חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לנגישות מירבית - מדפים לארכיון

מאת: יובל גלעדיריהוט 12/03/20151012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארכיון הוא האזור בו אנו שומרים על כל מסמכי העבר של העסק או הארגון בקלסרים מאורגנים או בקרטונים לפי תאריכים. המסמכים כוללים קבלות, הצעות מחיר, חוזים, עדכוני מלאי, משכורות, תעודות משלוח, הזמנות ועוד. ארכיון משמש עסקים רבים ומאפשר לאחסן את הדברים בצורה מסודרת. באופן כללי, מסמכים אלה אינם משמשים אותנו בתפקוד השוטף של העסק אך במידת הצורך חשוב לדעת היכן כל דבר נמצא. לכאן נכנסים פתרונות מידוף לארכיון. עם השנים הארכיון הופך עמוס בקלסרים, תיקיות וניירת. יש חשיבות גבוהה לסדר ולארגון של הדברים בכדי שביום שבו נצטרך לאתר תיקייה או קובץ נוכל לעשות זאת בקלות מרבית. תכנון מקדים של מדפי הארכיון, סידור וארגון של המדפים בצורה חכמה, יאפשרו לנו בעתיד למצוא כל דבר הנמצא בארכיון במהירות ובקלות, לשלוף אותו, להשתמש בו ולהחזירו למקומו.

על מה חשוב לחשוב לפני תכנון מדפי הארכיון?

בדרך כלל ארכיון הוא חלל אשר מוגבל הן במקום והן בגובה. בנוסף יש לקחת בחשבון את תנאי מזג האוויר בהם הוא מצוי ולאחסן את הניירת בהתאם. את המדפים לארכיון נתכנן לפי הצורה שבה אנו מאחסנים את הניירת. לדוגמא, אם הניירות נמצאים בתוך ארגזים חשוב לקחת את זה בחשבון. בדרך כלל מדפים לארכיון יהיו עשויים ממתכת חזקה ועמידה לאורך שנים אשר עברה תהליכי איטום וצביעה בפני קורוזיה, רטיבות וחלודה. בארכיון חשוב לנצל את כל השטח העומד ברשותנו מכיון שמצטברים על המדפים עוד ועוד קבצים במהלך השנים. כמובן שאת המדפים ניתן להתאים לגובה, לעומק ובלרוחב המתאימים לפי האזור בו הם ממוקמים. בכדי שנוכל לנצל את כל שטח המקום שעומד לרשותנו מומלץ לבחור מדפים גבוהים כמעט עד לגובה התקרה ולהיעזר בסולם במידת הצורך.

לסיכום, בתכנון ארכיון חשוב לזכור כי האחסון כאן לא מתייחס רק לפריטים של השנה הקרובה, מדובר בפתרונות אחסון עבור ניירת ופריטים לאורך שנים רבות. הצוות המקצועי שלנו ישמח לייעץ לכם בתכנון הארכיון ולמצוא פתרונות אחסון אידיאלים לצרכים הספיציפים שלכם. תכנון מקדים ימנע בעתיד שינויים בארכיון שגם ככה כמעט ובלתי אפשר לבצע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קומפקטוס מספקת שירותי מידוף ופתרונות אחסון לחנויות, משרדים, מחסנים, ספריות, ארכיונים ואחרים. פתרונות המידוף האיכותיים מבית קומפקטוס תאפשר מקסימום אחסון במינימום מקום, יעילות והתמצאות קלה ומערכות מותאמות אישית על פי הצרכים שלכם. המדפים שלנו מודולאריים ומתאימים לכל צורך, לכל שטח אחסון ומגבלה. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל גלעדי

מאת: יובל גלעדיריהוט 14/04/15900 צפיות
אחד מהאתגרים הגדולים של אדריכלים המתכננים שטח אחסון, הוא לתכנן את שאר המחסן של העסק או הארגון. המחסן הוא ליבו של כל מפעל או חנות והתכנון שלהם הוא חשוב וקריטי להצלחתו של העסק בעתיד. במקרים רבים, יש לקחת בחשבון גם את הגורם האנושי, זאת משום שבסופו של יום, העובדים הם אלה המתניידים בתוך המחסן ומחפשים כל מוצר ומוצר...

מאת: יובל גלעדיריהוט 12/02/15950 צפיות
דווקא בתחום ההתאמה של מדפים לחנות לחלל העומד לרשותינו, חשוב לעשות זאת באופן מקצועי, במיוחד אם חלל החנות הוא לא רחב ידיים (שכן, ישנו קונפליקט רב השפעה בין שטח האחסון של החנות, שיאפשר מכירה של מוצרים רבים, לבין שטח השירות שלה, שיאפשר חוויית רכישה נעימה). בדיוק כאן, נכנסים המקצוענים מבית קומפקטוס לתמונה.

מאת: יובל גלעדיריהוט 15/01/156745 צפיות
יתרונותיהם המרכזיים של מדפים מפלסטיק הם עמידותם לאורך זמן, קלות ההרכבה שלהם והצורך המועט בתחזוקה (בניגוד למדפי עץ, למשל), המשקל הנמוך ביחס למדפים מחומרים אחרים כגון ברזל או מתכת (מה שמאפשר להעביר אותם בקלות ממקום למקום ולהשתמש בהם בצורות שונות ובמיקומים שונים לאורך שנים רבות) והעובדה שניתן להזמין אותם במגוון רחב של צבעים, גדלים, גבהים ואורכים....

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica