חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדפים מפלסטיק - חומר קל ונוח לאחסון בבית, בחצר או במשרד

מאת: יובל גלעדיריהוט 15/01/20156789 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדפים מפלסטיק הם פתרון אחסון נוח, גמיש, אמין וזול. באמצעותם ניתן לשמור על סדר וארגון בכל מקום, בתנאים נוחים בתוך הבית או בחצר, על פני כל שטח שעומד לרשותכם ועבור כל מוצר (בתנאי שמימדיו ומשקלו מתאימים למדפי הפלסטיק שלכם, כמובן). על המדפים ניתן לסדר ספרים, קלסרים, בובות, צעצועים של הילדים וציוד נוסף. קיימים מדפים מפלסטיק המתאימים לאחסון משקלים קלים או מדפים לאחסון משקלים בכובד בינוני. יתרונותיהם המרכזיים של מדפים מפלסטיק הם עמידותם לאורך זמן, קלות ההרכבה שלהם והצורך המועט בתחזוקה (בניגוד למדפי עץ, למשל), המשקל הנמוך ביחס למדפים מחומרים אחרים כגון ברזל או מתכת (מה שמאפשר להעביר אותם בקלות ממקום למקום ולהשתמש בהם בצורות שונות ובמיקומים שונים לאורך שנים רבות) והעובדה שניתן להזמין אותם במגוון רחב של צבעים, גדלים, גבהים ואורכים. מדפים מפלסטיק יכולים להגיע מתאימים להרכבה מודולארית (כלומר, ניתן להרכיב ולפרק את המדפים בצורות שונות בקלות וכך לשדרג ולהוסיף מדפים במידת הצורך). מדפים מפלסטיק אופטימאליים הן לבית והן לחצר. מדפים מפלסטיק מספקים פתרונות אחסנה רבים ומגוונים, אינם דורשים תחזוקה מתמדת וקלים במיוחד לניקוי.

מדפים מפלסטיק לגינה

מדפים מפלסטיק הם הצורה האופטימאלית עבור פתרונות אחסון ביתי. אם יש לכם מחסן, בחצר או בממ"ד, תמצאו כי מדפים מפלסטיק יאפשרו לכם מגוון של יתרונות שקשה להשיג באמצעות כל פתרון אחסון אחר (כמו מדפים ממתכת או מעץ, שלא לדבר על ארונות או קופסאות אחסנה). את הפלסטיק אין צורך לתחזק באופן שוטף, למשל במריחת חומרי הגנה תקופתית על שטח הפנים של המדף. הפלסטיק נחשב חומר קל משקל אותו ניתן בקלות להזיז ממקום למקום. מדפי עץ או מתכת לעומת זאת דורשים טיפול ותחזוקה של צביעה, הברגה וכו׳. מדפים מפלסטיק נחשבים ליציבים, חזקים ועמידים לאורך זמן. בניגוד לחומרים אחרים, מדפי פלסטיק הנמצאים במחסן החצר אינם מתחממים ועל כן נשמרים זמן רב יותר ומאפשרים סביבה בטוחה ויציבה יותר עבור המוצרים המאוחסנים עליהם. מדפי הפלסטיק עמידים בתנאי מזג אוויר קיצוניים, בחום ובקור ואפילו ברטיבות או בגשם סוער. אנו מספקים לכם קשת רחבה של מדפים מפלסטיק ומוצרי פלסטיק נוספים לגינה או לבית בגדלים, גבהים וצבעים שונים על פי הצורך הספיציפי שלכם. ניתן להזמין את מדפי הפלסטיק בהזמנה מיוחדת בשיטה המודולורית או בשיטת הרכבה חד פעמית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קומפקטוס מספקת שירותי מידוף ופתרונות אחסון לחנויות, משרדים, מחסנים, ספריות, ארכיונים ואחרים. פתרונות המידוף האיכותיים מבית קומפקטוס תאפשר מקסימום אחסון במינימום מקום, יעילות והתמצאות קלה ומערכות מותאמות אישית על פי הצרכים שלכם. המדפים שלנו מודולאריים ומתאימים לכל צורך, לכל שטח אחסון ומגבלה. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל גלעדי

מאת: יובל גלעדיריהוט 14/04/15901 צפיות
אחד מהאתגרים הגדולים של אדריכלים המתכננים שטח אחסון, הוא לתכנן את שאר המחסן של העסק או הארגון. המחסן הוא ליבו של כל מפעל או חנות והתכנון שלהם הוא חשוב וקריטי להצלחתו של העסק בעתיד. במקרים רבים, יש לקחת בחשבון גם את הגורם האנושי, זאת משום שבסופו של יום, העובדים הם אלה המתניידים בתוך המחסן ומחפשים כל מוצר ומוצר...

מאת: יובל גלעדיריהוט 12/03/151017 צפיות
בדרך כלל ארכיון הוא חלל אשר מוגבל הן במקום והן בגובה. בנוסף יש לקחת בחשבון את תנאי מזג האוויר בהם הוא מצוי ולאחסן את הניירת בהתאם. את המדפים לארכיון נתכנן לפי הצורה שבה אנו מאחסנים את הניירת. לדוגמא, אם הניירות נמצאים בתוך ארגזים חשוב לקחת את זה בחשבון...

מאת: יובל גלעדיריהוט 12/02/15950 צפיות
דווקא בתחום ההתאמה של מדפים לחנות לחלל העומד לרשותינו, חשוב לעשות זאת באופן מקצועי, במיוחד אם חלל החנות הוא לא רחב ידיים (שכן, ישנו קונפליקט רב השפעה בין שטח האחסון של החנות, שיאפשר מכירה של מוצרים רבים, לבין שטח השירות שלה, שיאפשר חוויית רכישה נעימה). בדיוק כאן, נכנסים המקצוענים מבית קומפקטוס לתמונה.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201163 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201716 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201799 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191588 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica