חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים - לפני שנתחיל

בניית אתרים - מקונספט לרשת


בעידן האינטרנט והתקשורת הדיגיטלית כולנו יודעים מה החשיבות של בניית אתרים כדי לקדם את העסק שלכם וליידע את הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם על השירותים והמוצרים שאתם מוכרים. אם אין לכם אתר באינטרנט חשוב עוד יותר שתקראו על ההכרח של בניית אתרים, כי אם אין לכם אתר אתם פשוט לא קיימים עבור עשרות אלפי הגולשים המחפשים אחרי מוצרים ונותני שירותים ברשת.
לאחר שהחלטתם על הקונספט שעליו יהיה בנוי האתר שלכם, עליכם לבחור בחברה המתמחה ב- בניית אתרים, מתן שירותי איחסון וקידום אתרים במנועי חיפוש. עבור אתרים ישראלים עדיף לבחור בחברה ישראלית שתבטיח ממשק הפעלה בעברית שהינו נוח וידידותי למשתמש, ועיצובים המתאימים לקהל ולאופי הצרכן הישראלי. רוב חברות בניית אתרים בארץ מאפשרות גם הקמת אתר באנגלית, אולם ממשק בניית אתרים עצמו הינו בעברית. ומו כן, כאשר תזדקקו לסיוע טכני או לתשובה על שאלות הקשורות בהקמת האתר שלכם תוכלו להיות בטוחים שנציג השירות יבין בדיוק מה אתם צריכים. בניית אתרים בעברית על ממשק המותאם לשפה לטינית כמו אנגלית (למשל בחברות כמו lycos , geocities ועוד) דורשת ידע בקידוד והשקעת זמן ועבודה מיותרים.

בניית אתרים - עיצוב מוקפד


בתהליך בניית אתרים חשוב מאוד להקפיד על העיצוב וההגשה של העמוד הראשי של האתר שלכם. זה העמוד אותו רואים הגולשים כאשר הם מגיעים לאתר והוא זה שלמעשה קובע האם הגולשים – שהם כמובן הלקוחות שלכם- יישארו באתר וימשיכו לקרוא הלאה, או שהם יעברו לאתר הבא. עיצוב אתרים הינו תורה שלמה המשלבת פסיכולוגיה, אמנות וגרפיקה יחד עם ניסיון מעשי ומחקרי שוק והבנת צרכי הגולש. חברות בניית אתרים מקצועיות ואמינות מציעות שני מסלולים בסיסים עבור בניית אתרים - בחירת סגנון עיצוב מוכן מראש הכולל צורה קבועה של רקע, צבעים ומבנה התפריטים והכפתורים באתר, או עיצוב אתר שייעשה על ידי המעצבים המקצועיים של חברת בניית אתרים ויותאם בדיוק למוצר שלכם ולקהל היעד שלכם. כמובן שההפרש הוא בעלות הקמת האתר אך לעיתים קרובות זהו גם ההבדל בין אתר מצליח בעל תנועת גולשים רבה לאתר כושל שרק גולשים מעטים נכנסים אליו. במאמרים הבאים נשווה את יתרונות כל אחת מהשיטות לאתר שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עובד בחברת לייבסיטי המתמחה ב - בניית אתרים באינטרנט. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: info@livecity.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בניית אתרים - LiveCity

מאת: בניית אתרים - LiveCityבניית אתרים08/12/091031 צפיות
בניית אתרים באינטרנט בשיטה עשה זאת בעצמך היא הדרך החסכונית ביותר להקים אתר ברשת. אבל זוהי לא הדרך היחידה. המאמר הזה מסביר את היתרונות של עיצוב מקצועי ומדגיש את הקשר שבין תחום העיצוב לתחום בניית אתרים.

מאת: בניית אתרים - LiveCityבניית אתרים08/12/091000 צפיות
החלק המעשי בתהליך בניית אתרים מתחיל בדרך כלל מעיצוב דף הבית. ולא בכדי, כי הרי עמוד הבית הוא העמוד החשוב באתר - פני האתר שיקבעו אם הגולש ישאר או ילך. אבל לא רק עמוד הבית אחראי על הצלחת האתר...

מאת: בניית אתרים - LiveCityבניית אתרים08/12/091046 צפיות
מאמר זה עוסק בחשיבות של בניית אתרים באינטרנט ובתרומה שיש לאתר לעסק. המאמר פורס את היתרונות העיקריים של אתר אינטרנט לבעל העסק ועוסק בהשוואה שבין בניית אתרים דינמיים וסטטיים, בעלי תוכן משתנה או קבוע...

מאת: בניית אתרים - LiveCityבניית אתרים06/12/09994 צפיות
תהליך בניית אתרים באינטרנט הוא תהליך שיווקי ולכן, לפני שמתחילים לבנות אתר, צריך לקחת בחשבון פרמטרים כגון: קהל יעד, אווירה, פניה ללקוח ועוד. מאמר זה עוסק בפן השיווקי של תחום בניית אתרים...

מאת: בניית אתרים - LiveCityבניית אתרים06/12/09956 צפיות
תהליך בניית אתרים באינטרנט נועד לסייע לצמיחה העסקית ולהניב קהלי לקוחות חדשים לעסק. מאמר זה מפרט את השלבים השונים של תהליך בניית אתרים ומראה איך אתר שנבנה בצורה נכונה יתרום לפעילות העסקית שלך גם בעולם.

מאת: בניית אתרים - LiveCityבניית אתרים03/12/091017 צפיות
בניית אתרים באינטרנט יכולה לתרום רבות להתפתחות העסק במיוחד עם מדובר בעסק קטן שרוצה וצריך לחסוך בהוצאות על תשתיות. מערכת בניית אתרים באינטרנט מאפשרת לעסק לייצר אפיק מכירה יעיל בעלות מינימאלית.

מאת: בניית אתרים - LiveCityבניית אתרים03/12/09879 צפיות
אתר הוא חלק חשוב בתמהיל עסקי של כל עסק מודרני. מערכת בניית אתרים פותחת עבורך אפשרות לבנות ונהל אתר דינמי שישתלב במודל העסקי שלך בכל הרמות - מרמת תהליך ועד לרמת המיתוג.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213649 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194091 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175740 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172727 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162143 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica