חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב חנות וירטואלית

מאת: לירןמסחר אלקטרוני19/01/20152839 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד לפני מספר שנים, אתרים של רשתות, עסקים ובעלי מקצוע שונים שימשו בעיקר כמאגר מידע ללקוח ובמקרה הטוב למקור עבור קבלת שירות דרך האינטרנט. אך כאשר הרשת קפצה כיתה והפכה דינמית יותר, החלו עסקים בסדרי גודל שונים לפתוח חנויות באתרים שלהם וכך נוצר תת ז'אנר בתחום עיצוב אתרי אינטרנט, עיצוב חנות וירטואלית.

בשביל מי שלא מתמחה ברשת ולא מכיר בחשיבותה מעבר לאספקת מידע לגולש, סביר להניח שכל עניין העיצוב ישמע זר ומוזר, אך מי שמכיר את הלכי הרוח ברשת וחי אותה יודע שעיצוב חנות וירטואלית, בדומה לעיצוב אתרים בכלל, הוא תחום שיכול להשפיע רבות על כניסת גולשים לחנות, רכישת מוצרים וחזרתם פעם נוספת. ברגע שהעיצוב מתאים לחוויית המשתמש של הגולש, אז כמו שהוא חוזר אל חנות פיזית בה הוא נהנה לבצע קניות, כך הוא יחזור גם אל החנות הוירטואלית שלנו.

כללים לעיצוב חנות וירטואלית

במקרה של עיצוב בחנויות, פיזיות או וירטואליות, יש לעיצוב שני תפקידים, ראשית להיראות יפה מבחינה ויזואלית, שנית, להיות נגיש, זמין, לקרוא לפעולה. לשם כך העבודה עם מומחה בעיצוב חנות וירטואלית תהיה ביחד עם מומחה בתחום השיווק באינטרנט. אחרת החנות תהיה מעוצבת מספיק יפה אך מי שיכנס אליה לא ידע שהוא יכול או צריך לקנות בה.

כלל ראשון, לא להעמיס יותר מדי על הגולש -  אין משפט יותר נכון במקרה של עיצוב חנות וירטואלית מהמשפט "תפסת מרובה לא תפסת", ברגע שנותנים יותר מדי מידע, יותר מדי צבעים, יותר מדי תמונות, גורמים לגולש קצר הסבלנות לעזוב את האתר. לכן רצוי להשתמש בצבעים נקיים, נוחים לעין, לבן, אפור, קרם, לא להעמיס עליו מידע אודות המוצר או השירות אלא רק דברים הכרחיים, תמונות ברורות ומעוצבות יפה וכפתור לרכישה.

כלל שני, ניווט פשוט וקל - מבחינת הגולש שוטטות בחנות וירטואלית היא בדיוק כמו שוטטות בחנות פיזית. במקום רגליים היד שלו הולכת בעזרת העכבר. לכן הניווט בחנות צריך להיות קל ופשוט, לא להעמיס עליו בעמודים רבים. עמוד מוצר, עמוד רכישה ותנאים, קטגוריות ברורות בדיוק כמו מחלקות בחנות פיזית. אל תנסו להתחכם , גולשים לא אוהבים את זה.

כלל שלישי , קריאה לפעולה - גולש שנכנס לאתר שלכם צריך לדעת שיש חנות והוא יכול לקנות בה. בעמוד הבית ובכל עמוד צריך שיהיה כפתור שיזמין אותו להיכנס לחנות. בחנות עצמה הוא צריך שיהיו כפתורים נוחים ונגישים לפעולה.

כלל רביעי, עיצוב חנות וירטואלית היום כולל גם עיצוב מותאם לסלולר. עיצוב רספונסיבי כלומר שהאתר יהיה מותאם לגודל המסך הסלולרי. אל תוותרו על זה, נתונים מראים שכמות הגולשים שנכנסים לאתרי אינטר ובפרט חנויות וירטואליות דרך הסלולר נמצא כל הזמן בעלייה.

כעת שיש בידכם את הכללים לעיצוב חנות וירטואלית, אין שום סיבה שלא תתחילו למכור

 

 



תגיות המאמר: חנות וירטואלית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן

מאת: לירןייעוץ עסקי03/02/15976 צפיות
איך הצליח סובחי טנוס לשלב את שני בניו בחברה שהקים? מדוע החליט להיכנס גם לתחום יזמות הנדל"ן? ומהו הערך החשוב ביותר בעיניו?

מאת: לירןנדל"ן20/01/151156 צפיות
שוק השקעות נדל"ן בארה"ב מספק הזדמנות להשקעה המניבה תשואה גבוהה לאורך זמן. במאמר זה נסקור מספר היבטים מרכזיים בנושא השקעות נדלן בארהב.

מאת: לירןעבודה וקריירה - כללי18/01/152744 צפיות
על פי הערכות שונות , 50 אחוז מהעסקים בישראל הם עסקים משפחתיים, עסקים בהם עובדים בני זוג במשותף, הורים לצד ילדים ולעיתים אף הנכדים מאותה משפחה. ניהול עסק משפחתי דורש לא מעט התאמות , במאמר זה נסביר לכם את ההבדל בין ניהול עסק רגיל לניהול עסק משפחתי ומדוע חשוב להעסיק יועץ לעסק משפחתי.

מאת: לירןעבודה וקריירה - כללי13/01/152707 צפיות
אחד השלבים החשובים בהקמת עסק או בהעמדתו על שתי רגליים יציבות הוא השלב בו אתם מחפשים משקיע נוסף שייכנס אליו ויתן מהונו. זה שלב מאתגר, לא וודאי ומסוכן. אם נוקטים משנה זהירות ועושים אותו בסבלנות, אתם יכולים ליהנות מהשקעה ארוכת טווח שתוביל את העסק שלכם למקומות רחוקים ויביא אותו אל תוצאות נאות

מאת: לירןעבודה וקריירה - כללי07/01/151114 צפיות
מה סוד ההצלחה של האחים צביקה ויוסי ויליגר? איך הם הרוויחו 100 מיליון ש"ח מארקדי גאידמק ומה עומד מאחורי עסקת ה- 270 מיליון ש"ח עם גרנובסקי?

מאת: לירןסטיילינג31/12/141748 צפיות
מחפשים אחר מוצרי זכוכית מרשימים לבית? מוצרי הזכוכית המרשימים בעיצובו של עופר שבירו ישדרגו את הבית- על כך במאמר הבא.

מאת: לירןאינטרנט - כללי22/12/142620 צפיות
מיתוג חברה על ידי משרד פרסום משתלם מאוד לתווך הארוך, ישנו יתרון גדול בין חברות הממתגות עצמן לבין חברות מתחרות שלא משתמשות בשירותי מיתוג.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183258 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172821 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172706 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172125 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162426 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153707 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152733 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica