חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אומרון – עולם שלם של מוצרים לחשמלאי ולמהנדס

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/20154041 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבות דובר על הצורך באיתור מוצרי מותג מחד ולצרוך אותם במחיר אטרקטיבי מאידך, אבל צורך זה גורר עמו 2 בעיות לא פשוטות: כשפונים לחברות הידועות באמת – הן בדרך כלל לא ימהרו לספר לכם על מכירת רכיב חשמלי למביני עניין כמוכם אלא יתעקשו למכור לכם מוצר ביתי. גם אם אתם חשמלאים מוסמכים, אנשי אחזקה או אנשי קניין – הם לא ייחפזו למכור את החלק הספציפי שאתם מחפשים.

בעיה נוספת היא שגם כאשר מוצאים סוף סוף רכיב ברמה הבודדת שהוא גם של חברת בוטיק הוא מתומחר במחיר שלא משתלם לכם למכור ללקוח הסופי. לכן הפתרון הוא לפנות לחנות פרטית שאינה מטעם המותג, אשר משיגה כל רכיב פתרונות טכנולוגיים בייבוא מקביל ובמחירים מפנקים ביותר.

כך, למשל, כשמדובר ב Omron, אחד ממותגי הבוטיק לרכיבי חשמל לחשמלאים ומהנדסים, ניתן למצוא גששי קרבה, כרטיסים אלקטרוניים, עיניים אלקטרוניות, סנסורי חזון – והכל במחירים הכי אטרקטיביים שבנמצא.

גששי קירבה אינדוקטיביים ודדוקטיביים

גשש קרבה ידוע מבית OMRON הוא הגשש E2A: גשש אינדוקטיבי בעל טווח חישה 2-30 מ"מ, כולל במצבים משוריינים. טווח רחב זה עושה אותו לאחד הגששים האטרקטיביים ביותר עבור חשמלאים המאפיינים מפעל או אזור תעשייתי אחר כמו פס ייצור פנימי. גשש קרבה זה יירכש בדרך כלל במספר עותקים וימוקם על פי מודלים חשמליים שונים במפעלים. לפרטים, התייעץ עם יועץ פתרונות טכנולוגיים. ייתכן וגשש זה לא יהיה לו צורך אם תצטרך גשש קיבולי במקומו, או גשש עם Omron Sensor בעל נתונים טכניים ספציפיים. בכל מקרה, הבאנו לידיעתכם את נתוני גשש הקרבה E2A:

גשש קרבה E2A:

גששי קרבה מסוגו חייבים להימצא בכל מפעל, ובכל ארגון גדול לייעול תהליכי העבודה של הלקוח שלכם. נבחן את גשש הקרבה E2A של OMRON:

סוג גשש הקרבה: אינדוקטיבי.

טווחי חישה:

M8 משוריין 2 מ"מ, לא משוריין 4 מ"מ.

M12 משוריין 4 מ"מ, לא משוריין 8 מ"מ.

M18 משוריין 8 מ"מ, לא משוריין 16 מ"מ.

M30 משוריין 15 מ"מ, לא משוריין: 20-30 מ"מ: ניתן 20 מ"מ או 30 מ"מ.

סוגי חיבורים:

Pre Wired, מחבר M8, מחבר M12.

זרם LOAD: 3-12 mA, מתח 5VDC

גששי קרבה וחיישנים נוספים שמומלץ שיהיו אצל הלקוחות שלכם: EX 14, FX 301, CX 421 של SUNX.

מסקנות חשובות

עיניים אלקטרוניות הן אמצעי בקרה חשוב בכל מפעל. גששי קרבה אינדוקטיביים ודדוקטיביים הנם אמצעי הבקרה המובילים שתזדקקו להם בכל מפעל של לקוח.

בגשש קרבה חשובה מאד רמת ההגנה שהוא מספק. ישנן רמות המסתפקות בדחיית אבק בלבד, לצד רמות המנטרות מים עומדים ואפילו הצפות. ככל שהדרישה לסטריליות במבנה גדולה יותר, כך רמת ההגנה של הגשש צריכה להיות גבוהה ביחס ישר. לפרטים התייעצו עם יועץ פתרונות טכנולוגיים המתמחה בגששי קרבה Omron וממסרי פיקוד מכל הסוגים: 5 פין, 8 פין ו- 14 פין.

טיימר OMRON H3CA

סדרת H3CA היא סדרה של טיימרים קוצבי זמן מבית Omron טכנולוגיות. הטיימר המהפכני אשר מגיע עם מסך LCD פועל במצב של 8 fields selectable mode או ב- On-delay. טווח הזמן שניתן לקצוב בו: 0.1 שניות עד 9,990 שעות. מתח ההזנה שלו הוא 24-240VAC או 12-240 VDC. טיימר H3CA ניתן לחבר עם סוקט 8 פינים או 11 פינים. להתייעצות מומלץ בחום לפנות ליועץ פתרונות טכנולוגיים לפני שתחליט זאת עבור לקוחך התעשייתי הסופי.

לידיעה: אם אתם חשמלאים העובדים עם חברת ניהול בניין או וועד בית אתם יכולים, בהינתן הסכמת דיירים מתאימה (שקוראת בדרך כלל בבניינים קטנים כי באלו עם תפוצת המגורים הגדולה אי אפשר להסכים כמעט על שום נושא ברמה הזו) להשבית את חדר המשאבות בלילות, כלומר לא לספק מים לברזים בלילה, ובכך לחסוך להם מאות שקלים בחשבון החשמל. איך? על ידי התקנת טיימר של Omron המיועד לחדרי משאבות חשמליים.

פתרונות טכנולוגיים הם הדרך לספק מענה לבעיות החשמל של הלקוח יותר מאשר קניית מערכת: זה זול, זה חסכוני וזה הכי יעיל שאפשר!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פתרונות טכנולוגיים,

צרו עמנו קשר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק יוסף

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/151504 צפיות
כרטיסי מערכות גילוי עשן, כרטיסים חצי אוטומטיים ומפסקים מומלצים בתחום החשמל.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510449 צפיות
כל המידע על פתרונות שיחסכו בחשמל וכן ישמרו על אריכות ימיהם של מכשירים חשמליים: ימנעו עומסי חום על ידי כיבויים בזמן מתווה מראש. הפתרונות מתאימים למפעלים ולבתים כאחד, לרבות חדרי מדרגות וחדרי משאבות בבניינים קטנים בהם הושגה הסכמה על כיבויין בלילות.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/151559 צפיות
גששי קרבה ועיניים אלקטרוניות נדרשים לבקרת מבני תעשייה ושמירה על רכיבי החשמל תקינים ובטוחים לשימוש. כאן לומדים כיצד לאפיין מפעל או מבנה תעשייתי ברכיבים מעין אלה: המאמר מיועד לחשמלאים מוסמכים, מהנדסים וקניינים המחפשים פתרונות אלה ללקוחותיהם.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510101 צפיות
במאמר זה יסוקרו 2 סוגים של בקרים: 1. בקרי הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ותעשייתיים. 2. לוכדי ברקים, ובקרי זיהוי חוסר פאזה וחוסר אפס.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/159486 צפיות
Sunx היא מותג בינלאומי המתמחה בפתרונות גילוי בעיות חשמל - החל מגששים אינדוקטיביים וקיבוליים ועד עיניים אלקטרוניות מכל הסוגים: עין מול רפלקטור, עין משדר-מקלט, וכד'. המכשירים משמשים בחדרי מדרגות ובמבנים תעשייתיים.

מאת: איציק יוסףתעשייה06/02/152000 צפיות
מאמר המסביר מהם גששי קרבה, עיניים אלקטרוניות וסיבים ומספק דוגמאות מפרטים טכניים לחשמלאים, מהנדסים ויועצים.

מאת: איציק יוסףתעשייה06/02/151404 צפיות
מאמר הסבר על מנוף לנכים המשמש גם ככסא גלגלים. המכשיר מתאים גם כמכשיר כבא גלגלים לשירותים, ומכשיר ניוד לסובלים מבעיות ברכיים ואנשי גיל הזהב.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211204 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211143 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181812 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181310 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175172 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica