שתדעו האם החברה היא מפיקה עבורכם אירוע גדול או קטן, פורמלי או לא פורמלי, בפנים או בחוץ, לא משנה מה אתם מתכננים – זכרו רק להבטיח שחברת ההסעדה מעניינת אתכם ויכולה למעשה לטפל באירוע שבחרתם.

מאת: קייטרינג מסקרפונהמתכונים ואוכל - כללי26/01/151085 צפיות
ימים ספורים לפני החגיגה, נסו לוודא ככל שניתן את מספר המוזמנים שמתכוונים להגיע, ועדכנו בכך את צוות הקייטרינג ואת חברת השכרת הציוד לבל יפתחו שולחנות ומנות לחינם.

מאת: קייטרינג מסקרפונהקייטרינג11/01/151177 צפיות
התאמה לקהל היעד- ניתן להתאים את המגשים להעדפותיהם של קהל היעד המגיע אל האירוע. תוכלו להזמין מגש המותאם לטבעונים, מגש המותאם לצמחוניים, מגש עם קינוחים ללא סוכר, מגשים עם אוכל דיאטטי, מגשים עם אוכל כשר ולהגדיר אותם ככאלו בעת הנחתם על שולחן המזנון, דבר אשר יבטיח כי כל אחד מהאורחים יוכל לבחור את המאכלים מהמגש המתאים לו. מגשים לאירוח בחתונות הם מעין 'שליחים ההולכים לפני המחנה'.

מאת: קייטרינג מסקרפונהקייטרינג10/01/151123 צפיות
מגשי אירוח כיום נמכרים על ידי חברות הקייטרינג מוכנים עם האוכל מעוצב ופרוס עליהם לראווה, לא סתם אומרים שאוכלים גם עם העיניים. עיצוב מוכר- כאשר מתכננים אירוע הדברים החשובים ביותר הוא הויזואליות שלו וטיב האוכל המוגש בו.

מאת: קייטרינג מסקרפונהקייטרינג07/01/151126 צפיות
דוגמאות לשילוב גבינות בקינוחים: גלידות, עוגות, פחזניות, עוגיות, מאפים וכדומה. אנשים יכולים לגשת אל מגשי אירוח שעליהם מונחת התקרובת ולהתכבד כאוות נפשם בזמנם החופשי.

מאת: קייטרינג מסקרפונהעסקי מזון24/11/141176 צפיות
לכל חברת קייטרינג מגשי אירוח בסגנון אוכל שונה מהאחרת, וכל שנותר לכם הוא לבחור את חברת הקייטרינג המתמחה בסגנון בו אתם מעוניינים. כיום יש מספר גדול של אפשרויות למתנות מעוררות ומגרות חושים, ואפילו בטווח מחירים הגיוני, יש את האופציה היצירתית של הדפסת תמונה מיוחדת, יש את האפשרות המפנקת של ארוחת בוקר במסעדה איכותית, והרעיון המומלץ שלי הוא אינטגרציה בין פינוק וטוויסט יצירתי - לדוגמת פלטת פירות אקזוטית או דברים בסגנון של כריכי גורמה, כך שיוצא שמי שאתם אוהבים ניהנה מהמראה, מהריח וכמובן מטעם נהדר.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181626 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181450 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica