חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק נכון בעזרת שקיות לעסק

מאת: רוני הכהןמיתוג25/11/20141711 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתי בפעם האחרונה הקדשתם מחשבה לשקית בה אתם אורזים את המוצרים ללקוח? האם אי פעם חשבתם כי שקיות הן כלי מיתוגי שימושי? כל לקוח היוצא מהחנות עם שקית הנושאת את מותג החברה מספק לכם פרסום ללא עלות נוספת, תוך השקעת מחשבה ומשאבים בעיצוב נכון של שקיות לעסק תצליחו למנף את התהליך ולהפוך כל לקוח הנושא שקית למתקן פרסום נייד. אם נזכור כי חלק מהלקוחות עתידים לעשות שימוש חוזר בשקיות נגלה כי ההשקעה בעיצוב השקיות נבונה עוד יותר.

מה כדאי להדפיס על שקיות לעסק?

בפועל, ניתן להדפיס על גבי שקיות ניילון, נייר או בד אלמנטים גרפיים ללא הגבלה, אך מחקרים מגלים כי דווקא עיצובים פשוטים וברורים הם אלו אשר מייצגים את העסק בצורה הטובה ביותר ותורמים תרומה חיובית לפיתוח תדמית החברה. צוות דימול עוסק מזה שנים רבות בהדפסה של שקיות לעסקים, נשמח להעמיד לרשותכם את הניסיון שלנו.

על גבי השקית מומלץ יהיה להדפיס את סמן בית העסק, אם יש לכם כבר לוגו המזוהה עם בית העסק כדאי להדפיס אותו על השקית. יחד עם הלוגו נמליץ על פרסום של שם בית העסק, כתובת וגם מספר טלפון. ייתכן מאוד כי כאשר ישאלו הסובבים את הלקוחות שלכם היכן רכשו את המוצר תשמש השקית להפניית הלקוחות המתעניינים אל בית העסק. אם בית העסק שלכם מונה כמה סניפים אפשר יהיה לציין את כתובת הסניפים או מיקום כללי על גבי השקית.

שילוב של צבעים שונים אפשרי גם כן, אך בחירת צבע אחד המזוהה עם בית העסק מומלצת הרבה יותר. אם תקדישו רגע מחשבה לעיצובי השקיות של המותגים המובילים והחזקים ביותר במשק תגלו כי גם הם בוחרים בעיצוב מאוד פשוט, סולידי ואחיד, עיצוב אותו קל יהיה לזהות עמם גם ממרחק.

 



תגיות המאמר: שקיות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213558 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211744 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211174 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213802 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213933 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192734 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162598 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162695 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162184 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162008 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica