חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיניים אלקטרוניות, סיבים אלקטרוניים וגששי קרבה – כל היתרונות

מאת: איציק יוסףתעשייה06/02/20151997 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אתם עובדים עבור ארגון גדול ואתם אמונים על האפיון של מערכות החשמל שלו – רק עיניים אלקטרוניות, גששי קרבה חשמליים וסיבים יפעלו לייעל ולאבטח את העבודה באתר שלהם. גם בתחומי היומיום כמו כניסה לחדר מדרגות חשוך של בניין תהיו זקוקים לרכיבים אלה – למשל גששי קרבה שיזהו גוף בתנועה ויגרמו לסגירת מעגל שידליק תאורת חוץ. מה מומלץ לכם לקנות עבור הלקוחות שלכם?

מקרי מבחן

נציג סדרה של מקרי מבחן בהם יש צורך ממשי באמצעי חישה אשר יקלו הליכי עבודה והתנהלות, ייעלו תהליכים ויבצעו את הנדרש על מנת לספק את כל התנאים ליצירת יעילות ארגונית.

עיניים אלקטרוניות

אמצעי חישה אשר מתבססים על איתור ויזואלי של גוף בתנועה . כך, למשל – מקרה מבחן נפוץ יהיה בשער הברזל של מפעל או מושב עובדים. שער הברזל – על אף שיש עליו שמירה זקוק לעיניים אלקטרוניות שיבצעו בקרה של מכוניות, משאיות ואוטובוסים שנכנסים לתחומי המושב או המפעל. כך, אם צריך לקבל מידע מתועד על כניסת הרכבים אפשר להסתכל בתיעוד של העיניים האלקטרוניות.

התקנות מומלצות: בכל אחד מצדי השער ימים ושמאל, ובנוסף – לפחות באחד מהצדדים תהיה עין אלקטרונית נוספת גם בעבר השני של השער. במידה ועוברים הרבה רכבים כבדים מומלץ להתקין עיניים אלקטרוניות גם בעמוד או מקום גבוה מעל לשער למניעת פספוס בתיעוד ובדיווח הוויזואלי.

גששי קרבה

גששי הקרבה פועלים באופן שונה מעט מהעיניים האלקטרוניות. הם חייבים להימצא בכל מפעל, ובכל ארגון גדול לייעול תהליכי העבודה של הלקוח שלכם. נבחן את גשש הקרבה E2A של OMRON:

סוג גשש הקרבה: אינדוקטיבי.

טווחי חישה:

M8 משוריין 2 מ"מ, לא משוריין 4 מ"מ.

M12 משוריין 4 מ"מ, לא משוריין 8 מ"מ.

M18 משוריין 8 מ"מ, לא משוריין 16 מ"מ.

M30 משוריין 15 מ"מ, לא משוריין: 20-30 מ"מ: ניתן 20 מ"מ או 30 מ"מ.

סוגי חיבורים:

Pre Wired, מחבר M8, מחבר M12.

זרם LOAD: 3-12 mA, מתח 5VDC

גששי קרבה וחיישנים נוספים שמומלץ שיהיו אצל הלקוחות שלכם: EX 14, FX 301, CX 421 של SUNX.

מסקנות חשובות

עיניים אלקטרוניות הן אמצעי בקרה חשוב בכל מפעל. גששי קרבה אינדוקטיביים ודדוקטיביים הנם אמצעי הבקרה המובילים שתזדקקו להם בכל מפעל של לקוח.  ניתן לספק כל רכיב בבית פתרונות טכנולוגיים.

פתרונות טכנולוגיים לצריכה נבונה ואטרקטיבית של גששי קרבה, סיבים אלקטרוניים ועיניים אלקטרוניות!

כיצד ניתן להשיג סנסורים ורכיבים ממגוון החברות וכן בקרי הגנה תלת פאזי באיכות?

יש ליצור קשר עם יועץ פתרונות טכנולוגיים יבוא לתחום החשמל . הוא יוכל לספק עבורך, גששי קרבה, סנסורים, עיניים אלקטרוניות וציוד נוסף ממותגי PANASONIC,,SUNX ,OMRON ,Keyence ,SICK :Schneider בקר הגנה תלת פאזי  ומגוון רכיבים ביבוא לתחום החשמל של החברות.

ALLEN BRADLEY,OMRON ,Keyence ,Sunx ,panasonic,Schneider,

SIEMENS, Omron, Yaskawa, ,Weidmuller ,RikO,SICK,.ABB,Kone,Fanuc,IFM..

והכל בהתאמה אישית ללקוח שלך וזמני אספקה מהירים. שליחת האפיון שבנית לו תספיק על מנת ליצר עבורו את פתרון החשמלי המושלם ושביעות רצון של הלקוח אנחנו כאן בשבילכם.

פתרונות טכנולוגיים,

צרו עמנו קשר!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פתרונות טכנולוגיים,

צרו עמנו קשר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק יוסף

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/151503 צפיות
כרטיסי מערכות גילוי עשן, כרטיסים חצי אוטומטיים ומפסקים מומלצים בתחום החשמל.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510446 צפיות
כל המידע על פתרונות שיחסכו בחשמל וכן ישמרו על אריכות ימיהם של מכשירים חשמליים: ימנעו עומסי חום על ידי כיבויים בזמן מתווה מראש. הפתרונות מתאימים למפעלים ולבתים כאחד, לרבות חדרי מדרגות וחדרי משאבות בבניינים קטנים בהם הושגה הסכמה על כיבויין בלילות.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/151559 צפיות
גששי קרבה ועיניים אלקטרוניות נדרשים לבקרת מבני תעשייה ושמירה על רכיבי החשמל תקינים ובטוחים לשימוש. כאן לומדים כיצד לאפיין מפעל או מבנה תעשייתי ברכיבים מעין אלה: המאמר מיועד לחשמלאים מוסמכים, מהנדסים וקניינים המחפשים פתרונות אלה ללקוחותיהם.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510096 צפיות
במאמר זה יסוקרו 2 סוגים של בקרים: 1. בקרי הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ותעשייתיים. 2. לוכדי ברקים, ובקרי זיהוי חוסר פאזה וחוסר אפס.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/159481 צפיות
Sunx היא מותג בינלאומי המתמחה בפתרונות גילוי בעיות חשמל - החל מגששים אינדוקטיביים וקיבוליים ועד עיניים אלקטרוניות מכל הסוגים: עין מול רפלקטור, עין משדר-מקלט, וכד'. המכשירים משמשים בחדרי מדרגות ובמבנים תעשייתיים.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/154037 צפיות
מכשירי חסכון בחשמל ומכשירי גילוי נזק חשמלי ומניעתו חשובים למפעל, לחדר המדרגות הדירתי ואפילו לדירה עצמה. כאן תוכלו להתעדכן במידע החם ביותר על מכשירים אלה ולבדוק האם הנכס שלכם מעודכן בעזרים החדישים בתחום.

מאת: איציק יוסףתעשייה06/02/151404 צפיות
מאמר הסבר על מנוף לנכים המשמש גם ככסא גלגלים. המכשיר מתאים גם כמכשיר כבא גלגלים לשירותים, ומכשיר ניוד לסובלים מבעיות ברכיים ואנשי גיל הזהב.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211204 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211143 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181811 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181310 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175168 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica