חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לינה באוהל

מאת: אודי ביגטיולים משפחתיים29/11/20141552 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החיבור בין בני האדם לאוהלים קיים עוד מתקופת ספר בראשית. כדי לתאר את מידותיו הטובות של יעקב אבינו השתמש הכותב בביטוי " "וְיַעֲקֹב אִישׁ תָּם יוֹשֵׁב אֹהָלִים  (בראשית כ"ה, פסוק כ"ז).  גם היום אנשים רבים בכל העולם נהנים מחופשות נהדרות המבוססות על לינה באוהלים. האוהל הוא איזור הלינה  המוגן המהווה את החיבור האידיאלי לטבע ולשטח. כיום מוצעים אוהלים בכל הרמות ומכל הסוגים. מאוהל זוגי בסיסי ועד אוהל משפחתי גדול עם מספר חדרי שינה ואפילו מרפסת.


יתרונות ומאפיינים

האוהל מאפשר למטיילים שהות ולינה בשטח בנוחות מרבית ללא חשש מפגיעה בפרטיות. ישנם אוהלים שיגנו גם מחום השמש ואף כאלה שיספקו הגנה ומחסה גם מגשם מרוח. חשוב להתאים את האוהל לסוג החופשה, לסביבה ולתנאי האקלים בהם אנו מתכננים לבלות את הלינה. חשוב מאוד שהאוהל יהיה איכותי ויספק לנו חוויה מושלמת. הלינה באוהל מתאימה לסוגי רבים של חופשה: טיול קמפינג משפחות, חופשה רומנטית ואף טיול אתגרי וטרקים.


סוגי אוהלים

לחופשה זוגית רומנטית מומלץ לקחת אוהל זוגי לשני אנשים, ישנם אוהלים הניתנים לפירוק והרכבה באופן מהיר על ידי מוטות טלסקופים העשויים מחומר בעל גמישות. לחופשה משפחתית מומלץ להצטייד באוהל משפחתי גדול שאפשר להרכיב בקלות ובמהירות. ישנם גם כאלה בעלי אפשרות הקמה אוטומטית ללא הרכבה כלל וכלל. במידת הצורך קיימים גם כיסויים נגד גשם ונגד יתושים.


גודל ומקום

חשוב לדעת, כאשר היצרן מציין את גודל האוהל, או יותר נכון לכמה אנשים הוא מיועד, הכוונה היא לכמה שקי שינה פרוסים נכנסים באוהל מבלי שיישאר מקום רב לציוד. לכן אם חשוב לכם שכל הציוד יכנס לאוהל, מומלץ לשקול אוהל המיועד לפי הוראות היצרן למספר אנשים רב יותר ממספר האנשים המתוכננים לשהות בו בפועל.  כך לדוגמה, אוהל לארבעה אנשים יתאים בדרך כלל למזרן זוגי מתנפח ויישאר בו מקום בדיוק למזרן יחיד נוסף. באהל לשישה אנשים יכנסו  בדרך כלל בדיוק שני מזרנים זוגיים.


לא על האוהל לבדו...

באתרי קמפינג רבים ישנו מתחם יעודי לאוהלים, האתרים מספקים את השירותים כגון מקלחות, שירותים, מלתחות, נקודות חשמל ולעיתים אף מקררים ופלטות לחימום, כל שנותר לכם הוא להביא איתכם את האוהל, להתמקם תחת עץ רענן וליהנות מחופשה ייחודית וניקוי ראש מושלם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אודי ביג

כתיבת מאמרים מקצועית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אודי ביג

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163541 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

מאת: אודי ביגבניין ואחזקה - כללי06/08/152206 צפיות
מהן הסיבות הנפוצות הדורשות תיקון מיני בר קיימות מספר תקלות או נזקים עיקריים הדורשים לתקן את המיני בר. תקלות אלה מתרחשות לפעמים כתוצאה מבלאי טבעי, אך לפעמים מתוך טיפול לקוי במכשיר ותחזוקה נמוכה שלו. מבין התקלות הנפוצות אפשר למצוא נזילה ממכשיר המיני בר. הנזילה יכולה לנבוע ממטהר המים, מהקולר או ממקום אחר במכשיר. תקלה נפוצה נוספת היא בר מים שלא מקרר מספיק את המים או לא מחמם מספיק את המים.

מאת: אודי ביגשיפוצים06/08/151314 צפיות
סדר בבית הוא סדר בראש: סדר בבית הוא שקט נפשי. את זה כל סבתא מלומדת מבית ספר החיים תוכל לומר לכם. ואכן החיים והמציאות מלמדים אותנו שבית מסודר והקפדה על ארגון הבית כאורח חיים הינם מתכון בטוח לארגון המחשבות, וארגונם של החיים בכלל.

מאת: אודי ביגתחבורה ורכב - כללי06/08/151365 צפיות
יש צירופי מלים שלא נעים לנו לשמוע ואחד מהם הוא מכון בדיקת רכב. מכונים לביצוע בדיקת רכב וכים ממוניטין שהוא מוטל בספק וזה בעיקר על רקע ניסיון העבר שבו מכונים לבדיקת רכבים היו הרבה פחות מקצועיים לעומת היום. אם לסבר את האוזן הרי שחשוב להבין שהתחום של מכוני בדיקת רכב התפתח מאד בשנים האחרונות ולצד מכשור וציוד מתקדם התפתחות מגמות של סטנדרטיזציה בתחום, שבעטיה יש כללים אחידים ונורמות שירות מוסכמות.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152090 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152027 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגהדברה06/08/151255 צפיות
עונת הקיץ מתקרבת ואתה יש לבצע כמה וכמה פעולות מקדימות כדי להבטיח לעצמנו קיץ נעים ככל שניתן. חלק מהפעולות הללו נוכל לבצע בעצמנו כמו למשל ניקוי המזגן והפילטרים שלו, ואחרות כמו זיפות הגג יאלצו אותנו לקרוא לבעל מקצוע. ישנן פעולות נוספות שחשוב לבצע לקראת עונת הקיץ ואחת מהן היא כמובן ריסוס הבית. ריסוס בקרבת הבית ובתוכו הוא פעולה חשוב למדי שיש לבצע כדי למנוע הופעה של תיקנים, עכבישים ושאר מזיקים באזור הבית.

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196142 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172042 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171451 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171336 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161887 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162075 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica