חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מידוף חכם ואיכותי המתוכנן מראש, יסייע לכם בתחומים רבים

מאת: יובל גלעדיריהוט 14/04/2015899 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד מהאתגרים הגדולים של אדריכלים המתכננים שטח אחסון, הוא לתכנן את שאר המחסן של העסק או הארגון. המחסן הוא ליבו של כל מפעל או חנות והתכנון שלהם הוא חשוב וקריטי להצלחתו של העסק בעתיד. במקרים רבים, יש לקחת בחשבון גם את הגורם האנושי, זאת משום שבסופו של יום, העובדים הם אלה המתניידים בתוך המחסן ומחפשים כל מוצר ומוצר. באופן כללי, שטח האחסון חייב להיות מתוכנן בצורה יעילה, נגישה וחכמה, אך מצד שני יש חשיבות לניצול השטח במלואו. חלק ניכר מתכנון נכון כולל כמובן את בחירת המדפים, עליהם נניח את המוצרים השונים. אז נכון, מדפים נשמעים כמו עוד מוצר סטנדרטי ופשוט, אך מדובר באחד הדברים היותר חשובים לעסק שלכם. יש מגון רחב של פתרונות מידוף ואחסון, ולכן יש חשיבות גדולה לביצוע התאמה בין סוג המוצרים אותם אתם מאחסנים לבין המדפים למחסן אותם תבחרו.

מחסן מסודר - למה זה בכלל משנה משהו?

מחסן מסודר, המצויד במדפים הנכונים, ישפיע באופן ניכר על התנהלותו של העסק שלכם.

• שליפה קלה, מהירה ונוחה של מוצרים-סדר וארגון הם גורם חשוב להצלחתו של העסק ולקשר מוצלח עם הלקוחות. מחסן מסודר המנוהל בצורה מקצועית, יאפשר לכם ולעובדים שלכם לשלוף את הסחורה במהירות וביעילות רבה. מחסן בו כל המוצרים מפוזרים ואינם נראים בקלות בעין, יקשו על העובדים באיתור המוצר, יבזבזו זמן יקר וכי שאתם בוודאי יודעים, זמן שווה כסף.

•סחורה שמורה ונקייה- סדר משמעותו גם ניקיון. ברגע שהפריטים מסודרים כמו שצריך, קל לראות אותם ולשמור עליהם נקיים. כאשר יש בלאגן, הסיכוי שמוצר מסוים ייפול ויישבר הוא די גבוה. מדפים מאורגנים ומסודרים במחסן שלכם, יאפשרו לכם לשמור על סדר לאורך זמן. בחרו בשיטת מיון ספציפית שתעזור לכם לשמור על הסדר.

• מחסן מסודר מאפשר להתמודד עם עבודה מרובה- מפעלים או ארגונים אשר משתמשים במחסן שלהם כל הזמן, חייבים לשמור על מחסן מסודר. פתרונות אחסון מסודרים ומאורגנים, מאפשרים למצוא בקלות כל דבר, ומייעלים את העבודה בצורה ניכרת. מקומות העובדים בהיקף תפוקה גדול, לא יכולים להרשות לעצמם לעבוד בבלאגן.

לסיכום, בחירת המדפים למחסן העסק שלכם ומערכת המידוף היא איננה רק עניין אסתטי, אלא מדובר בטכנולוגיה הדורשת הבנה בהנדוס. מדפים איכותיים שישמשו אתכם לתקופה ארוכה, חייבים להיות מתכוננים בחוכמה רבה ובמחשבה תכילה. כל מחסן חייב להתאים לצרכים שלו שכן, מדפים למפעל גדול אינם אותם המדפים לחנות נעליים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קומפקטוס מספקת שירותי מידוף ופתרונות אחסון לחנויות, משרדים, מחסנים, ספריות, ארכיונים ואחרים. פתרונות המידוף האיכותיים מבית קומפקטוס תאפשר מקסימום אחסון במינימום מקום, יעילות והתמצאות קלה ומערכות מותאמות אישית על פי הצרכים שלכם. המדפים שלנו מודולאריים ומתאימים לכל צורך, לכל שטח אחסון ומגבלה. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל גלעדי

מאת: יובל גלעדיריהוט 12/03/151012 צפיות
בדרך כלל ארכיון הוא חלל אשר מוגבל הן במקום והן בגובה. בנוסף יש לקחת בחשבון את תנאי מזג האוויר בהם הוא מצוי ולאחסן את הניירת בהתאם. את המדפים לארכיון נתכנן לפי הצורה שבה אנו מאחסנים את הניירת. לדוגמא, אם הניירות נמצאים בתוך ארגזים חשוב לקחת את זה בחשבון...

מאת: יובל גלעדיריהוט 12/02/15950 צפיות
דווקא בתחום ההתאמה של מדפים לחנות לחלל העומד לרשותינו, חשוב לעשות זאת באופן מקצועי, במיוחד אם חלל החנות הוא לא רחב ידיים (שכן, ישנו קונפליקט רב השפעה בין שטח האחסון של החנות, שיאפשר מכירה של מוצרים רבים, לבין שטח השירות שלה, שיאפשר חוויית רכישה נעימה). בדיוק כאן, נכנסים המקצוענים מבית קומפקטוס לתמונה.

מאת: יובל גלעדיריהוט 15/01/156738 צפיות
יתרונותיהם המרכזיים של מדפים מפלסטיק הם עמידותם לאורך זמן, קלות ההרכבה שלהם והצורך המועט בתחזוקה (בניגוד למדפי עץ, למשל), המשקל הנמוך ביחס למדפים מחומרים אחרים כגון ברזל או מתכת (מה שמאפשר להעביר אותם בקלות ממקום למקום ולהשתמש בהם בצורות שונות ובמיקומים שונים לאורך שנים רבות) והעובדה שניתן להזמין אותם במגוון רחב של צבעים, גדלים, גבהים ואורכים....

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191581 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica