חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מפגש עם כעס הורה - ילד

מאת: מאיה ברשבריאות ילדים08/12/2014959 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מפגש עם  כעס  -  הורה  -  ילד

מאיה ברש

התפרצות זעם (זו התפרצות רגשית שמגיעה מתחושת מצוקה וחוסר אונים).

חוסר שקט -  כעס  -  בכי  -  קשיי רכוז  -  פעלתנות יתר  -  בעיות אכילה

אצל הקטנטנים יפחדו ללכת לישון לבד  -  ואף הרטבה.

אלה מצבים מתסכלים של חוסר שליטה המבטאים תחושת  חרדה   פחד  ולחץ .

הסיבות רבות ומגוונות.

ישנם דרכים שונות להתמודדות עם המצב מבלי להכנס לספציפיקציות כעת.

עלינו ההורים להיות רגועים או לשדר רוגע ובטחון. לנשום עמוק מספר פעמים

לאחר שהרוחות נרגעו ליצור שיחה תוך שאני מחבקת אותם או מחזיקה ידיים ליצור תחושת אינטימיות ,

קרבה. תמיכה ולהעביר תחושת ביטחון  "אני אוהב/ת . אני כאן בשבילך

ולהעלות את הנושא של מה גרם לתחושה  ולהתנהגות הזו.

אפשר ורצוי בהתאם לגיל הילד אף לשתף ברגשות שלנו. במחשבות. במה עובר עלינו

על מנת לתת תחושת שיתוף וגם להעביר מסר    " הכל בסדר!!   הכל נורמאלי וטבעי..!" !

תוך כדי לעודד את הילד לחשוף ולשתף בעולם הרגשות  הפנימי שלו

לתת ליגיטימציה למה שעולה שם

אפשר במילים תוך שיחה. אפשר בצבעים וציור. במשחק. דרך פעילות ואפשר בשקט ובנשימה.

אני לא שולט על הילד אלא על עצמי בלבד ומהווה עבורו מקור השראה וחיקוי.

נעביר לו במילים או בשפת הגוף שתמיד תמיד נהייה פה בשבילו. נהייה ביחד ונגן עליו.

כך נוריד באופן משמעותי את החרדה שלהם.את רמות הכעס/הכאב/התסכול.....

וכמובן שהדגש על נחישות ההורים והתגובה המשותפת והעקבית שלהם

כהוריםזה מאוד עוזר ותומך בילד בידיעה שמה שאתם עושים ודרך התגובה שלכם מקנה בטחון של גבולות..הבנה..והכלה ..ביחד.

מאיה ברש

מנחת הורים מפגשים אישיים קצרי מועד

לווי טלפוני

סמכות הורית חדשה

מיינדפולנס-שפת קשב

תת מודע ואוטוסוגסטיה

mayush.bar@gmail.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

מאיה ברש

מנחת הורים- מפגשים אישיים קצרי מועד

לווי טלפוני

סמכות הורית חדשה

מיינדפולנס-שפת קשב

תת מודע ואוטוסוגסטיה

mayush.bar@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה ברש

מאת: מאיה ברשהורות14/12/14850 צפיות
הורים - אנשי חינוך - מורים, גננות , לעיתים כל כך קרובות מוצאים עצמם חשופים ובודדים וחסרי סמכות אל מול הקצנה והחרפה בבעיות התנהגות אלימה וחסרת גבולות בבתי ספר. והמתסכל ביותר שתופעות אילו מצויות יותר ויותר בגנים ובגילאים צעירים ביותר . איפה נמצאת הסמכות ההורית? היכן נמצאת הסמכות של "המורה של פעם" ? הרשת החברתית והמשפחתית שתמכה בעבר בהורים לילדים צעירים השתנתה ונעלמה. המשפחה הגרעינית התפרקה והמבנה שונה. יש התרחקות. ישנם אילוצים חברתיים..כלכליים..גאוגרפיים. וההורים מוצאים עצמם מג'

מאת: מאיה ברשהתמודדות עם מצבי לחץ11/12/142088 צפיות
בעולם האינטנסיבי המהיר והמתקדם שבו אנו חיים, הקצב והדנמיקה גם האישית וגם הבין אישית ובכלל בכל המרחבים. מאוד לוחצת. מאוד תחרותית.מאוד קצרת סבלנות וממהרת. בבית/בעבודה/במשפחה/עם חברים/בלימודים ובגנים. כן כן גם בגני הילדים משם זה מתחיל. פיתוח מיומנות שפת הקשב = מיינדפולנס בעבודה עם ילדים ונוער כוונתה להקנות לילדים קשר לעולם הפנימי עולם של תחושות,רגשות,חושים.. ,והתרגול היום יומי תומך ויוצר שינוי של קבע ומביא איתו העצמה אישית,הערכה אישית ובניית בטחון עצמי פני

מאת: מאיה ברשאימון לאיכות חיים10/12/141458 צפיות
מיינדפולנס = ילדים ללא מתחים מאיה ברש הגדרת "המיינדפולנס" היא הפניה מכוונת של תשומת הלב למה שקורה פה ועכשיו ובאופן לא שיפוטי . אנחנו רגילים להגיב ולפעול עפ"י "הטייס האוטומטי" שלנו כלומר יש לנו, לכל אחד מאתנו אופן תגובה קבוע והתייחסות במספר נושאים משמעותיים בחיינו . תגובה שהיא כבר מובנת ומצוייה בנו. הרעיון פה זה לצאת מהקופסה שאנו שבויים בה . לעצור. להתבונן ולראות איזה דפוסים כבר לא משרתים אותנו. מפריעים. חוסמים ומגבילים אותנו ו.......לשחרר.. אנחנו מתשמשים באחוז קט

מאת: מאיה ברשחינוך ילדים10/12/141152 צפיות
המאבק הפנימי/ הקונפליקט נמצא בתוך תוכו של האדם ורק שם הוא יפתר.. . הקונפליקט שקיים בנו גורם למתח, לתיסכול., עצבנות, ירידה בתפקוד, סטרס, עצב, עייפות , בעיות שינה ועוד וכן יבואו לידיי ביטוי ברמה הפיזית ע"י קשיי נשימה, בעיות עיכול, דופק לא יציב, זיעה מוגברת, וכמובן מתח בשרירים. ברמה המנטלית נוכל לזהות בעייתיות כאשר יש קונפליקט במצב פסיבי, במצב תלותי, הערכה עצמית נמוכה, תחושת לא ראוי או לא שייך או לא רצוי. חוסר אונים, קשיים בפרידה. פסימיות, יאוש, דיכאון רגזנות, כעס לעיתים מגיע לקיצוניות כמו אלימות והכול הכול יכול לנבוע מבעיית קונפליקט /מאבק פנימי עמוק. לא מזוהה ולא מטופל..

מאת: מאיה ברשאימון לחינוך08/12/142241 צפיות
העצמת ילדים ונוער "אחד על אחד" אימון מנטלי - ילדים ונוער לדור חדש מאיה ברש העצמה ותרגול מנטלי עם ילדים ונוער ייצור דור חדש של אנשים חזקים בעלי ביטחון עצמי, מודעות, קבלה עצמית ואת האחר . יכולת הקשבה לעצמו לסביבה. ילדים שלומדים לקבל על עצמם אחריות ולא פועלים מתוך השלכה של רגשות ותגובות שהם מקבלים מהסביבה, לומדים לתקשר בשפה שונה. להיות פחות שיפוטיים ולשלוט בכעס, בכאב,בתסכול,בפגיעה. לומדים להתמודד עם פחד לחץ, דחייה חברתית, הורים, מורים וחברים. כן לכעס יש מקום וגם לכאב אבל "הדרך"

מאמרים נוספים בנושא בריאות ילדים

מאת: יעקב קובי עזראבריאות ילדים15/09/191555 צפיות
גדילה לגובה וצמיחה במימדי הגוף - קובי עזרא. ראשית יש להבין שלוחית הגדילה ממוקמת בין האפיפיזה והמטפיזה ומורכבת משלושה אזורים (אזור מנוחה, ריבוי והיפרטרופי).

מאת: ליאורבריאות ילדים10/06/181054 צפיות
יישור שיניים לילדים שלכם, משפר את הדימוי העצמי שלהם. יישור השיניים, מבוצע על ידי מומחה ליישור שיניים. מומחה ליישור שיניים, נקרא אורטודנט.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים29/04/161776 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: דרך חדשה של קצירת תאי גזע מפחיתה תופעות לוואי שליליות. מדענים אוסטרלים פיתחו שיטה פחות פולשנית כדי לחלץ תאי גזע ממח העצם להשתלה. תאי גזע עבור השתלות מח עצם נקצרים מתורמים בריאים ומשמשים לטיפול בחולי סרטן כולל לוקמיה, אמרו חוקרי CSIRO.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים04/04/161720 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: עיניים הופכות לעור: כיצד דלקת יכולה לשנות את גורלם של התאים מדענים מ-EPFL מצאו שדלקת כרונית יכולה לגרום להתחדשות של תאים לתוך סוגים חדשים ובלתי רגילים: הליך זה נקרא מטפלזיה, ומהווה הפרעה הקשורה לדלקת מתמשכת. המחקר מדגיש קונספט חדש שדלקת כרונית שיכולה להוביל לטיפולים טובים יותר.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים11/03/161736 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם-טבורי מהעולם: תאי לבלב המייצרים אינסולין נוצרו מתאי עור אדם התאים החדשים מפרישים אינסולין בתגובה לשינויים ברמות הגלוקוז. כאשר הושתלו בעכברים, התאים הגנו על בעלי החיים מהתפתחות סוכרת בצורתה הקיימת בעכברים.

מאת: אבי דוידיבריאות ילדים08/02/161734 צפיות
המלצה על אלטמן ויטמינים לחיזוק מערכת החיסון לילד לקראת החורף.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים15/01/161918 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי: תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים בוגרים עשויים להיות עדיפים על מח עצם. תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים (iPSCs) בוגרים שעברו תכנות מחדש חזרו למצבם הראשוני – דמוי עוברי, עשויים להיות טובים יותר מתרומות מח עצם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica