חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנת טנטרה עם סוגנדהו 8-11 באוגוסט 2012 להצית את האש הפנימית

מאת: סוגנדהוטנטרה17/06/20128538 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בסדנה זו אנו רוצים לחקור את ההטבעות שאספנו במהלך החיים, בעיקר בגיל ההתבגרות כשחווינו את האנרגיה המינית הטבעית שלנו. המיניות היא המורשת הטבעית שלנו, ומשם יש צעד אחד קדימה לעבר האמון.

טנטרה היא נתיב החיים המלא להנאה, חגיגת החיים בשלמותה. אך זה יכול לקרות רק כאשר אנחנו מתחברים עם החיוניות המינית שלנו.
אנרגיה זו משתנה ומקבלת פנים אחרות בהתאם לצורך. היא ממלאת את הצ'אקרות - מרכזי האנרגיה שלנו. היא חושנית וממלאת את הגוף התלהבות. האנרגיה המינית היא זו שמניעה את הגוף שלנו.

בסדנה זו תוכל לחוות את עוצמתה של האנרגיה המינית מתוך מסע שעובר דרך השינויים הללו, תבינו שיש לבם זכות להרגיש טוב בתוך הגוף שלכם, להתענג ולחקור את הפוטנציאל האקסטטי.

טנטרה היא הבנה מעמיקה כי האנרגיה המינית היא המפתח לחיות וליהנות מחיים מלאים בכל הצבעים השונים של קשת החוויה האנושית, ליהנות מסקס מתוך אהבה ומדיטציה.

על המנחה: את הסדנה תנחה פרם סוגנדהו (48) מגרמניה היא בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנה בהעברת סדנאות באירופה, בישראל, ברוסיה, באוקראינה ובהודו. היא בעלת דיפלומה גרמנית בחינוך, פסיכולוגיה וסוציולוגיה. כמו כן, למדה שיטות ריפוי אלטרנטיביות רבות(Neo Reichian work),כגון מדיטציות, רייקי, אלכימיית הצ'אקרות, התניות ילדותPulsation, NLP.

סוגנדהו היא חניכת דרכו של אושו מאז 1980, היא משלבת בעבודתה ידע של שיטות מערביות ושיטות אלטרנטיביות מהמזרח. בנוסף, היא מנחתהקורס לייעוץ אנרגטי של אושו וסדנאות וקורסים שונים בתחום אלכימיית הצ'אקרות. היא עוסקת בייעוץ וכן בקריאה אנרגטית, נשימות, עבודת פריימל והיפנוזה.
סוגנדהו היא חניכת דרכו של אושו מאז 1980, היא משלבת בעבודתה ידע של שיטות מערביות ושיטות אלטרנטיביות מהמזרח. בנוסף, היא מנחת הקורס לייעוץ אנרגטי של אושו וסדנאות וקורסים שונים בתחום אלכימיית הצ'אקרות. היא עוסקת בייעוץ וכן בקריאה אנרגטית, נשימות, עבודת פריימל והיפנוזה.

לפרטים: desertashram@gmail.com  נועה 052-5999757

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סוגנדהו

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוגנדהו

מאת: סוגנדהותראפיה23/12/142327 צפיות
“לא, אין לי בעיות עם כוחניות" "אני אדם רוחני ואני לא רוצה להתעסק עם כוחניות" "כוח הוא בשביל פוליטיקאים, לא בשבילי" "כסף הוא כוח, ולי יש כסף" "אני פשוט לא יכול לסבול כוחניות"

מאת: סוגנדהומדיטציה23/12/141670 צפיות
על אף אורח החיים המודרני והקידמה הטכנולוגית המביאים לחיי נוחות כביכול, החיים שלנו נהיו קדחתנים ותובעניים יותר ויותר. משפחה ומערכות יחסים הפכו לעבודה במשרה מלאה. התפתחות של מחלות לב, לחץ דם גבוהה וחרדה הם דבר שכיח עקב אורח החיים זה. הלחץ בו אנשים נתונים גורם לעומס רגשי, הלב שלנו פשוט נשחק.

מאת: סוגנדהומדיטציה21/01/131133 צפיות
סופ"ש 2013-פברואר-28 עד 2013-מרס-02 מהי אהבה? מה אנו בעצם יודעים על האהבה? כל כך הרבה נאמר ונכתב על האהבה, כל כך הרבה שירים, פואמות, ספרות... ועדיין, מהי ההבנה האינטלקטואלית של האהבה בהשוואה לחוויה שבלב החמים? מתפשט ומתעורר כאשר נימה של מנגינה מופלאה ממלאת את ליבנו?

מאת: סוגנדהומדיטציה29/09/121141 צפיות
מסע בו נחקור את הדפוסים והפחדים העמוקים ביותר שלנו, אלו המניעים אותנו במערכות יחסים ומביאים אותנו לסימביוזה חסרת גבולות עם בן זוגנו, לאיבוד המרחב האישי שלנו ולטשטוש קווי המתאר שלנו. בסדנה נחקור איך לשמר את ה'ביחד' בלי לאבד את ה'עצמי' בזרימה טבעית.

מאת: סוגנדהורוחניות - כללי29/09/121075 צפיות
החזרה אל שורשיהן של טראומות הילדות מאפשרת לנו לחשוף רבות מאותן החלטות ואת הסיבות שהובילו אותנו אליהן, ולשחררן. נבין שבחרנו להיות חזקים - לא מפני שבאמת חשנו חזקים, אלא מפני שלא היה מי שיתמוך בנו. האמת היא, שלא היתה לנו שום ברירה אחרת. במהלך שבעה ימים ובסביבה מוגנת לחלוטין, נאפשר לקסם האהבה להתרחש.

מאת: סוגנדהוטנטרה17/06/128567 צפיות
מיניות היא המורשת הטבעית שלנו, היא האנרגיה המניעה אותנו קדימה. במהלך החיים אספנו כל מיני אמונות הקשורות לכך בעיקר בגיל ההתבגרות. בסדנה זו נצית את אותה האנרגיה ונחקור את אותן ההטבעות והאמונות, נחווה את המניות בכל מיני צבעים מתוך מודעות אהבה ומדיטציה.

מאת: סוגנדהומדיטציה05/06/121115 צפיות
קבוצה זו היא חקירה אינטנסיבית של האסטרטגיה המניעה את האגו ל"כוח" - הרצון לשלוט או הפחד מלהית כוחני; תחרות על מעמד חברתי או האשמה ושיפוט של אחרים שמשחקים משחקי כוח. סדנה עצמתית הבאה לאפשר למשתתף לפגוש את משחקי האגו והכוח באופן נקי ולדעת להשתחרר מהם אל העוצמה הפנימית הקיימת בו.

מאמרים נוספים בנושא טנטרה

מאת: דוד דרומרטנטרה28/02/171397 צפיות
בשום מקום התורה לא כתבה לשון הרחקה, חוץ מאשר באיסור שקר. 'מדבר שקר תרחק'. ללמדנו כי בשקר אין לחפש היתרים.

מאת: לילה בן הרוש טנטרה07/01/152393 צפיות
מרגישים שהגיע הזמן לעשות שינוי משמעותי בחייכם? ומוכנים לעשות משהו בשביל עצמכם? רוצים לדעת איך היוגה יכולה לעזור לכם? ואולי אתם כבר מתרגלים יוגה, אבל מרגישים שהגיע הזמן לצלול לרבדים עמוקים יותר? בואו לגלות את הסודות הכמוסים של היוגה שעזרו למיליוני אנשים לחיות חיים של אושר, משמעות ובריאות פיזית, רגשית ומנטאלית.

מאת: לילה בן הרוש טנטרה12/10/142660 צפיות
זוגיות ומיניות בראי הצ'אקרות סדנת ערב - טנטרה מסורתית בואו נדבר על סקס אחר בואו נדבר על תקשורת אחרת בואו להבין את דפוסי המיניות השונים - ואיך הם יכולים להשפיע על החיים שלכם! לכל אחד ואחת מאיתנו יש צ'אקרה דומיננית, שמשפיעה על איך אנחנו נחווה את המציאות, איך אנחנו נגיב לסיטואציות ולצורה בה נקיים יחסי מין ונעשה אהבה.

מאת: רן בראוןטנטרה23/02/148452 צפיות
הגישה הטנטרית רואה את היופי בעולם הדואלי. הקוטבי. את המלאות וההעצמה שיוצרים הקטבים. הטנטרה נהנית מיצירת הפרדה. היא מבחינה לעומק בשוני, בהבדלה. היא מעמיקה את ההבדלים שבין הגבר לאישה. הזכרי לנקבי. בשונה ממרבית הדרכים המיסטיות במזרח, הטנטרה אינה מחפשת אחר אחדות. אינה מטיפה להתפוגגות החלק בתוך השלם. הטנטרה חוגגת את השונות, את הזוגיות, היא מדגישה את המרחק שבין החלקים. האחדות על פי הטנטרה היא בחירת המחדל. היא המקור ממנו צמחה הדואליות, ממנו התפתח האחד אל תוך השניים.

מאת: סוגנדהוטנטרה17/06/128567 צפיות
מיניות היא המורשת הטבעית שלנו, היא האנרגיה המניעה אותנו קדימה. במהלך החיים אספנו כל מיני אמונות הקשורות לכך בעיקר בגיל ההתבגרות. בסדנה זו נצית את אותה האנרגיה ונחקור את אותן ההטבעות והאמונות, נחווה את המניות בכל מיני צבעים מתוך מודעות אהבה ומדיטציה.

מאת: לילה בן הרוש טנטרה15/05/128746 צפיות
הרבה יותר קל שמבצבץ השעמום הזה לזנק לומר " טוב , כנראה שזה לא זה! " ולעבור לקשר הבא וזה באמת יכול לעבוד לתקופה מסוימת לאחר מכן המרדף אחרי "ריגוש חדש ונוצץ" עם רף התמכרות הולך וגובר ( כן גם זו התמכרות ) מתיש , מעייף וכמו כל מרדף אחרי דבר שאינו במת קיים מרוקן ומתיש פיזית ורגשית, עד שמגיע הנקודה שעוד לפני שמתחילים משהו , כבר מוותרים למי יש כוח לכל הריטואל הזה בכל פעם מחדש.

מאת: אשרם במדברטנטרה23/04/128472 צפיות
בסדנה זו נתאמן בתרגילים ומדיטציות המיועדים לפתוח את לבכם. תגלו הנאה צרופה ושמחה ע"י הרחבת שדה המודעות שלכם והפעלת גוף האור החי שלכם. תרגישו חופשיים ומוזמנים לחלוק את האנרגיות האוהבות של שלווה, אמת, יופי, אמון והרמוניה עם הבריאה בשלמותה. בסדנה זו תוכלו להיזכר כיצד לחבר מחדש את העצמי רב הממדים המלא אל הבריאה בשלמותה ע"י התכנסות לרבדים העמוקים של לבכם. בזמננו יחד נתאמן במספר תרגילים מהנים כמו תרגילי טנטרה לבנה טיבטיים, נשימת פראנה, לרקוד בחשיכה, ריקוד ברכות סו∙פי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica