חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Sunx – רכיבי חשמל בהתאמה אישית – מגששי קרבה ועד עיניים חשמליות

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/20159491 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מותג האלקטרוניקה הענק Panasonic מכיל סדרת מוצרי חשמל המיועדת לחשמלאים ולמהנדסים להתקנה עבור לקוחותיהם במפעלים ובבניינים הגבוהים. מותג זה, אשר נקרא Sunx, זכה למיטב התשבחות הן בשל המגוון הרחב של המוצרים שהוא מחזיק: מכרטיסים אלקטרוניים ועד בקרים, מגששי קרבה ועד עיניים אלקטרוניות, מקוצבי זמן פשוטים ועד טיימרים למערכות חשמל ענקיות וכד'. פתרונות טכנולוגיים של סאנקס יעילים מאד הן עבור החשמלאי שלא צריך לעסוק בהתקנת מערכות גדולות אלא בהחלפת הרכיב הספציפי  שיפתור את הבעיה ללקוח, והן ללקוח הסופי שלא צריך לרכוש מערכת חדשה ולשלם על התקנה ארוכה ומסובכת.

גששי קרבה SUNX

גשש קרבה נדרש להגנה על מפעלים ומבני תעשייה. הגשש יכול להיות אינדוקטיבי או קיבולי. דגמי הגששים המובילים של Sunx הם EX 14, FX 301, CX 421, אשר נבדלים זה מזה במרחק החישה וברמת ההגנה. תכונתו הבסיסית של כל גשש קרבה כמעט היא להגן מפני תופעות כמו אבק באוויר, אולם גששים מתקדמים מכך יכולים לעבוד בסביבה עוד יותר מדורדרת בה יש, למשל, סכנה של הצפה. על מנת לרכוש Sunx proximity switches מתאימים עם מרחקי חישה שנועדו לצרכים של הלקוח ועם רמת ההגנה המספקת חשוב מאד להיוועץ במומחים עבור פתרונות טכנולוגיים שיוכלו לסייע לך, חשמלאי/מהנדס יקר, לאפיין ללקוחך הסופי את סביבתו התעשייתית.

עיניים אלקטרוניות

אמצעי חיווי המתבייתים על תנועה חיה. כך, למשל, בשערים חשמליים מתבצעת בקרת כניסה של כלי תחבורה והולכי רגל באמצעות עיניים אלקטרוניות. לעין יש גם זיכרון בו הגילויים מתועדים, אשר ניתן לדלות ממנו מידע וידאו מן העבר.

את העין האלקטרונית Sunx מומלץ להתקין ללקוח הן בחלק הפנימי, בשטח עליו מגן השער, והן בשטח החיצוני. אם יש באפשרותכם, הציבו עין אלקטרונית נוספת במקום גבוה כך שלא יושמט שום פרט בדיווח. הכל יהיה מדווח מכל זווית ומכל מקום.

עניין נוסף לעיניים האלקטרוניות הוא בתוך מפעלים ופסי ייצור, שעה שיש לזהות התחממות של מכשירים. את הזיהוי, בנוסף לגששי הקרבה השונים, עושות גם עיניים חשמליות המהוות פתרונות טכנולוגיים לאותו פס ייצור ספציפי: עיניים חשמליות עם משדר מול מקלט, עין החזרה עצמית ועין מול רפלקטור.

דוגמאות למוצרים שונים מטכנולוגיית המחר של SUNX

FX501 – מגבר אלקטרוני לסיב עין. מגבר אופטי הנותן את אותותיו עם נורת חיווי אדומה LED. מקבל את כל סוגי הכבלים של SUNX בגודל 2.2 מ"מ מסוג Fiber terminated fiber. 12-24 וולט די.סי, עם מוצא NPN ו- DIN. המגבר מחייב שימוש בכבל SUNX CN73 hook-up. בהשוואה למודלים קודמים של מגברי SUNX הוא מכיל טווח חישה פי 5.7 גדול יותר. בהשתמשו בהחזרת ערכים אבסולוטיים ולא רק אות דיגיטלי ניתן ליישם זיהוי הרבה יותר מפורט שלא היה במגברים מסדרות קודמות.

GX-M12A-P-Z - גשש קרבה אינדוקטיבי עם חיישן מסוג M12. מרחק חישה מקסימלי: 2 מ"מ. 12-24VDC עם NPN NO-OUTPUT. כבל באורך 2 מטרים. הגשש מצויד ברמות ההגנה IP67 נגד צבירת אבק.

GX-M12A – גשש קרבה אינדוקטיבי המכיל את אותם אביזרים ואותם נתוני חישה, כמו גם מתח זהה לגשש GX-M12-P-Z אך רמת ההגנה שלו היא IP68 נגד אבק ומים עומדים וכן IP69K נגד הצפות, ועל כן גשש SUNX שכזה מתאים לסביבה יותר בעייתית מבחינת תנאי סביבה – בה צריך ליצור בתחום מסוים תנאים סטריליים יש מאין באמצעות פתרונות טכנולוגיים ייעודיים שכאלה.

HG-C1030 – סנסור לייזר מרחק המספק חישה עד 30 מ"מ ממיקומו. סוג החיישן: CMOS. תצוגה: דיגיטלית. גילוי אמין עם טעות של 10 מיקרון. מוצא NPN 0-5VDC, כבל אנלוגי אינטגרלי 2 מ' כלול.

את מוצרי SUNX וחלקיהם קונים רק בייבוא מקביל

הייבוא המקביל יותר נגיש ויותר זול. רמת הנגישות בחנות יבוא מקביל היא שמים וארץ לעומת ניסיון לחפש את החלק אצל היצרן המקורי. סביר שברוב נקודות המכירה שלו בין אם באינטרנט ובין אם בחנות הוא כלל לא יציג את החלק הבודד למכירה, ואם יציג – יציג זאת במחיר מופקע. רק בייבוא מקביל ניתן לקנות מגבר לסיב עין, סנסור קרבה, בקר חשמלי וכרטיס אלקטרוני בודד במחיר שווה לכל כיס של כל חשמלאי, מהנדס, קניין ויועץ. פתרונות טכנולוגיים אמתיים הם פתרונות המיושמים במערכות קיימות מבלי להזדקק לתחלופה מלאה, ובמחירים ידידותיים!

בהינתן שאלה או השגה לגבי טיימר ה- SUNX או גשש הקרבה – צרו קשר למציאת פתרונות טכנולוגיים מתאימים!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פתרונות טכנולוגיים,

צרו עמנו קשר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק יוסף

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/151504 צפיות
כרטיסי מערכות גילוי עשן, כרטיסים חצי אוטומטיים ומפסקים מומלצים בתחום החשמל.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510454 צפיות
כל המידע על פתרונות שיחסכו בחשמל וכן ישמרו על אריכות ימיהם של מכשירים חשמליים: ימנעו עומסי חום על ידי כיבויים בזמן מתווה מראש. הפתרונות מתאימים למפעלים ולבתים כאחד, לרבות חדרי מדרגות וחדרי משאבות בבניינים קטנים בהם הושגה הסכמה על כיבויין בלילות.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/151560 צפיות
גששי קרבה ועיניים אלקטרוניות נדרשים לבקרת מבני תעשייה ושמירה על רכיבי החשמל תקינים ובטוחים לשימוש. כאן לומדים כיצד לאפיין מפעל או מבנה תעשייתי ברכיבים מעין אלה: המאמר מיועד לחשמלאים מוסמכים, מהנדסים וקניינים המחפשים פתרונות אלה ללקוחותיהם.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510105 צפיות
במאמר זה יסוקרו 2 סוגים של בקרים: 1. בקרי הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ותעשייתיים. 2. לוכדי ברקים, ובקרי זיהוי חוסר פאזה וחוסר אפס.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/154047 צפיות
מכשירי חסכון בחשמל ומכשירי גילוי נזק חשמלי ומניעתו חשובים למפעל, לחדר המדרגות הדירתי ואפילו לדירה עצמה. כאן תוכלו להתעדכן במידע החם ביותר על מכשירים אלה ולבדוק האם הנכס שלכם מעודכן בעזרים החדישים בתחום.

מאת: איציק יוסףתעשייה06/02/152000 צפיות
מאמר המסביר מהם גששי קרבה, עיניים אלקטרוניות וסיבים ומספק דוגמאות מפרטים טכניים לחשמלאים, מהנדסים ויועצים.

מאת: איציק יוסףתעשייה06/02/151404 צפיות
מאמר הסבר על מנוף לנכים המשמש גם ככסא גלגלים. המכשיר מתאים גם כמכשיר כבא גלגלים לשירותים, ומכשיר ניוד לסובלים מבעיות ברכיים ואנשי גיל הזהב.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211205 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211144 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181812 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181311 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175177 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica