חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיפוש משקיעים לסטארט אפ

מאת: לירןעבודה וקריירה - כללי13/01/20152709 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

לא פעם אנחנו רואים בתקשורת, מסיבות עיתונאים בהם מודיעה חברה על כניסת משקיע חדש שייתן מהונו וניסיונו, וכעבור זמן קצר אנחנו מגלים שכניסתו של המשקיע במקום לתרום לחברה פשוט הרסה אותה. יכול להיות שבעלי החברה אכן עשו מחקר חכם ומושקע לפני ופשוט נפלו בגלל חוסר מזל, סביר מאוד ששלב חיפוש משקיעים אצלם לקה בטעויות ולכן הם בחרו במשקיע לא מתאים.

מה זה אומר חיפוש משקיעים? ובכן, כאשר אתם מקימים סטארטאפ או חברות מסוגים אחרים, יכול להיות שתגיעו לרגע בו תבינו שאתם לא יכולים להחזיק את העסק לבדכם. אז עומדות בפניכם כמה אפשרויות, אפשרות הראשונה היא להכניס שותף, דבר שדורש מכם לוותר על אחוז מסוים מהחברה, לקבל רעיונות ועמדות שלא בהכרח מתאימים לכם, להכניס לחברה אנשים "לא משלכם" ועוד.

אופציה נוספת היא לחפש משקיע חיצוני שיסכים להזרים כסף לחברה תמורת אחוזים ממנה (ללא סמכויות ניהוליות) או תמורת אחוז מהרווחים. ההחלטה תלויה באופן בו מתנהלת החברה, בדרישות המשקיע וברצונות שלכם.

כיצד מתבצע חיפוש משקיעים?

משקיעים בפי כל חברת סטארטאפ נקראים אנג'לים, בישראל פועלים עשרות אנג'לים, אנשי עסקים וסטארטפיסטים לשעבר ש"עשו" את זה וכעת רוצים להשקיע בחברות חדשות. הדרך הקלה להגיע אליה היא באמצעות חוצפה חיובית, כלומר פנייה ישירה, תוך הצגת הרעיון ותוכנית עסקית אך זה בהנחה ויש לכם אפשרות גישה אליהם (והרבה סבלנות וחוצפה) דרך אחרת היא באמצעות חברות ייעוץ עסקי שעושים את העבודה עבורכם. כמובן שאם יש לכם נטוורקינג עסקי רחב זה יכול לשרת אתכם.

על מנת להגיע אל המשקיעים מוכנים, אל תסתפקו רק במחשבה שיש לכם את הרעיון המבריק ביותר אלא תכינו תוכנית עסקית ברורה עם מצגת שתסביר בדיוק מה אתם מייצרים, על מי ועל מה זה יכול להשפיע, למה המוצר שלכם הוא הדבר הבא וכיצד המשקיעים יכולים להרוויח מזה.

חשוב לזכור שני דברים בהקשר של חיפוש משקיעים, הראשון הוא שמדובר במשקיעים בעלי ניסיון, מה שאומר שהם לא יסכימו להשקיע בכל חברה שמוצעת להם, בטח שהם לא יסכימו להשקיע בחברה "חצי אפויה" או במוצר שאין לו קהל או כזה שלא מקדם את השוק אליו הוא מכוון.

הדבר השני שיש לזכור הוא שעם הרצון הטוב של המשקיעים במיוחד אלה שכבר היה להם סטארטאפ משלהם וכעת רוצים לתרום מכספם וניסיונם לחברות צעירות, בסופו של דבר הם רוצים להרוויח, זו השורה התחתונה. חלקם יסכימו לקחת סיכונים אבל רק אם יראו רווח בהשקעתם.

חיפוש משקיעים הוא תהליך ארוך, יהיו משקיעים שיתייחסו אליכם בנדיבות ובסבלנות וגם אם לא יסכימו להשקיע בחברה שלכם הם יתנו לכם מספיק עצות שיכולות לעזור לכם, אחרים יבטלו אתכם ואתם תרגישו מיד שאתם לא מעניינים אותם. קחו את זה בחשבון. מומלץ להגיע מוכנים לפגישות איתם, עם הרבה סבלנות, להתמקד בעיקר ולדעת בדיוק מה אתם רוצים להשיג ואיך. אחרי שתשיגו את ההשקעה תוכלו לקחת את הפעילות שלכם צעד קדימה, ולהגשים את החלום שלכם.

למידע נוסף על דרכים להצלחת סטארט אפ http://www.leumitech.com/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן

מאת: לירןייעוץ עסקי03/02/15977 צפיות
איך הצליח סובחי טנוס לשלב את שני בניו בחברה שהקים? מדוע החליט להיכנס גם לתחום יזמות הנדל"ן? ומהו הערך החשוב ביותר בעיניו?

מאת: לירןנדל"ן20/01/151156 צפיות
שוק השקעות נדל"ן בארה"ב מספק הזדמנות להשקעה המניבה תשואה גבוהה לאורך זמן. במאמר זה נסקור מספר היבטים מרכזיים בנושא השקעות נדלן בארהב.

מאת: לירןמסחר אלקטרוני19/01/152840 צפיות
מקימים אתר אינטרנט או משדרגים אתר אינטרנט ישן? אל תשכחו להכניס לתוכו חנות וירטואלית, כך תוכלו לעלות את סך המכירות שלכם. בשביל זה אתם צריכים הכנו עבורכם מדריך קצר על עיצוב חנות וירטואלית ברשת.

מאת: לירןעבודה וקריירה - כללי18/01/152744 צפיות
על פי הערכות שונות , 50 אחוז מהעסקים בישראל הם עסקים משפחתיים, עסקים בהם עובדים בני זוג במשותף, הורים לצד ילדים ולעיתים אף הנכדים מאותה משפחה. ניהול עסק משפחתי דורש לא מעט התאמות , במאמר זה נסביר לכם את ההבדל בין ניהול עסק רגיל לניהול עסק משפחתי ומדוע חשוב להעסיק יועץ לעסק משפחתי.

מאת: לירןעבודה וקריירה - כללי07/01/151114 צפיות
מה סוד ההצלחה של האחים צביקה ויוסי ויליגר? איך הם הרוויחו 100 מיליון ש"ח מארקדי גאידמק ומה עומד מאחורי עסקת ה- 270 מיליון ש"ח עם גרנובסקי?

מאת: לירןסטיילינג31/12/141748 צפיות
מחפשים אחר מוצרי זכוכית מרשימים לבית? מוצרי הזכוכית המרשימים בעיצובו של עופר שבירו ישדרגו את הבית- על כך במאמר הבא.

מאת: לירןאינטרנט - כללי22/12/142620 צפיות
מיתוג חברה על ידי משרד פרסום משתלם מאוד לתווך הארוך, ישנו יתרון גדול בין חברות הממתגות עצמן לבין חברות מתחרות שלא משתמשות בשירותי מיתוג.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222937 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222810 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187384 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187543 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187494 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188029 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179623 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica