חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אביזרים למוצרי אפל, המלכה הבלתי מעורערת של עולם הסלולר

מאת: Dana Shavitטלפונים סלולריים16/12/2014894 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת אפל היא חברת תאגיד אמריקאית אשר מפתחת, מעצבת ומוכרת אביזרי אלקטרוניקה, מחשבים אישיים ותוכנות. בסיס החברה ממוקם בקופרטינו שבקליפורניה, ומוצריה נמכרים בכל רחבי העולם.  החברה נוסדה בראשון באפריל 1976, ונכון לשנת 2014 אפל מונה 425 חנויות ברחבי העולם. בנוסף לחנויות הממשיות אפל מחזיקה בחנות מקוונת למכירת מוצרים דרך האינטרנט, ובחנות מקוונת העונה לשם iTunes, למכירת שירים. חברת אפל ייצרה בנוסף ללין המוצרים שאותו היא מוכרת, גם מגוון רחב של אביזרים למוצרי אפל, אשר יוצרו על מנת לגרום למשתמשים לחווית שימוש גדולה אף יותר. נכון לכיום אפל היא אחת החברות בעלות שווי מהגבוהות בעולם, ומוצריה הפכו למותגים בעלי השווי הגבוה בעולם.

אילו מוצרים שונים של חברת אפל תוכלו לרכוש?

ישנו מגוון רחב של מוצרים אשר יוצרו על ידי חברת אפל הנמכרים בחנויות ברחבי העולם:

  • אייפון: מכשיר האייפון הוא אחד מהטלפונים הנמכרים ביותר בעולם, ובעל פופולאריות יוצאת דופן ברחבי העולם. זה הוא מכשיר טלפון, המבוסס על טכנולוגיית טאץ, המשלב בתוכו טלפון ונגן שירים. מכשיר האייפון המתקדם ביותר שהושק עד כה הוא האייפון 6, והאייפון 6 פלוס, אשר הוגדלו בגודלם, הפכו דקים וקלים יותר, וקיבלו את הטאץ' שחברת אפל יודעת להעניק למכשירים המיוחדים שלה.
  • אייפד: מכשיר האייפד הוא טאבלט אשר משמש לגלישה באינטרנט בצורה נוחה ויעילה. מכשירי האייפד נמכרים בשני גדלים: האייפד הרגיש אשר גודל המסך שלו הוא כ- 10 אינץ, ומכשיר האייפד מיני, אשר גודל המסך שלו הוא כ- 8 אינץ.
  • אייפוד: מכשיר האייפוד הוא אחד מהמכשירים הראשונים שייצרה חברת אפל בתחום, והוא עבר שינויים ושדרוגים עם השנים. זה הוא מכשיר MP אשר ניתן להוריד לתוכו שירים ולשמוע.
  • מחשבים: בנוסף, אפל משווקת ליין שלם של מחשבים ביניהם מחשב המקבוק פרו, מחשב המקבוק אייר, שהם מחשבים ניידים, וגם מחשב האיימק, שהוא מחשב נייח, כאשר הכונן עצמו מובנה בתוך המסך. בנוסף, מוכרת אפל את מחשב המק מיני, שהוא כונן בלבד אשר יכול להתחבר לכל מסך.
  • אביזרים נלווים: בנוסף, תוכלו לרכוש אביזרים למוצרי אפל כמו: מקלדות, עכבר, מסך טאץ המשמש כעכבר ועוד.

רכישת אביזרים למוצרי אפל

לכל אחד מהמוצרים השונים תוכלו לרכוש אביזרים נלווים אשר ישפרו את הפעילות, ויהפכו את חווית השימוש לנעימה הרבה יותר. תוכלו לרכוש מגוון רחב של אביזרים למוצרי אפל כמו: מטענים וכבלים שונים למכשירי האייפון, מעמדים וזרועות עליהם ניתן להניח את מכשיר האייפון, ולפנות את הידיים לעבודה או לנהיגה, מגני מסך ומדבקות לאייפון, וגם מגוון רחב של כיסויים פתוחים וסגורים, העשויים פלסטיק או סיליקון, קשיחים ומתקפלים, בעלי סגנונות ועיטורים שונים הכל על פי טעמו האישי של הלקוח, ומידת ההגנה אותה הוא מעוניין להעניק למכשיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Dana Shavit

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205424 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196559 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187917 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181525 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162439 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163881 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica