חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איטום עם יריעות ביטומניות- פתרון חדשני ונפוץ!

מאת: argamanitumimשיפוצים22/01/2015793 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיטה נוספת לצורך איטום גגות, היא שימוש ביריעות ביטומניות מחוממות, אותן פורשים על גג והיא מתאימה לאיטום גגות העשויים מבטון או בטקל או גגות מרוצפים, עליהם נהוג ללכת. האיטום מתבצע באמצעות פרישת שתי שכבות של יריעות ביטומניות המונחות היטב על שטח כל הגג ועליהן מניחים שכבת אגרנט לבן.

יריעות ביטומניות משמשות גם לאיטום קירות ומרצפות ויתרונן הוא שיש להחליפן רק מדי כ-10 שנים, ומשום שהן לבנות, הן אינן מושכות חום למשל כמו הזפת.

איטום גגות באמצעות התזה של חומרים פולימריים הוא אפשרות נוספת לאיטום גגות, כאשר החומרים המותזים הם פולימריים ואידיאליים לשימוש גם על אריחים כמו קרמיקה, שיש, פורצלן, גרנוליט ועוד.

יתרונות השימוש בהתזת חומרים פולימרים לצורך איטום גגות, הם במתן פתרון מיידי לבעיות של נזילות ורטיבות מתחת למשטחים מרוצפים ולצורך איטום גגות מרוצפים,  אם כי הטיפול התקני הוא בהרמת הריצוף כולו והנחת היריעות הביטומניות מתחתיו, ובעיקר כשמדובר באיטום גגות של בניין ולא למשל רצפה של מרפסת, משום שהגג חשוף יותר לנזקי המים ומזג האוויר. בנוסף החומרים הפולימרים אינם סופגים לכלוך, יש להם כושר עמידות גבוה בפני שחיקה והתוצאה המתקבלת בהחלט נאה למראה, חלקה ומבריקה.

 

גג מבטון אבל המים מנצחים!

כל הגגות ללא יוצא מן הכלל עשויים מבטון וזאת כדי להבטיח עמידות וחסינות לבניין. אבל גם בטון זקוק לשכבת הגנה מפני החורף, וגם בו בהצפה של מים עלולים להיווצר שברים וסדקים עד לחלחול מים אל תוך הבית.

דבר נוסף חשוב מאוד לפני ביצוע כל איטום גגות, זה לנקות את הגג משאריות של פסולת ואשפה, כולל את המרזב כדי שהמים יוכלו לזרום למטה בחורף הגשום, ולא יציפו את הגג ויגרמו לנזקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ארגמן איטום גגות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת argamanitumim

מאת: argamanitumimשיפוצים01/02/15703 צפיות
אם גיליתם נזילה מהגג אל תוך הבית, או שאתם בתהליך בנייה של בית חדש, או מעוניינים לחדש את גג ביתכם או לאטום סדקים בקירות החיצוניים, אתם זקוקים לעבודת איטום טובה ע"י קבלני איטום. התנאי הראשון לעבודת איטום מוצלחת היא בחירה נכונה בקבלן איטום מקצועי.

מאת: argamanitumimשיפוצים01/02/15671 צפיות
הבחירה בקבלן איטום מקצועי היא החשובה ביותר. צריך להתאים את שיטת האיטום וחומרי האיטום לגג הספציפי שלכם.

מאת: argamanitumimשיפוצים22/01/15645 צפיות
תפקידו של הגג בבית או בבניין הוא להוות מעטפת מגינה מפני פגעי מזג האוויר. אם חלילה נשחק כבר האיטום שנעשה בגג, ונוצרו סדקים ושברים ולפני הגשמים לא נעשה שום איטום, אזי הדירה שלכם נמצאת בסכנה משום שכטבעם של מים, הם פשוט זורמים דרך כל חור או סדר הכי קטן.

מאת: argamanitumimשיפוצים18/01/15975 צפיות
לפני שאתם מתחילים לחשוב על איטום גגות חשוב מאוד לבחור קבלני איטום מורשים וגם כמה המלצות לא יזיקו.

מאת: argamanitumimשיפוצים24/11/14594 צפיות
איטום מרפסות וגגות מרוצפים היא עבודה שמיועדת למומחים בלבד. באיטום גגות מרוצפים ומרפסות מערכת האיטום נמצאת מתחת לרצפות והיא נסתרת מהעין. ברוב המקרים של איטום מרפסות וגגות מרוצפים משתמשים בשיטת איטום ביריעות ביטומניות.

מאת: argamanitumimשיפוצים24/11/14603 צפיות
בעלי דירות רבים נתקלים בשאלה כיצד למצוא מומחי איטום ואיזה איטום יתאים לגג של הדירות שלהם. חברות איטום רבות מעניקות לפני הזמנת השירותים שירותי יעוץ לאיטום בהם הן מייעצות לבעלי הדירות על האיטום המתאים להם ביותר.

מאת: argamanitumimשיפוצים24/11/143532 צפיות
גגות רבים בישראל סובלים מתופעות של הצטברות מים אשר בסופו של דבר גורמים לנזילות ולחלחול של מים לתוך המבנים. אחד הפתרונות הטובים לביצוע ניקוז של פתחים הוא יציקה של שיפועים מחומר בטקל אשר מסייע לניקוז של מי הגשמים מהגג החוצה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232592 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223265 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212865 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211338 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211218 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201393 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201124 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica