חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הליכון חשמלי או הליכון מכני: מה עדיף ומה מתאים לכם

הליכון הוא אחד ממכשירי הכושר הנפוצים ביותר, הן במכוני כושר והן בבתים. רוב האנשים מעדיפים את ההליכון על רוב מכשירי הכושר וזאת בשל קלות התפעול, ההבנה של הפעולה וגם כיוון שהוא מדמה עבורם את הפעילות הבסיסית ביותר אותה הם אמורים לעשות, ללכת. כמובן, ההליכון משמש רבים לצרכי ריצה והוא מאפשר פעמים רבות לשלוט לא רק על המהירות שהוא מציע אלא גם על השיפוע בו נרוץ. ישנם סוגים שונים של הליכונים כאשר רבים תוהים על ההבדל בין הליכון חשמלי לבין הליכון מכני.

הליכון חשמלי הוא הליכון אשר מתחבר לחשמל ויכול להניע אותנו קדימה. אנחנו יכולים לקבוע את קצב הריצה, את השיפוע ואת המטרות שלנו ובהתאם ההליכון ידרבן אותנו. החיסרון היחיד של ההליכון הוא הגודל שלו אשר יכול לאתגר בתים קטנים, אך היתרונות שלו רבים:

  • קל לתפעל את ההליכון וקל להיכנס באמצעותו לכושר

  • ניתן לתכנן בו תכניות שונות - הריצה או ההליכה יכולים להפוך לפעילות מעניינת עם ההליכון וזאת באמצעות כביעת תוכניות כמו למשל שינויי המהירות והשיפוע

  • מעבר לכך, הליכונים רבים יאפשרו לנו לבצע תכניות ומעקב בקלות

אם ברצונכם להיכנס לכושר, להוריד במסת השומנים ולחזק סיבולת לב ריאה זהו ההליכון המומלץ ביותר וניתן גם לומר כי זהו מכשיר הכושר ממנו ניתן לשער שתיהנו יותר מכל.

הליכון מכני

שלא כמו הליכון חשמלי, הליכון מכני אינו דורש חיבור לחשמל. ההליכון נע בקצב שהגוף נע ואינו מדרבן אותו קדימה. היתרונות של ההליכון המכני על פני החשמלי הם:

  • קומפקטיות, מתאים לבתים או דירות קטנות

  • אינו צורך חשמל

  • ממעיט להתקלקל לעומת החשמלי

החיסרון של ההליכון הם בחוסר הדירבון שלו, כלומר הוא לא מושך אותנו להתאמץ מעבר למה שאנחנו חושבים באותו רגע נתון שאנחנו יכולים, הוא קטן ואינו מרגיש בנוח לריצה (גם אורך המסלול שלו קצר לעומת החשמלי) והוא אינו מתאים לאנשים אשר רוצים לעקוב אחר הכושר שלהם ולקבל מדדים כמו דופק הלב והישגי הריצה.


×

 



תגיות המאמר: הליכון חשמלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רחל מור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחל מור

מאת: רחל מורבריאות הנפש21/01/15895 צפיות
משימת הכניסה לכושר יכולה להיות מעיקה ומציקה אם אתם תופסים אותה כמחייבת. עם זאת, הכניסה לכושר תגן עליכם, תשפר את הבריאות שלכם וגם תאפשר לכם להגיע לתפקוד גבוה יותר ביום יום. אז איך תוכלו ליהנות מהכניסה לכושר ולא רק מהתוצאה? העצות המלאות לכניסה לכושר בכיף במאמר לפניכם.

מאת: רחל מורשיפוצים14/01/151545 צפיות
אין שום ספק, שהמעלית מהווה מרכיב חשוב מאד בבניין - היא מאפשרת לבנות כיום מבנים רבים לגובה, וכך גם לאפשר לאנשים מבוגרים או אנשים עם מוגבלויות להגיע לדירתם בקלות - מה גם שזה מאפשר לאנשים לגור בקומה העשירית, ופשוט להגיע תוך רגע לביתם. אין ספק אם כן שלמעליות יש לא מעט יתרונות כיום, אבל צריך לזכור שהן גם צריכות תחזוקה מעת לעת. מעלית מקולקלת, היא מעלית שעלולה להיות מלכודת מוות. לכן, הפתרון הטוב ביותר, הוא פשוט לפנות לשירות של שיפוץ מעליות, שיוכל לשמור על המעליות השונות תקינות ומתפקדות לעוד שנים ארוכות

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204874 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205430 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172862 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173424 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173883 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173688 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163115 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica