חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכללת אורט- גם בגיל מאוחר

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד29/12/2014922 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין אם כבר סיימתם לימודי תעודה או תואר ראשון ובין אם עדיין לא למדתם שום מקצוע- אם אתם חושבים לשנות כיוון, גם בגיל יחסית מבוגר, הכל פתוח והכל אפשרי כי כמו שאומרים- עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא! אנשים רבים לאחר סיום הלימודים וההתברגות בשוק העבודה מבינים כי זה לא התחום אליו הם מתחברים ורוצים לעשות שינוי קטן בחייהם שיכול לחולל שינוי גדול ומשמעותי בהרגשתם, הכנסתם ומקום עבודתם. כמו כן, אנשים שלא למדו כלל מבינים פתאום כי גם הם רוצים להשכיל ולהתפתח על מנת להעלות את סיכויי הצלחתם!

קוסים קצרים:

כמובן, שבגיל יחסית מאוחר לרובנו כמעט ואין כוח וזמן ללימודים ארוכים שיתפרסו לנו על כמה שנים ומספר ימים בשבוע- זאת כיוון שהרוב כבר מסודרים עם משפחה וילדים קטנים ולכן יש להם מחויבות. עבורם, לימודי קורסים ברשת מכללות אורט יכולה להיות פתרון מצוין! רוב הקורסים באורט מתפרסים בין כמה חודשים ועד שנתיים וחצי והם מקיפים את כל החומר הנלמד על מנת שכל אחד יוכל לצאת לשוק העבודה עם כל הכלים להצלחה! [בשונה מתארים המתפרסים על בין שלוש לארבע שנים].

לימודי ערב: השילוב המנצח!

כמו כן, כיוון שישנה מחויבות זו- מצד אחד כלפי המשפחה והעבודה הנוכחית ומצד שני כמובן הרצון ללמוד, לימודי ערב הם השילוב הנכון! ובכן, כמעט כל קורס במכללת אורט מציע לימודי ערב- בין עם קורס הנהלת חשבונות ובין עם לימודי הנדסאים, כך תוכלו להבטיח לעצמכם שאתם אוכלים את העוגה ומשאירים אותה שלמה- לומדים בערב מספר ימים יחסית נמוך ביחס לשאר המוסדות, מגיעים בכל בוקר לעבודה, נמצאים רוב הערבים בשבוע בבית עם הילדים ומסיימים ללמוד תוך זמן יחסית קצר!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181865 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181735 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/182807 צפיות
ענף הערכת התכשיטים הוא ענף פופולרי המבוסס על מוניטין חזק, גיליתם תכשיט עתיק או פריט אספנים? גשו למעריך מקצועי, בעל וותק ומומלץ.

מאת: ירון כהןספרות01/06/172182 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175580 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171748 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאמרים נוספים בנושא מוסדות לימוד

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182495 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182687 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182723 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאת: ליאורמוסדות לימוד01/04/182104 צפיות
בית ספר להנדסאים עם יחס אישי, הוא מקום שכדאי ללמוד בו. בבתי הספר להנדסאים, מוכשרים הנדסאי העתיד של ישראל. ההנדסאים תורמים לרמה הטכנולוגית הגבוהה, של ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד04/03/181762 צפיות
הנדסאים חרוצים, משתלבים בתפקידים שונים, בתעשייה המסורתית, ותעשיית הטכנולוגיה המתקדמת. ההנדסאים לומדים, במכללות טכנולוגיות (בתי ספר להנדסאים).

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181735 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: דוד דרומרמוסדות לימוד07/03/173032 צפיות
לבני נוער (בנים) גילאי 14-16 תושבי נתניה, חדרה, אור עקיבא, פרדס חנה, כרכור, קדימה והמושבים של המועצה האזורית עמק חפר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica