חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד של SIEMENS לחשמלאים, מהנדסים ויועצים – ייעוץ חינם

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/20151504 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במקום לרכוש מערכות חשמליות מלאות חדשות, ניתן למצוא פתרונות טכנולוגיים נקודתיים בהיקף נרחב – החל מאביזרי חשמל ומגענים וכלה במפסקים ובפרט מפסקי פחת. ניתן למצוא קונקטורים ועיניים אלקטרוניות, ואפילו כרטיסים אלקטרוניים חצי אוטומט ובקרים.

המותגים שאנו ממליצים לעבוד עמם לאחר בדיקות איכות מקיפות:

, Omron,  Keyence, Panasonic (Sunx), Schneider,  Yaskawa,  Weidmuller,

SIEMENS, Omron, RikO, SICK, ABB, Kone, Fanuc, IFM, ALLEN BRADLEY

בחברות רבות בהן קיימים מערכות גלאי עשן נמצאים כרטיסים אלקטרוניים מטעם חברות מותג אלה.

בדרך כלל לא ניתן יהיה למצוא כרטיס אלקטרוני לגלאי עשן בשל הרצון שהלקוח יקנה את כל מערכת גלאי העשן קומפלט מה שמכניס אותו להוצאה מיותרת.

הפתרון הטכנולוגי האולטימטיבי לכרטיסי מערכות גילוי עשן

פתרונות טכנולוגיים בייבוא מקביל. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים כמו כרטיס DC11311AA SIMENS ודומיו מבלי לקנות מערכת גילוי עשן חדשה. בנוסף, אנו לא מסתפקים רק באיתור הכרטיס ובייבואו המקביל. אצלנו כל פתרונות טכנולוגיים שישווקו למהנדסים וחשמלאים נבדקים במעבדות מהמסד ועל הטפחות, ואנו לא מתפשרים על פחות ממצוין. יש לנו ספק קל שבקלים לגבי הכרטיס ואין לנו אחר במלאי? אנו אפילו לא נטרח לפרסם אותו, ולכן כל דגם שמופיע כאן הוא בר-רכישה.

אני מהנדס או חשמלאי: כיצד אדע איזה כרטיס לרכוש ללקוח שלי?

ניתן לאתר את הכרטיס בשתי דרכים: הראשונה להיפגש עם מהנדס או יועץ אשר יעזרו לך לאתר את הכרטיס על פי צורכי הלקוח הסופי. הדרך השנייה היא להסתכל בקטלוג המוצרים ולבחור כרטיס על פי הכרת המפרט. אצלנו ניתן למצוא כרטיסים אלקטרוניים כגון:

DC11311AA SIEMENS

DC1134AA  SIEMENS

DT1131A  SIEMENES

פתרונות טכנולוגיים נוספים מבית SIEMENS: בקרים חשמליים מסדרת S7-300 המתבססים על כרטיסי I/O, יחידות שליטה מרחוק I/O, ווסתי תדר, חיבורי תקשורת מסוג PROFIBUS ו- PROFINET ומגוון סימולטורים.

כרטיסים חצי אוטומט מתג יחיד מדגמים IX10A, IX16A, IX20A בעלי מתח 230 VAC.

כרטיסים חצי אוטומט 3 מתגים: 3X10A, 3X16A, 3X20A בעלי מתח 400 VAC.

חנות אביזרי חשמל איכותית ומאפייניה

ניתן לומר שההבדל בין חנות חשמל טובה לחנות חשמל מצוינת – שחנות חשמל מצוינת יודעת גם לייעץ ללקוח שלה על כל רכיב וכל התקנה: אחרי הכל המוצר מיועד ללקוח סופי, שהוא בדרך כלל בעל מפעל או ישות תעשייתית גדולה, ולא ניתן לעבור לסדר היום על תקלות בנושאים אלו. אנו מודעים לכך היטב. בנוסף, בעל חנות פתרונות טכנולוגיים מצוינת צריך לדעת לאתר רכיבים קשים להשגה OBSOLETE, לייבא אותם בייבוא מקביל, ולקבל מחיר מיוחד על מנת שהחשמלאי או המהנדס (כלומר אתה, שקונה את הכרטיסים ללקוח שלך) יוכל להתפנק על המחיר הכי משתלם בארץ אשר יצדיק את העסקה מול הלקוח הסופי. כרטיסים של SIEMENS נחשבים לאטרקטיביים במיוחד בכל המערכות כמעט בכל המפעלים ופסי הייצור הגדולים והבינוניים כאחד.

פתרונות טכנולוגיים OBSOLETE קונים ממקצוענים בייבוא מקביל שיחסוך לכם עשרות עד מאות שקלים PERמוצר!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פתרונות טכנולוגיים,

צרו עמנו קשר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק יוסף

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510457 צפיות
כל המידע על פתרונות שיחסכו בחשמל וכן ישמרו על אריכות ימיהם של מכשירים חשמליים: ימנעו עומסי חום על ידי כיבויים בזמן מתווה מראש. הפתרונות מתאימים למפעלים ולבתים כאחד, לרבות חדרי מדרגות וחדרי משאבות בבניינים קטנים בהם הושגה הסכמה על כיבויין בלילות.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/151560 צפיות
גששי קרבה ועיניים אלקטרוניות נדרשים לבקרת מבני תעשייה ושמירה על רכיבי החשמל תקינים ובטוחים לשימוש. כאן לומדים כיצד לאפיין מפעל או מבנה תעשייתי ברכיבים מעין אלה: המאמר מיועד לחשמלאים מוסמכים, מהנדסים וקניינים המחפשים פתרונות אלה ללקוחותיהם.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510109 צפיות
במאמר זה יסוקרו 2 סוגים של בקרים: 1. בקרי הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ותעשייתיים. 2. לוכדי ברקים, ובקרי זיהוי חוסר פאזה וחוסר אפס.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/159494 צפיות
Sunx היא מותג בינלאומי המתמחה בפתרונות גילוי בעיות חשמל - החל מגששים אינדוקטיביים וקיבוליים ועד עיניים אלקטרוניות מכל הסוגים: עין מול רפלקטור, עין משדר-מקלט, וכד'. המכשירים משמשים בחדרי מדרגות ובמבנים תעשייתיים.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/154050 צפיות
מכשירי חסכון בחשמל ומכשירי גילוי נזק חשמלי ומניעתו חשובים למפעל, לחדר המדרגות הדירתי ואפילו לדירה עצמה. כאן תוכלו להתעדכן במידע החם ביותר על מכשירים אלה ולבדוק האם הנכס שלכם מעודכן בעזרים החדישים בתחום.

מאת: איציק יוסףתעשייה06/02/152000 צפיות
מאמר המסביר מהם גששי קרבה, עיניים אלקטרוניות וסיבים ומספק דוגמאות מפרטים טכניים לחשמלאים, מהנדסים ויועצים.

מאת: איציק יוסףתעשייה06/02/151404 צפיות
מאמר הסבר על מנוף לנכים המשמש גם ככסא גלגלים. המכשיר מתאים גם כמכשיר כבא גלגלים לשירותים, ומכשיר ניוד לסובלים מבעיות ברכיים ואנשי גיל הזהב.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211205 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211144 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181812 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181311 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175178 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica