חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעות נדל"ן בארה"ב

מאת: לירןנדל"ן20/01/20151153 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפי דיווחי בנק ההשקעות האמריקאי ג'י.פי.מורגן, כיום בארה"ב יש כ 132 מליון יחידות דיור, מתוכן 80 מליון יחידות דיור בבעלות פרטית, 12 מליון יחידות דיור המיועדות להשכרה. מתוך 12 מליון יחידות הדיוק המיועדות להשכרה, 11 מליון מושכרות. לאחר משבר האשראי העמוק בארה"ב, אשר נמשך מספר שנים, כיום ניתן לראות שוב עליה במחירי הבתים בערים המרכזיות בארה"ב. עליית המחירים אינה אחידה בכל ארה"ב והיא משתנה בין אזורים בעלי יציבות, אשר בהם ערך הנדל"ן נשאר יחסית יציב גם במהלך המשבר, ובו עליות המחירים כיום עדיין מתונות, ובין אזורים יציבים פחות אשר נפגעו קשות במהלך המשבר וערך הבתים בהם ירד באופן דרסטי, ובהתאמה - עליות המחירים בהם תלולות יותר היום.

שוק של שוכרים

בניגוד לישראל, בה השאיפה למגורים בדירה בבעלותנו היא מרכזית ביותר בתרבותנו,ובה רוב משקי הבית גרים בדירה בבעלותם (וליתר דיוק בבעלות הבנקים למשכנתאות), ארה"ב היא שוק של שוכרים. האמריקאי הממוצע איננו כה נלהב לרכוש בית, על אף שרכישת בית באמצעות משכנתא בארה"ב היא אפשרית ואף קלה יותר מאשר בישראל מבחינת החזרי המשכנתא - גובהם ומשכם. גודלה העצום של ארה"ב ואופי שוק העבודה האמריקאי, מייצרים מצב בו בשל דרישות שוק העבודה, אנשים עוקרים מבתיהם ועוברים למקומות מגורים המרוחקים אלפי קילומטרים מביתם, לצורך מציאת עבודה. לכן, הגמישות אשר מאפשר שוק הנדלן בשכירות בארה"ב הופכת את השוק לשוק של שוכרים ואת תחום השקעות נדלן בארהב לצורך שכירות, לתחום שוקק ומתפתח.

תשואה גבוהה

משקיעים סולידיים אשר מחפשים אפיקי השקעה משתלמת לטווח ארוך ובסיכון נמוך, מגלים במהרה שהתשואה על אפיקי השקעה מסוג זה היא נמוכה עד אפסית בשל רמות הריבית הנמוכות. בדיוק מסיבה זאת, השקעות נדלן בארהב הן אטרקטיביות במיוחד, מכיוון שהן מציעות תשואה גבוהה לטווח ארוך ובסיכון קטן יחסית לאפיקי השקעה אחרים בעלי רמות תשואה דומות. דמי השכירות המתקבלים מהשכרת הנכס מעניקים תשואה גבוהה על השקעה, ובנוסף, לאורך השנים צפויה עליה בערך הנכס.  עם זאת, יש להביא בחשבון את ההוצאות הנלוות לרכישה וכן את ההוצאות השוטפות אשר נוגסות בתשואה.

אפיקים מרכזיים  להשקעות נדלן בארהב

כיום ישנם שלושה אפיקים מרכזיים לרכישת בתים להשקעה בארהב. הראשון הוא קניה במזומן וללא משכנתא, השני הוא קניה באמצעות משכנתא בארה"ב, והשלישית היא השקעה דרך קרנות המתמחות בהשקעה בבתים פרטיים.  בכל מקרה, אלו עסקאות מורכבות והדרך הבטוחה לבצען היא על ידי שימוש בשירותי חברות ייעוץ ושיווק השקעות נדלן בארה"ב. בחברות אלו נמצא גוף הידע הרלבנטי ואנשי המקצוע המתאימים להתייעץ עמם בבואנו להכנס לעולם המורכב והמאתגר של השקעות נדלן בארהב.

 

 



תגיות המאמר: השקעות נדלן בארהב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן

מאת: לירןייעוץ עסקי03/02/15975 צפיות
איך הצליח סובחי טנוס לשלב את שני בניו בחברה שהקים? מדוע החליט להיכנס גם לתחום יזמות הנדל"ן? ומהו הערך החשוב ביותר בעיניו?

מאת: לירןמסחר אלקטרוני19/01/152837 צפיות
מקימים אתר אינטרנט או משדרגים אתר אינטרנט ישן? אל תשכחו להכניס לתוכו חנות וירטואלית, כך תוכלו לעלות את סך המכירות שלכם. בשביל זה אתם צריכים הכנו עבורכם מדריך קצר על עיצוב חנות וירטואלית ברשת.

מאת: לירןעבודה וקריירה - כללי18/01/152743 צפיות
על פי הערכות שונות , 50 אחוז מהעסקים בישראל הם עסקים משפחתיים, עסקים בהם עובדים בני זוג במשותף, הורים לצד ילדים ולעיתים אף הנכדים מאותה משפחה. ניהול עסק משפחתי דורש לא מעט התאמות , במאמר זה נסביר לכם את ההבדל בין ניהול עסק רגיל לניהול עסק משפחתי ומדוע חשוב להעסיק יועץ לעסק משפחתי.

מאת: לירןעבודה וקריירה - כללי13/01/152706 צפיות
אחד השלבים החשובים בהקמת עסק או בהעמדתו על שתי רגליים יציבות הוא השלב בו אתם מחפשים משקיע נוסף שייכנס אליו ויתן מהונו. זה שלב מאתגר, לא וודאי ומסוכן. אם נוקטים משנה זהירות ועושים אותו בסבלנות, אתם יכולים ליהנות מהשקעה ארוכת טווח שתוביל את העסק שלכם למקומות רחוקים ויביא אותו אל תוצאות נאות

מאת: לירןעבודה וקריירה - כללי07/01/151111 צפיות
מה סוד ההצלחה של האחים צביקה ויוסי ויליגר? איך הם הרוויחו 100 מיליון ש"ח מארקדי גאידמק ומה עומד מאחורי עסקת ה- 270 מיליון ש"ח עם גרנובסקי?

מאת: לירןסטיילינג31/12/141746 צפיות
מחפשים אחר מוצרי זכוכית מרשימים לבית? מוצרי הזכוכית המרשימים בעיצובו של עופר שבירו ישדרגו את הבית- על כך במאמר הבא.

מאת: לירןאינטרנט - כללי22/12/142618 צפיות
מיתוג חברה על ידי משרד פרסום משתלם מאוד לתווך הארוך, ישנו יתרון גדול בין חברות הממתגות עצמן לבין חברות מתחרות שלא משתמשות בשירותי מיתוג.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222673 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica