חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צבי ויליגר (צביקה ויליגר) - הבנה מעמיקה בתחום המזון ומהלכים פיננסיים מורכבים

מאת: לירןעבודה וקריירה - כללי07/01/20151110 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צבי ויליגר (צביקה ויליגר) הוא אחד מאנשי העסקים האמידים בארץ (אם כי ברוב הפגישות העסקיות תוכלו לראות אותו יושב עם ג'ינס וחולצה פשוטה, חף מכל גינונים שהם). ביחד עם אחיו הצעיר יוסי מחזיקים השניים בהון אישי של כ- 450 מיליון שקל, ולזכות השניים נזקף לא רק ניסיון רב שנים בתחום המזון אלא גם יכולת נדירה לקדם מהלכים פיננסיים מורכבים המאפשרים להם לרקום עסקאות משתלמות במיוחד מבחינתם.

צבי ויליגר (צביקה ויליגר) - מהישיבה דרך UCLA ועד ל"וילי פוד"

עד גיל 20 למד צבי ויליגר (צביקה ויליגר) בישיבה - תקופה אליה הוא לא רק מתגעגע אלא גם מייחס לה חלק בלתי מבוטל מהצלחתו העסקית. לאחר הצבא הוא המשיך ללמוד והפעם העמיק את השכלתו בתחום הניהול וזאת באוניברסיטת UCLA בעלת השם.

כששב לארץ, הפכו צביקה ואחיו יוסי למנכ"לים משותפים של החברה שהקים אביהם, אלכסנדר - חברה שכבר בשנות ה- 50 ייבאה לישראל שימורים שונים.

עם הפיכתו למנכ"ל החברה התבלט צבי ויליגר (צביקה ויליגר) כאיש עסקים חד אבחנה וחדור מטרה. לצד הידע התיאורטי באו לידי ביטוי גם החושים העסקיים החדים שלו, ובפרט היכולת לזהות כל הזדמנות הנקרית על דרכו.

בנוסף ליכולת זיהוי ההזדמנויות, מסכימים כמעט כל אלה שבאו איתו במגע כי צבי ויליגר (צביקה ויליגר) מצויד גם ביכולת לממש כל הזדמנות אשר נקרית על דרכו, ושלמעשה מבחינתו "לא" הוא בעצם "כן" ובהתאם הוא פועל בנחישות ובנחרצות לממש כל עסקה בה הוא חפץ.

העסקאות עם ארקדי גאידמק ו- ולדימיר גרנובסקי

דוגמה אחת לעסקה מוצלחת במיוחד מבחינתם של יוסי וצבי ויליגר (צביקה ויליגר) היא מכירת מחצית ממניות וילי פוד, החברה שהקימו ב- 1994 ושעד מהרה הפכה לאחת מיבואניות המזון המובילות בישראל, לאיש העסקים המפורסם ארקדי גאידמק.

מאחר שלגאידמק לא היה סכום הכסף הנדרש כדי להפוך לשותף של הוויליגרים הם עצמם היו אלה שמימנו את העסקה באמצעות מתן הלוואה לאוליגרך שזכור בעיקר כבעלים של בית"ר י-ם. כשלאחר שנה לא הצליח גאידמק לעמוד בתנאי ההלוואה, הוחזרו מניות וילי פוד לידיהם של האחים ויליגר - ומבחינתם הסתיימה העסקה ברווח של כ- 100 מיליון ש"ח.

גם מכירת 58% מהמניות של וילי פוד לאיש עסקים מוכר אחר, ולדימיר גרנובסקי, היא דוגמה ליכולות הפיננסיות המרשימות של האחים ויליגר ובפרט של צביקה. ההיכרות עם גרנובסקי החלה כשהוויליגרים חברו אליו בניסיון לרכוש את השליטה ב- IDB לאחר שנוחי דנקנר חיפש אנשי עסקים שיסייעו לו להציל את התאגיד מקריסה מוחלטת. המהלך אמנם לא צלח, אולם גרנובסקי התלהב מהאחים ויליגר ובסופו של דבר רכש מהם את השליטה בוילי פוד בסכום עתק של קרוב ל- 270 מיליון ש"ח - והפך את צביקה ויוסי לעוד יותר אמידים ומוערכים מכפי שהם היו.

 



תגיות המאמר: צבי ויליגר, צבי ויליגר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן

מאת: לירןייעוץ עסקי03/02/15975 צפיות
איך הצליח סובחי טנוס לשלב את שני בניו בחברה שהקים? מדוע החליט להיכנס גם לתחום יזמות הנדל"ן? ומהו הערך החשוב ביותר בעיניו?

מאת: לירןנדל"ן20/01/151152 צפיות
שוק השקעות נדל"ן בארה"ב מספק הזדמנות להשקעה המניבה תשואה גבוהה לאורך זמן. במאמר זה נסקור מספר היבטים מרכזיים בנושא השקעות נדלן בארהב.

מאת: לירןמסחר אלקטרוני19/01/152837 צפיות
מקימים אתר אינטרנט או משדרגים אתר אינטרנט ישן? אל תשכחו להכניס לתוכו חנות וירטואלית, כך תוכלו לעלות את סך המכירות שלכם. בשביל זה אתם צריכים הכנו עבורכם מדריך קצר על עיצוב חנות וירטואלית ברשת.

מאת: לירןעבודה וקריירה - כללי18/01/152743 צפיות
על פי הערכות שונות , 50 אחוז מהעסקים בישראל הם עסקים משפחתיים, עסקים בהם עובדים בני זוג במשותף, הורים לצד ילדים ולעיתים אף הנכדים מאותה משפחה. ניהול עסק משפחתי דורש לא מעט התאמות , במאמר זה נסביר לכם את ההבדל בין ניהול עסק רגיל לניהול עסק משפחתי ומדוע חשוב להעסיק יועץ לעסק משפחתי.

מאת: לירןעבודה וקריירה - כללי13/01/152706 צפיות
אחד השלבים החשובים בהקמת עסק או בהעמדתו על שתי רגליים יציבות הוא השלב בו אתם מחפשים משקיע נוסף שייכנס אליו ויתן מהונו. זה שלב מאתגר, לא וודאי ומסוכן. אם נוקטים משנה זהירות ועושים אותו בסבלנות, אתם יכולים ליהנות מהשקעה ארוכת טווח שתוביל את העסק שלכם למקומות רחוקים ויביא אותו אל תוצאות נאות

מאת: לירןסטיילינג31/12/141746 צפיות
מחפשים אחר מוצרי זכוכית מרשימים לבית? מוצרי הזכוכית המרשימים בעיצובו של עופר שבירו ישדרגו את הבית- על כך במאמר הבא.

מאת: לירןאינטרנט - כללי22/12/142618 צפיות
מיתוג חברה על ידי משרד פרסום משתלם מאוד לתווך הארוך, ישנו יתרון גדול בין חברות הממתגות עצמן לבין חברות מתחרות שלא משתמשות בשירותי מיתוג.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222911 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222782 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187359 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187516 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187463 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188006 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179598 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica