חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך לאיטום גגות (חידוש גגות ישנים)

מאת: argamanitumimשיפוצים01/02/2015671 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבחירה בקבלן איטום מקצועי היא החשובה ביותר.

צריך להתאים את שיטת האיטום וחומרי האיטום לגג הספציפי שלכם.

איטום גגות ניתן לבצע ע"י:

1. יריעות ביטומניות

2. זיפות גגות

3. איטום בהתזה של חומרים פוילוריטנים

4. איטום בהתזה של חומרים אקריליים

א. יריעות ביטומניות

לפני ביצוע העבודה יש לנקות את הגג מלכלוך וחומרי איטום ישנים כמו חומרים אקריליים לבנים או סיד שנשאר על הגג משנים שעברו.

אחרי שהגג נקי יש לבדוק התנפחויות של היריעות הישנות או הזפת שעל הגג, במידה שיש התנפחויות יש לחתוך את היריעה או הזפת ולנקז את האוויר עד ליצירת משטח חלק.

במידה ובוצע איטום גגות ביריעות ביטומניות יש לחתוך את היריעה הישנה ברולקות ולהוציאה (רולקות זה מפגש חיבור בין הרצפה לקיר/מעקה) אחרי שקילפנו את היריעה מהקיר בעובי של 20-30 ס"מ יש לסגור את החורים בקיר במידה ויש כאלה.

לאחר ההכנה יש להתיז פריימר. אנחנו ממליצים על פריימר של חברת פזקר 474 GS במשקל 400 גרם למ"ר.

לאחר יבוש סופי של הפריימר מלחימים את היריעות בחפיפה של 10 ס"מ ועל הקירות/מעקה הגג צריך לעלות על המעקה עם היריעה כ 20-30 ס"מ. שימו לב שקבלן האיטום לא מרתך את היריעה ברולקות לטיח או לשליכט צבעוני, האיטום צריך להתבצע על בטון גלוי.

יריעות מומלצות של חברת פזקר 5 מ"מ appאו sbsלפי שיקול דעתו של קבלן האיטום.

בסיום איטום הגג יש לבצע בדיקת הצפה של הגג למשך 48 שעות.

לפני שאתם משלמים לקבלן האיטום בקשו את תעודות האחריות, רצוי לעיין בה לפני ...

ב. איטום גגות בזפת

זיפות גגות זו שיטת איטום קצת יותר זולה מאיטום גגות ביריעות ביטומניות ופחות יעילה. חשוב לדעת שלאיטום בזפת קבלני איטום נותנים אחריות רק ל 5 שנים בהתניה שתסיידו את הגג כל שנה אצל הקבלן המבצע. במידה ולא בוצע סיוד בגג כל שנה האחריות תבוטל.

את הזפת יש לבצע בשתי שכבות עבות עם רשת  אינטרגלס בין השכבה הראשונה לשנייה למניעת סדקים בזפת.

חשוב לדעת! בזפת יש "משחק" גדול בחומר שמורחים על הגג, שימו לב שמורחים שכבה עבה ומשתמשים בזפת תיקני 75/25, ישנם קבלני איטום המשתמשים בזפת לא תיקני כדי להוזיל עלויות.

ג. איטום גגות בהתזה

איטום גגות בהתזה ע"י חומרים פוילוריטנים מבצעים בגג שקשה לבצע בו יריעות ביטומניות בגלל ריבוי דודים, קולטים, מערכות סולריות, מזגנים וכו'...

לפני שמבצעים את האיטום יש לוודא שהגג נקי מלכלוך ואבק ואין חומרים מתנתקים מתשתית הגג.

החומרים הפוילוריטנים חייבים בפריימר אפוקסי לפני ביצוע העבודה. כדי להתחבר לתשתית הגג אנו ממליצים לכם על אינופז דו רכיבי של חברת פזקר או מאריס היברדי של חברת אלרם.

ד. איטום בהתזה של חומרים אקרילים

חומרים אקרילים הם בתחתית הרשימה מבחינת אמינות ועמידה לאורך שנים. הרבה קבלני איטום ממליצים על איטום בחומרים אקרילים לאיטום גגות בגלל מחירו הנמוך. חשוב לבחור בקבלן איטום אמין ומקצועי לאיטום גגות ביתכם.

חומרים אלו ברובם הגדול לא עמיד במים עומדים ומתנתק מתשתית הגג. אם בכל זאת בחרתם לאטום גג בחומרים אקרילים ודאו שהאיטום מבוצע בשתי שכבות במשקל 3-5 קילו למ"ר וזמן ייבוש בין שכבה לשכבה של לא פחות מ 24 שעות.

איטום גגות מומלץ ביותר הוא יריעות ביטומניות 5 מ"מ שלרוב מקבלים אחריות של 10 שנים מלאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ארגמן איטום גגות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת argamanitumim

מאת: argamanitumimשיפוצים01/02/15705 צפיות
אם גיליתם נזילה מהגג אל תוך הבית, או שאתם בתהליך בנייה של בית חדש, או מעוניינים לחדש את גג ביתכם או לאטום סדקים בקירות החיצוניים, אתם זקוקים לעבודת איטום טובה ע"י קבלני איטום. התנאי הראשון לעבודת איטום מוצלחת היא בחירה נכונה בקבלן איטום מקצועי.

מאת: argamanitumimשיפוצים22/01/15795 צפיות
שיטה נוספת לצורך איטום גגות, היא שימוש ביריעות ביטומניות מחוממות, אותן פורשים על גג והיא מתאימה לאיטום גגות העשויים מבטון או בטקל או גגות מרוצפים, עליהם נהוג ללכת. האיטום מתבצע באמצעות פרישת שתי שכבות של יריעות ביטומניות המונחות היטב על שטח כל הגג ועליהן מניחים שכבת אגרנט לבן.

מאת: argamanitumimשיפוצים22/01/15645 צפיות
תפקידו של הגג בבית או בבניין הוא להוות מעטפת מגינה מפני פגעי מזג האוויר. אם חלילה נשחק כבר האיטום שנעשה בגג, ונוצרו סדקים ושברים ולפני הגשמים לא נעשה שום איטום, אזי הדירה שלכם נמצאת בסכנה משום שכטבעם של מים, הם פשוט זורמים דרך כל חור או סדר הכי קטן.

מאת: argamanitumimשיפוצים18/01/15975 צפיות
לפני שאתם מתחילים לחשוב על איטום גגות חשוב מאוד לבחור קבלני איטום מורשים וגם כמה המלצות לא יזיקו.

מאת: argamanitumimשיפוצים24/11/14595 צפיות
איטום מרפסות וגגות מרוצפים היא עבודה שמיועדת למומחים בלבד. באיטום גגות מרוצפים ומרפסות מערכת האיטום נמצאת מתחת לרצפות והיא נסתרת מהעין. ברוב המקרים של איטום מרפסות וגגות מרוצפים משתמשים בשיטת איטום ביריעות ביטומניות.

מאת: argamanitumimשיפוצים24/11/14604 צפיות
בעלי דירות רבים נתקלים בשאלה כיצד למצוא מומחי איטום ואיזה איטום יתאים לגג של הדירות שלהם. חברות איטום רבות מעניקות לפני הזמנת השירותים שירותי יעוץ לאיטום בהם הן מייעצות לבעלי הדירות על האיטום המתאים להם ביותר.

מאת: argamanitumimשיפוצים24/11/143532 צפיות
גגות רבים בישראל סובלים מתופעות של הצטברות מים אשר בסופו של דבר גורמים לנזילות ולחלחול של מים לתוך המבנים. אחד הפתרונות הטובים לביצוע ניקוז של פתחים הוא יציקה של שיפועים מחומר בטקל אשר מסייע לניקוז של מי הגשמים מהגג החוצה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232607 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica