חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת ספק רכיבי חשמל לאלקטרונאים מוסמכים – כיצד לעשות זאת נכון?

מאת: איציק יוסףתעשייה29/12/20141066 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כעת, משיצאתם לדרך חדשה בתור חשמלאים מוסמכים, ויש לכם את התשתית לעבודה, נשארה רק דילמה אחת: בחירת הספק, כלומר הדמות ממנה תקנה את הרכיבים החשמליים. למי מומלץ ללכת? כיצד בודקים זאת? מה חשוב שיהיה לספק שלכם להציע?

עבודה עם רכיבי אלקטרוניקה שהוכח כי הם עובדים

זהו הבסיס לכל בחירה של ספק: עם מה הוא עובד? מהם הרכיבים החשמליים שיש לו להציע? ניקח לדוגמה נושא של קוצב זמן טימר, בקרים. אם נצטרך לבחור בקר סדר וחוסר פאזה BROYCE CONTROLתוצרת אנגליה, ברי אפוא שזהו מוצר שיחזיק מעמד, כפי שלמדתם באסכולת החשמל. לעומת זאת, אם ישנו ספק אחר שמציע טימר או ממסרים בקרי מתח, בקרי החלפות, בקרי זרם או בקר סדר וחוסר פאזה מדגם לא מוכר, אל תמהרו לסגור מחיר: אל תשכחו שזה בקר של הלקוח, לא שלכם, והוא חייב לקבל את הטוב ביותר. בדקו בקרב הקולגות מהו אותו בקר ותאשרו את העסקה רק לאחר שווידיתם שמדובר במוצר איכות.

מימין: בקר זליגה משמאל: בקר מתח תלת פאזי BROYCE CONTROL

תמיכה ונתינת שירות בכל עת

בנושא התמיכה אין להקל ראש: אמנם אתם טכנאים חשמלאים מהנדסים מוסמכים, אבל בכל מוצר עלולה להיות בעיה, או שהיצרן שינה מעט את נוהלי ההתקנה. בדיוק בשל מקרים כאלו, חשוב שהספק שלכם לא יתייחס לאינטראקציה אתכם מבחינת "שגר ושכח": חשוב שהוא ייתן לכם תמיכה מתי שתצטרכו בעבור פתרונות טכנולוגיים או רכיבים אלקטרוניים מכל הסוגים: החל ממונה כמו טיימר Broyce Control, ועד חיישן, SUNX, OMRON,Keyence, , Schneider Panasonic.

מחירים איכותיים ואטרקטיביים

כאשר אתם סוגרים עסקה עם לקוח, תזכרו שהכל מתחיל והכל נגמר במחירי הספק. ספק רכיבי אלקטרוניקה יקרים יצריך אתכם להיות יקרנים מול הלקוח, ולהיפך. לכן, חשוב – לאחר שביצעתם בדיקות איכות ובחרתם עם מי לעבוד – לוודא שהוא גם זול, ומספק מחירים נגישים שיסייעו לכם למכור ללקוחות טיימרים, סיבים, בקר הגנה תלת פאזי, בקר מתוכנת, קוצב זמן, מערכות החלפה לגנרטור UPS\חברת חשמל, בקרי זרם, בקרי זליגה, בודק סינכרון, בודק הספק חוזר, בקרי מתח, שעוני שבת, בקרי גובה נוזל, עיניים אלקטרוניות Omron וכל רכיב שהם יזדקקו לו בעתיד. יחד עם זאת, גם כאשר לא ניתן להוריד במחיר, בדקו אסטרטגיות שונות להשגת מחיר זול בערוצים אחרים: למשל – אם ידוע לכם שיש עוד בתים, מנהל אחזקות ,קניינים ,מנהלי רכש, מהנדס יועץ, סיטונאי חשמל,יצרן לוחות,יצרן מכונות שזקוקים לאותו שירות – לרכוש מספר גדול של רכיבים אלקטרוניים,ולקבל הנחה על בסיס סיטונאי.

פתרונות טכנולוגיים,

צרו עמנו קשר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פתרונות טכנולוגיים,

צרו עמנו קשר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק יוסף

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/151502 צפיות
כרטיסי מערכות גילוי עשן, כרטיסים חצי אוטומטיים ומפסקים מומלצים בתחום החשמל.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510419 צפיות
כל המידע על פתרונות שיחסכו בחשמל וכן ישמרו על אריכות ימיהם של מכשירים חשמליים: ימנעו עומסי חום על ידי כיבויים בזמן מתווה מראש. הפתרונות מתאימים למפעלים ולבתים כאחד, לרבות חדרי מדרגות וחדרי משאבות בבניינים קטנים בהם הושגה הסכמה על כיבויין בלילות.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/151557 צפיות
גששי קרבה ועיניים אלקטרוניות נדרשים לבקרת מבני תעשייה ושמירה על רכיבי החשמל תקינים ובטוחים לשימוש. כאן לומדים כיצד לאפיין מפעל או מבנה תעשייתי ברכיבים מעין אלה: המאמר מיועד לחשמלאים מוסמכים, מהנדסים וקניינים המחפשים פתרונות אלה ללקוחותיהם.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510073 צפיות
במאמר זה יסוקרו 2 סוגים של בקרים: 1. בקרי הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ותעשייתיים. 2. לוכדי ברקים, ובקרי זיהוי חוסר פאזה וחוסר אפס.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/159454 צפיות
Sunx היא מותג בינלאומי המתמחה בפתרונות גילוי בעיות חשמל - החל מגששים אינדוקטיביים וקיבוליים ועד עיניים אלקטרוניות מכל הסוגים: עין מול רפלקטור, עין משדר-מקלט, וכד'. המכשירים משמשים בחדרי מדרגות ובמבנים תעשייתיים.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/154012 צפיות
מכשירי חסכון בחשמל ומכשירי גילוי נזק חשמלי ומניעתו חשובים למפעל, לחדר המדרגות הדירתי ואפילו לדירה עצמה. כאן תוכלו להתעדכן במידע החם ביותר על מכשירים אלה ולבדוק האם הנכס שלכם מעודכן בעזרים החדישים בתחום.

מאת: איציק יוסףתעשייה06/02/151995 צפיות
מאמר המסביר מהם גששי קרבה, עיניים אלקטרוניות וסיבים ומספק דוגמאות מפרטים טכניים לחשמלאים, מהנדסים ויועצים.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22962 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211203 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211141 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175146 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica