חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג חברה על ידי משרד פרסום

מאת: לירןאינטרנט - כללי22/12/20142619 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הליך המיתוג נחשב להליך עיקרי בעת שיווק מוצר  של חברה. כאשר התחרות בין החברות גדולה והצרכנים מתלבטים באיזה חברה לבחור, יש חשיבות רבה להקדיש את תשומת הלב לפעילות המיתוג באמצעות משרד פרסום אשר יש ביכולתו להצעיד את החברה קדימה לעבר ההכרה. למעשה, פעולת המיתוג נועדה כדי לבדל את החברה מהחברות האחרות ולהפוך אותה למובילה. אפשר לומר כי פעולת המיתוג היא פעולה אשר באמצעותה מוכרים מוצר מסוים ללקוח ומבטיחים לו כי המוצר יענה על הצרכים שלו.

אם ניקח למשל חברת קפה מסוימת הרי חברת הקפה ממתגת את עצמה כמי שמבטיחה ללקוחותיה קפה ביתי במקום קפה בבית קפה- כך היא יוצרת תחושת ביתיות והזדהות וגורמת ללקוחותיה להזדהות עם המוצר. עצם השימוש במונח ביתיות מקנה  ללקוחות בטחון ומאפשר להם להזדהות עם המוצר.

מהם שלבי המיתוג

כאשר חברת פרסום נערכת להליך מיתוג זה כולל מספר שלבים:

  • בניית אסטרטגיה : השלב הראשון הינו שלבבחירת האסטרטגיה. מה הכוונה? כאשר משרד פרסום בונה מיתוג הוא צריךלהיות עם היד על הדופק ולדעת בדיוק מהם היתרונות והחסרונות של המוצר על מנתלגרום להבלטה שלו בשוק. באמצעות מציאת היתרונות ניתן לבנות תוכנית מיתוג אשרשמה את החברה בכמה רמות מעל חברות אחרות. דבר נוסף שיש להביא בחשבון בעתבחינת אסטרטגיה הוא בחינת קהל היעד. יש לאתר את קהל היעד על מנת שיהיה ניתןלבנות עבורם תוכנית מדויקת וכך למכור להם את המוצר.

 

  • שימושבכלים לקידום המוצר: בשלב הבא יש לעשות שימוש בכלים שונים על מנת להביאלתודעה של הציבור את המוצר. מה למשל: משרד פרסום אשר יהיה עם היד עלהדופק, יעשה שימוש באמצעים שונים כגון מדיה חברתית. כיום נהוג לומר כי אם אתהלא  שם אתה לא קיים. און יבין מסביר כי חברות ממותגות בעלות יתרונות על פני חברותאחרות לא ממותגות. כיצד המיתוג נעשה בפועל? צוות המשרד מתמחה בבנייתתוכנית עבודה בהתאם לצרכים של החברות.
  • הכוונה היא שרבים עושים שימוש כיום במדיההחברתית והם נחשפים למוצרים שונים. מכאן חברת פרסום  המספקת שירותים לחברה המעוניינת למכורללקוחות מוצר- תעשה שימוש במדיה החברתית על מנת להגיע לקהל הלקוחות. בין אםמדובר בפייסבוק או בין אם מדובר בטוויטר- יש לבחון את העדפה של הלקוחותולעשות שימוש במדיה המתאימה ביותר.

כיצד און יבין מנכל משרד פרסום יסייע לחברה שלך?

המומחיות של מנכ"ל המשרד און יבין בכל הקשור לפתרונות פרסום מאפשרת להתאים לחברות שונות את הנוסחה המתאימה. כיצד זה מתרחש? הליך המיתוג מתרחש על ידי  הכרת החברה, איפיון קהל היעד של החברה ואיתור המקום המתאים ביותר שיתרום לחשיפת החברה בצורה הטובה ביותר- טוויטר או פייסבוק.

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעבודת המיתוג הוא זמן. העבודה המתבצעת במשרד הפרסום הינה עבודה הנעשית תוך הגדרה של לוחות זמנים וגיוס האנשים המובילים ביותר, כאלה שניתן לנצל את כישוריהם הרבים על מנת לתרום להליך מיתוג אפקטיבי.

 

 



תגיות המאמר: מיתוג, משרד פרסום


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן

מאת: לירןייעוץ עסקי03/02/15975 צפיות
איך הצליח סובחי טנוס לשלב את שני בניו בחברה שהקים? מדוע החליט להיכנס גם לתחום יזמות הנדל"ן? ומהו הערך החשוב ביותר בעיניו?

מאת: לירןנדל"ן20/01/151155 צפיות
שוק השקעות נדל"ן בארה"ב מספק הזדמנות להשקעה המניבה תשואה גבוהה לאורך זמן. במאמר זה נסקור מספר היבטים מרכזיים בנושא השקעות נדלן בארהב.

מאת: לירןמסחר אלקטרוני19/01/152838 צפיות
מקימים אתר אינטרנט או משדרגים אתר אינטרנט ישן? אל תשכחו להכניס לתוכו חנות וירטואלית, כך תוכלו לעלות את סך המכירות שלכם. בשביל זה אתם צריכים הכנו עבורכם מדריך קצר על עיצוב חנות וירטואלית ברשת.

מאת: לירןעבודה וקריירה - כללי18/01/152744 צפיות
על פי הערכות שונות , 50 אחוז מהעסקים בישראל הם עסקים משפחתיים, עסקים בהם עובדים בני זוג במשותף, הורים לצד ילדים ולעיתים אף הנכדים מאותה משפחה. ניהול עסק משפחתי דורש לא מעט התאמות , במאמר זה נסביר לכם את ההבדל בין ניהול עסק רגיל לניהול עסק משפחתי ומדוע חשוב להעסיק יועץ לעסק משפחתי.

מאת: לירןעבודה וקריירה - כללי13/01/152706 צפיות
אחד השלבים החשובים בהקמת עסק או בהעמדתו על שתי רגליים יציבות הוא השלב בו אתם מחפשים משקיע נוסף שייכנס אליו ויתן מהונו. זה שלב מאתגר, לא וודאי ומסוכן. אם נוקטים משנה זהירות ועושים אותו בסבלנות, אתם יכולים ליהנות מהשקעה ארוכת טווח שתוביל את העסק שלכם למקומות רחוקים ויביא אותו אל תוצאות נאות

מאת: לירןעבודה וקריירה - כללי07/01/151114 צפיות
מה סוד ההצלחה של האחים צביקה ויוסי ויליגר? איך הם הרוויחו 100 מיליון ש"ח מארקדי גאידמק ומה עומד מאחורי עסקת ה- 270 מיליון ש"ח עם גרנובסקי?

מאת: לירןסטיילינג31/12/141747 צפיות
מחפשים אחר מוצרי זכוכית מרשימים לבית? מוצרי הזכוכית המרשימים בעיצובו של עופר שבירו ישדרגו את הבית- על כך במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223005 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213485 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193846 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163157 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163255 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163190 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163305 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica